دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ راهنمای تولید محتوای سئو شده صفر تا صد ️-seroundtable | سئو

مهمتر از همه، یک عنوان تاثیرگذار باعث می شود کاربران هنگام جستجو بر روی مقاله شما کلیک کنند. شما می توانید عنوان مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی اصلی بنویسید. همان طور که می دانید، سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. منظور از محتوا نیز، اطلاعاتی است که به صورت آنلاین بر روی وب هست و می تواند مورد استفاده افراد مختلف قرار بگیرد (در ادامه مقاله انواع محتوای سئو شده را نام بردیم). تا همین چند وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان سئو از اینکه به محتوای خارجی لینک بدهند اکراه داشتند.

  • به چنین محتوایی، محتوای قابل اسکن یا Scannable Content گفته می شود.
  • در تعیین تعداد لینک‌های داخلی و خارجی زیاده‌روی نکنید و مطابق با طول محتوای خود از تعداد منطقی و معقول استفاده کنید.
  • پاراگراف در نوشتن محتوا نقش بسیاری دارد و پاراگراف باید به قدی شفاف باشد که مخاطب بتواند چیزی که در نظر دارد را به دست بیارد یعنی برداشت کامل و جامعی داشته باشد .
  • تولید محتوا تهران یکی از بهترین و مناسب ترین موضوعات در تولید محتوا در منطقه شما می باشد.
  • البته فراموش نکنید که هدف از نگارش متن و تولید محتوای متنی، کمک به مخاطب و قرار دادن او در مسیری درست است تا به سرعت به پاسخ پرسش‌های خود برسد.

در این میان می بایست نگاهی ویژه داشت به راه حل هایی که با به کار گرفتن آن ها گوی سبقت را از سایر رقبا ربود. چنانچه من و شما به فکر راه اندازی یک وبسایت تخصصی افتاده ایم، دیگران نیز از این قافله عقب نمانده اند و اقداماتی انجام داده اند برای استارت زدن ورود به دنیای وب. اما باید بدانید تولید محتوا چیست و یا اینکه سئو و تولید محتوا چیست. ما در تیم سئو محتوا در خدمت شما عزیزان هستیم تا در این رابطه پاسخی در خور و شایسته را تقدیم حضور تان نمائیم.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر سئو محتوا: لینک سازی داخلی

در مرحله بهینه سازی محتوا شما نقاط ضعف محتوا رو برطرف می‌کنید و یک ارزش به محتوا اضافه می‌کنید. در ادامه آموزش و برای یادگیری بهتر شما، ۳ مرحله سئو محتوا را به صورت گام به گام آورده‌ام و به صفحه مربوطه لینک داده‌ام. با یه سرچ ساده، کلی سایت و ویدیو رو سرت خراب می‌شه که بیا و محتوات رو اینجوری سئو کن. دو تا نکته از این سایت برمی‌داری، سه تا ویدیو تو اینستا می‌بینی، دو تا وبینارم شرکت می‌کنی، 5 تا مقاله‌ام می‌خونی تا به جواب سوالت برسی… دمت گرم ترکیبی خوبی زدی! مثلا عبارت “تحقیقات کلمات کلیدی” عبارت اصلی یه مقالمون باشه و “آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی” هم یکی دیگش، این اشتباهه.

تقویم محتوایی چیست؟ معرفی ابزار و نمونه تقویم محتوایی

اگر بودجه ي كافي داشته باشيد، ميتوانيد حتي يك ويراستار استخدام كنيد. اولين تكنيكي كه در آموزش سئو محتوا به شما خیلی کمک خواهد کرد، متد HVC است که در واقع يك تكنيك در بازاريابي آنلاين است كه هدفش جذب و تشويق كاربر است. من در ٩٩,٩٪‏ از محتواهايم از اين تكنيك استفاده ميكنم كه شامل پست هاي وبلاگ، صفحات فروش و يا ويديو ها، پست هاي فيس بوك و هر محتواي آنلاين ديگري كه توليد ميكنم، ميشود. در مرحله بهینه سازی محتوا مهم‌ترین کار، قرار دادن پیام بازاریابی است. یعنی باید محتواتون مخاطب رو دعوت به انجام کاری کنه که برای شما سودآوره.

مرحله تولید محتوای سئو شده:

گوگل تنها به سایت هایی اهمیت می دهد که دارای محتوای ارزشمند باشند. در ابتدا من تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دادم و حدود 15 عبارت را حول عبارت “سئو محتوا” استخراج کردم. در واقع برای سنجش سختی کلمه کلیدی باید “تمام” سئو سایت رقیب رو بررسی کنید که قطعا تمام توضیحش در یک محتوا نمیگنجد.

این کار علاوه بر برقراری یک ساختار مناسب، باعث می شود تا کاربر از خواندن متن هیچوقت خسته نشود. فکرش را بکنید که می خواهید بیوگرافی یک بازیگر مطرح سینما را از کودکی تا پیری بخوانید، آیا واقعا حوصله دارید که از اول تا آخر فقط متن بخوانید؟ بدون اینکه عکسی از کوچکی، جوانی و یا پیری اش نباشد. این مورد شاید در نگاه اول ساده باشد، اما تاثیر شگفت انگیزی روی رشد محتوا در موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل دارد.