دسته‌ها
اخبار

آموزش ثبت نقشه سایت در گوگل معرفی نقشه سایت به گوگل

هرگز سعی نکنید موتورهای جستجو را با ایجاد نقشه جدید و یا مواردی از این دست گول بزنید تا صفحات شما را مجددا ایندکس کنند. این کار می‌تواند بسیار ریسکی و خطرناک باشد و گوگل به راحتی این آپدیت‌ها را رصد می‌کند و اگر ارزش جدیدی به سایت‌مپ شما افزوده نشود می‌تواند برای رتبه و ایندکس شدن سایت شما مشکل‌آفرین شود. وقتی نمی‌خواهید یک صفحه از وبسایت شما ایندکس شود معمولا از ربات‌های متا و تگ‌های “Noindex,follow” استفاده می‌کنید.

  • زمانی که شما صفحات و محتوای جدید به سایت اضافه می‌کنید شما می‌توانید از نقشه‌های XML برای اطلاع به موتورهای جستجو استفاده کنید.
  • برای سئو، یک نقشه سایت XML یک احضاری برای خزنده URLهای لیست شده است.
  • بسیار مهم است که سایت مپ شما و فایل Robots.txt هماهنگ با یکدیگر عمل کنند.

تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. ولی see index coveragge قابل کلیک نیست و همچنین Sitemaps read هیچ “یو آر ال”ی رو نمایش نمیده. افزونه All in One SEO یکی از بهترین افزونه های سئو در وردپرس است.

روش افزایش سرعت ایندکس سایت

اوایل این نسخه ایراداتی داشت ولی در حال حاضر به خوبی کار میکنه. مشکل از قالب نیست چون اگر مشکل از قالب بود باید وقتی قالب پیشفرض وردپرس را نصب میکردم مشکلم حل میشد درحالیکه حل نشد. و سوال آخر اینکه background-image ها رو چجوری باید بهینه کرد، با توجه به اینکه نمیشه براشون alt تعریف کرد. باید چه کاری انجام بدم تا این ارور برطرف بشه خیلی نیاز دارم منتظر جوابتون هستم تو همین پست. سلام برشما فک کنم من اشتباه می کنم در این پست شما بجای برچسب نوشتید این برپسب . با افزونه های پرستا شاپ آشنایی کافی نداریم ولی در چنین شرایطی ممکن است ارتقای هاست شما و افزایش CPU و RAM بتواند مشکل شما را برطرف کند.

به طور مثال نباید قسمتی از آدرس ها با WWW و قسمتی از آنها بدون این پروتکل ثبت شوند. اگر تا الان سایت تان را به این ابزار متصل نکرده اید حتما از طریق مقاله آموزش اتصال سایت به سرچ کنسول، این کار را انجام بدهید. دقت کنید، در صورتی که از یکی از این 3 افزونه استفاده کردید، در آینده هم قرار نیست کار خاصی را برای بروزرسانی نقشه سایت انجام بدهید و به طور خودکار صفحات جدید سایت به این نقشه اضافه خواهند شد. سلام پیام جان… عجیبه یک مقدار سوال چون خودت جواب خودت رو دادی. افزونه Yoast خودش برای شما سایت مپ می سازه و نیازه به استفاده از افزونه های دیگه نیست.

دسته بندی ها

سایت مپ XML می‌تواند کمبودهای احتمالی موجود در مورد گرفتن لینک های خارجی یا بک لینک را پوشش دهد. سایت مپ XML می‌تواند ضعف های موجود در لینک دهی داخلی سایت را پوشش دهد. مهم است که نقشه سایت و Robots.txt شما با یک هدف کار کنند. یا ممکن است دلیل آن این باشد که تعداد صفحات سایت شما از بودجه خزیدن شما بیشتر است. به عنوان مثال، فرض کنید که نقشه سایت شما به 5000 صفحه لینک دارد. » را مشاهده کردید، گوگل با موفقیت نقشه سایت شما را کراول کرده است.

اولویت بخشیدن به صفحات خاص در نقشه سایت

استاندارد جهانی URL از حروف Unicode مثل فارسی پشتیبانی نمی کند (مانند آدرس اول) به همین دلیل آدرس هایی که حروف Unicode دارند باید Encode شوند که حالت دوم است که در کامنت تون ثبت کردید. برخی کرالرها یا مرورگرها ممکنه از شکل unicode هم پشتیبانی کنند اما بهتره که تمام URL ها به صورت encode باشند. ممکن است افزونه Google XML Sitemaps زمانی که همزمان با افزونه Yoast SEO فعال می شود مشکلاتی را بوجود آورد. تلاش ما هم تو تیم نوین همینه 🙂 خوشحالیم که تونستیم بهتون کمک کنیم. ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم.