دسته‌ها
اخبار

استراتژی سئو چیست؛ راهنمای جامع تدوین استراتژی سئو 2022 | eircas

استراتژی سئو چیست؛ راهنمای جامع تدوین استراتژی سئو 2022 | eircas

«سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود، که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در تبریز می‌شوند. این فاکتورها را می‌توان به دو بخش کلی تقسیم نمود؛ سئو داخلی(on-page seo) و سئو خارجی(off-page seo) که در ادامه به هر کدام خواهیم پرداخت. وقتی مطلب شما به درد کاربر نخوره و صرفا با یه سری جملات بی سر و ته و بی معنی مواجه بشه، گوگل اصلا جایگاه خوبی به شما نمیده. چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید. منظور از لینک‌بیلدینگ یا لینک‌سازی خارجی، دریافت لینک از سایت‌های دیگر به سایت خودمان است.

  • Programming Language یا همان زبان برنامه نویسی به ما این امکان را می‌دهد تا به زبانی که کامپیوتر می‌فهمد، به آن دستور العمل بدهیم.
  • گزارش‌گیری، بررسی گزارش‌ها و بهبود استراتژی‌ها و روندها یکی از مهم‌ترین اقدامات در حین بهینه‌سازی سایت است.
  • حالا که به صورت کامل با کنیبالیزیشن آشنا شدیم، نوبت این است که روش تشخیص آن در سایت را بدانید.
  • سعی کنید در متن و محتوای سایت تان به سایت های مرتبط خارجی که اعتبار بالایی دارند لینک بدهید و به این ترتیب اعتبار سایت تان را بیشتر کنید.
  • مفید بود و با خصاصت کمی نوشته شده( البته بعضی از مطالب زیادی خلاصه هست و درکشون نیاز به آموزش بیشتری داره. ضمنن مقداری غلط املایی هم این مقاله داره ) ممنون و خسته نباشید.

بسیاری از افراد چنان سئو خارجی را جدی می گیرند که از سئو داخلی غافل می مانند؛ زمانی که سئو داخلی خوبی نداشته باشید، سئو خارجی موفقی هم نخواهید داشت. توصیه ما این است که حتما سئو داخلی را نسبت به سئو خارجی در اولویت بگذارید. نقشه سایت شما یا همان سایت مپ، به موتورهای جستجو کمک می کند تا راحت تر و بهتر سایت شما را پیدا کنند و کرال کنند و ایندکس کنند.

Domain Authority چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله به زبان ساده به سوال سئو داخلی چیست پاسخ میدهیم و شما را با چک لیست سئو داخلی سایت آشنا میکنیم. اسکیما مارک آپ متشکل از کلمات و عباراتی است که به صورت میکرو دیتا در پایین عنوان سایت قرار می‌گیرد. این ویژگی می‌تواند به گوگل کمک کند که درک بهتری از سایت شما داشته باشد و اغلب به صورت ریچ اسنیپت به نمایش در می‌آید که برای کاربران جذاب‌تر و کلیک‌پذیرتر باشد.

SEM و تفاوتش با SEO

الگوریتم Page Experience، حالا توسط هسته مرکزی گوگل به یک معیار کمی تبدیل شده و به صورت رسمی یکی از فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل شناخته می‌شود. به شرکت های سئویی که روی کلمات خدمات سئو و سئو سایت ادز میزنند کمتر اعتماد کنید. البته می دانیم که شاید بسیاری از همکارانمان پس از شنیدن این موضوع از ما دلخور شوند ولی خوب حقیقت آن است که آن شرکت چرا سایت خود را در زمینه فعالیتی که کار میکند سئو نمی کند!

توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد. این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند. LSI مخفف عبارت و از نظر لغوی به معنای ایندکس معنایی پنهان است. LSI Keyword یا کلمه کلیدی هم معنی، به کلمات و عباراتی اطلاق می‌شود که موتور‌های جستجو از نظر معنایی با یک موضوع مرتبط می‌دانند.