دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین-seroundtable | سئو

در ادامه مسیر آموزش سئو سایت، هنگامی که به فصل سئو خارجی رسیدیم به روش اصولی به ساخت بک لینک دستی اشاره و به نتایج فوق‌العاده آن اشاره خواهیم کرد. در این زمان شما به راحتی می‌توانید با توجه به کلمه کلیدی موجود در سوال کاربر، کلمات کلیدی مرتبط را استخراج نمایید و باتوجه به این کلمات، محتوای مناسبی تولید کنید تا نیاز کاربر را رفع کنید. در ادامه آموزش سئو به معرفی ابزارهای مفید برای تحقیق کلمه کلیدی رسیده‌ایم و اولین ابزاری که قصد معرفی آن را داریم، ابزار کیوردتول است. این ابزار به صورت رایگان برای همه کاربران عرضه شده است که شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت Keywordtool.io کلمات مرتبط زیادی در حوزه خود یافت کنید.

  • باید در وبسایت و مطالبی که در آن قرار میدهیم چیزهایی را رعایت کنیم که گوگل، ما را به عنوان بهترین نتیجه، و یا به عنوان یکی از بهترین نتایج نشان دهد.
  • اگر هم به اطلاعات بیشتر و به‌روز درباره الگوریتم‌ها نیاز دارید ما سعی کردیم برای هر آپدیت الگوریتم یک راهنمای جامع منتشر کنیم.
  • الگوریتم رنک برین کاری میکند که جایگاه خود را در نتایج جستجو از دست بدهید.
  • به طور معمول بیش از 60 درصد از حجم یک صفحه را تصاویر تشکیل می‌دهد و بهینه‌سازی حجم این محتوای بصری به بهبود سرعت صفحات سایت، کمک شایانی خواهد کرد.
  • سلام ممنونم از این همه اطلاعاتی که از مطلاب شما یاد گرفتم ، واقعا نیاز داشتم در این مقطع بدونم .
  • توصیه می‌کنیم اگر مایل به مطالعه اطلاعات بیشتر درباره موتورهای جستجوگر و عملکرد آنها هستید می‌توانید به مقاله “موتور جستجو چیست و چگونه کار می‌کند؟” مراجعه نمایید.

از طرف دیگر شما برای مخاطب انگلیسی زبان محتوا تولید کرده اید. بنابراین باید الگوهای جستجو در این مخاطب را آنالیز نمایید تا به موفقیت برسید. در ضمن فراموش نکنید استفاده بیش از اندازه و نابجای کلمات کلیدی سئو سایت انگلیسی شما را با مشکل مواجه می کند.

Rich Card چیست و چه تفاوتی با Rich Snippet دارد؟

در اغلب موارد، اسپمرها سعی می کنند بهترین بک لینک های شما را حذف کنند. برای درک بیشتر گوگل نسبت به صفحه دسته بندی ها، محتوایی برای هر دسته بندی تولید نمایید تا گوگل به خوبی ماهیت صفحه را درک کند. برای اینکه بتوانید از وب سایت یا وبلاگ دیگری لینکی دریافت کنید، باید به وبلاگ نویسان و سایر مشاغل ثابت کنید که محتوای شما ارزش اشتراک گذاری و نمایش را دارد. به خاطر داشته باشید که محتوای وب سایت هایی که می خواهید به وب سایت شما لینک بزنند، باید با محتوای وب سایت شما هماهنگ باشد، زیرا در غیر این صورت، لینک مزبور، اعتبار و ارزش زیادی نخواهد داشت. لینک سازی را در طول مدت زمان انجام دهید و در ابتدا تعداد زیادی بک لینک دریافت نمایید.

Social Signal چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

در حال حاضر این الگوریتم به مقابله با محتواهای بی کیفیت و کپی می‌پردازد و آنها را به طور مستقیم جریمه کرده و جایگاه آنها را پایین می‌آورد. اجازه بدهید با مثال ساده به خوبی این اصطلاح را برای شما شرح دهیم. فرض نمایید شما ساکن شهر اصفهان هستید و قصد دارید که برای یک وعده غذایی خود، به صورت اینترنتی یک پیتزا سفارش دهید. طبیعتا در اینترنت کلماتی همچون “خرید پیتزا”، “نزدیک ترین رستوران برای خرید پیتزا” و یا “خرید پیتزا از رستوران” جستجو می‌کنید. هرچه رتبه و جایگاه سایت‌هایی که به شما لینک داده‌اند بالاتر باشد، شما نیز زودتر صاحب جایگاه و مقام بالاتر خواهید شد (به نوعی با بزرگان همنشین خواهید شد). این موضوع را در ذهن داشته باشید که باتوجه به مقاله و محتوایی که درون آن قرار گرفتید، ممکن است سوالاتی پرسیده شود که مربوط به همین محتوا است.

به بیان بهتر کلمات کلیدی، همان مواردی هستند که مخاطبین ما آنها را در موتور های جستجو، سرچ کرده و به یک صفحه از سایت ما می رسند. سوم، هرچند استفاده از کلمات انگلیسی یا فارسی بر یک دیگر هیچ ترجیحی ندارند اما، برخی اوقات با توجه به رقابتی که بر سر کلمه کلیدی شما وجود دارد، میتواند این امر نیز برای سئوی داخلی شما مهم باشد. به این معنی که کاربران، از موتورهای جستجو سوال کنند و موتورهای جستجو بگویند که اطلاعات مد نظر در کجا و چگونه قابل دسترسی هستند.

در نتیجه، به رعایت اصول و استراتژی هایی که ما را در دسته نتایج برتر در گوگل نشان میدهد، سئو یا به زبان انگلیسی seo میگوییم. در واقع تفاوت دیده شدن در نتایج اولیه موتورهای جستجو، فرقش از زمین است تا آسمان. اکثر سایت ها بعد از مدت طولانی درصورتی که دارای مطالب مفید و قابل ارجاعی باشند این لینک سازی به صورت طبیعی و در طول زمان برایشان ایجاد خواهد شد. گزارشاتی که در این بخش ارائه می‌شود، مربوط به گوشی موبایل است. عمده خطاهایی که در این بخش گزارش می‌شود، مربوط به مواردی می‌شود که حالت صفحه را از حالت ریسپانسیو خارج می‌کند و المان‌ها در اندازه استاندارد صفحه به کاربر نشان داده نمی‌شود.