دسته‌ها
اخبار

تعریف سئو چیست به زبان ساده؟ seo مخفف چیست؟ سئو گوگل چه اهمیت و کاربردی دارد؟-seroundtable | سئو

هر‌چه این جایجایی سهل‌تر و آسان‌تر باشد، گفته می‌شود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد. پیمایش خوب یک وبسایت، برای بازدید کنندگان سایت و نیز کرالر‌ها، پیدا کردن چیزی که می‌خواهند را راحت و آسان می‌کند. کاربران و موتور‌های جستجو عاشق محتوا‌های پیدا‌شدنی و به خوبی طبقه بندی شده‌اند.

یکی از موارد مهم در بحث سئو و بهینه سازی سایت داشتن لینک های خارجی یا به اصطلاح بک لینک میباشد. این کار با معرفی سایت به موتورهای جستجو مثل گوگل ، و بینگ صورت میگیرد. برای معرفی کامل یک وب سایت به موتورهای جستجو باید نه تنها خوده سایت معرفی شده بلکه زیر صفحات و مطالب سایت نیز جدا جدا در فهرست نتایج قرار گیرند.

  • باتوجه به تجربه تیم دی ام روم در این چندساله، به چند مورد از مهم‌ترین مواردی که ممکن است فراموش شود، اشاره می‌کنیم.
  • بهترین پیشنهاد ممکن راه اندازی بلاگ بر روی فولدر و ریدایرکت 301 همه صفحات زیردامنه به آن است.
  • شما در ابتدای مسیر هستید و شناخت زیادی نسبت به سئو و مفاهیم پیشرفته حوزه ندارید.
  • همان‌طور که بازاریابان می‌دانند، گوگل بخش بسیار بزرگ و قابل‌توجهی از بازار جستجو، یعنی ۷۵ درصد جستجوها را در برابر رقبا، یعنی yahoo، Bing، Baidu و…
  • برای اینکه رتبه بهتری در گوگل داشته باشید همیشه به محتوا نیاز دارید و خواهید داشت.

به همین دلیل موتورهای جستجو در راستای بهبود و افزایش رضایت کاربران خود، الگوریتم هایی جهت نمره دادن و ممیزی وب سایت ها ایجاد کرده اند تا بهترین نتایج برای عبارت جستجو شده توسط کاربران را به آن ها ارائه دهند. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد و شاید فقط یک کلمه سه حرفی باشد اما می تواند یک دنیا تفاوت در استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما ایجاد کند. سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود. اگر پا را فراتر گذاشته و محتوا را بدون خلق ارزش جدیدی از سایت‌های دیگر کپی کنیم عملا وارد منطقه سیاه سئو شده‌ایم.

نیل پاتل که جزء 10 نفر اول در بین سئوکاران دنیا قرار دارد (به گفته مجله Entrepreneur Magazine) در آمد این فرد در راه سئو بیش از 35 میلیون دلار می باشد. نیل پاتل که دارای یک وبسایت شخصی برای آموزش Seo می باشد هم گزینه خوبی برای آموزش مقدماتی سئو برای علاقمندان به این زمینه می باشد. امروزه دانشگاه های سراسر جهان دوره های رسمی بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند و کلاس های آنلاین زیادی برای آموزش سئو و دریافت گواهینامه وجود دارد. نام محصولات را منطبق با جستجوی کاربران انتخاب کنید، اما توجه داشته باشید با نام دسته بندیتان مقایرت داشته باشد.

در ادامه چند راهکار ارائه می شود که می توانید با کمک آن ها شانس خود را برای قرارگرفتن در صدر لیست نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید. گوگل هم چنین ارتباط محتوای صفحه وب با کلمات کلیدی را در نظر می گیرد، زیرا اطلاعات موجود در صفحه وب را اسکن می کند و از مکان جغرافیایی کاربر، سابقه جستجوی کاربر و تنظیمات جستجو برای ارائه نتایج استفاده می کند. ارتباط صفحات وب یکی دیگر از عواملی است که نقش مهمی در الگوریتم جستجو ایفا می کند زیرا کلمات کلیدی را مطابق با درخواست کاربر و محتوا یا عنوان صفحه وب در نظر می گیرد. سیگنال های مرتبط به الگوریتم جستجو، در یافتن صفحه مربوطه کمک می کند زیرا الگوریتم گوگل داده ها را به سیگنال ها منتقل می کند. با توجه به پیچیده تر شدن الگوریتم های گوگل، این روش ها دیگر کارایی ندارند.

?What is SEO and how it works

اگر می خواهید بررسی کنید که آیا محتوای شما در جای دیگری در وب تکرار شده است یا خیر، از یک بررسی کننده سرقت مانند Copyscape استفاده کنید. الگوریتم‌های گوگل بسیار پیچیده‌ هستند و برای بازیابی داده‌ها از فهرست جستجوی خود و ارائه فوری بهترین نتایج ممکن برای یک جستوجو استفاده می‌شوند. موتور جستجو از الگوریتم‌ها و فاکتورهای رتبه‌ بندی متعدد برای ارائه رتبه ‌بندی صفحات وب استفاده می‌کند. در سال‌های اولیه، گوگل فقط تعداد کمی از الگوریتم‌های خود را به‌روزرسانی کرد. اکثر این به روز رسانی ها آنقدر جزئی هستند که کاملاً مورد توجه قرار نمی گیرند.

نمونه کارهای سئو سایت

علاوه بر این، سوالات مرتبط با این محصول را پیدا کرده و در قسمت FAQ محصول به آنها پاسخ دهید. تصور کنید که کاربر در مقابل شما قرار گرفته و قصد دارید سوالات او را پاسخ و محصول را به فروش برسانید. هیچ کدام از این ابزارها در رتبه و جایگاه شما تاثیر نخواهند گذاشت. البته تصور نکنید که اگر ابزاری غیر از این موارد را استفاده کنید، نتیجه بهتری کسب خواهید کرد. نصب سریع و به اصطلاح جادویی، یکی از مزایای افزونه رنک مث است.

چرا باید سایتمان را سئو کنیم ؟ چرا باید به سئو سایتمان اهمیت بدهیم

در این جستجو که ما یا دیگران آن را انجام میدهیم، یک سری نتایجی به دست میآید که بعضی از آنها درصفحه اول هستند و برخی دیگر در صفحات دیگر گوگل نشان داده میشوند. و مطالب مهم بسیاری در رابطه با سئو که در هیچ مقاله رایگانی پیدا نمیکنید. با انتخاب پکیج سئو مورد نظر روی دکمه سفارش کلیک کرده و پس از ثبت اطلاعات مشخص شده سفارش شما ثبت و در صف انجام قرار خواهد گرفت. به صورت کلی درصورتی که شما دارای یک سایت با موضوع تخصصی مشخص هستین حداکثر میتوانید تمام کاربران آن موضوع را جذب کرده و به یک رتبه الکسا مشخصی برسید .