دسته‌ها
اخبار

فایل robots txt چیست؟ بهینه سازی فایل ربات در وردپرس

Txt خود را بارگذاری و آزمایش کردید، خزنده‌های Google به طور خودکار فایل robots. RPA مخفف Robotic Process Automation به معنی خودکارسازی فرایندهای رباتیک است. به بیان ساده‌تر،RPA جایگزینی ربات‌های نرم‌افزاری بجای انسان است. دریافت آپدیت های ربات افزایش ورودی گوگل ما در سال اول رایگان بوده و در سالهای بعدی، تمدید سالانه، فقط با پرداخت 20% قیمت (به روز) پکیج انجام خواهد شد.

  • استفاده از تگ noindex برای پیاده سازی روی منابع چندرسانه ای مانند فیلم ها و فایل های PDF دشوار خواهد بود.
  • این مسئله بدین معناست که در صورت عدم وجود آن لینک در هیچ کجای وی یا یک صفحه بلاک نشده دیگر از وب سایت شما، توسط موتورهای جستجو دیده نشده و در نتیجه ایندکس نخواهد شد.
  • خب امیدوارم از آموزش ساخت فایل robots.txt و نکات پیرو آن استفاده کرده‌باشید و صرف نظر از اینکه از وردپرس، جوملا یا هر CMS دیگری استفاده می‌کنید بتوانید براحتی robots.txt بسازید.
  • برای اینکار کافیست وارد “پیشخوان وردپرس” شده، روی “تنظیمات افزونه” کلیک کرده و “ابزارها” را انتخاب کنید.

درکل robots.txt به شما این امکان را می‌دهد که دسترسی ربات‌ها به بخش‌هایی از وب‌سایت خود را ممنوع کنید، به‌خصوص اگر قسمتی از صفحه شما خصوصی باشد یا اگر محتوا برای موتورهای جستجو ضروری نباشد. بنابراین، در هنگام ایجاد این فایل می‌بایست دقت کافی به کار گرفته شود تا موتورهای جستجو بتوانند به تمامی فایل‌های لازم برای نمایش کامل صفحات سایت دسترسی داشته باشند. اما گاهی در همین فرایند جستجو و کاوش کردن مطالب مشکلات و معضلاتی پیش می آید که لازمه آن داشتن اطلاعات پایه ای و اساسی از سئوی سایت است. (کاوش شدن شاید عبارت بهتری باشد) مطالب سایت توسط ربات های گوگل اثرگذار است، یک فایل متنی است موسوم به فایل Robots.txt.

فایل robots.txt و نحوه ساخت آن

خیلی کم پیش اومده که از سایت های ایرانی خرید کنم و راضی باشم.شما جز اون کسایی بودید که واقعا از کار باهاتون لذت بردم. این بارچندم بودکه سوال میپرسم ازتون،شمام همیشه باحوصله پاسخگو بودین واقعامعلومه که نسبت به مشتریاتون احساس مسئولیت می کنید.. من فکرمیکردم فقط در محصولات خارجی این ربات ها وجود داره که در اشتباه بودم..

چگونگی تاثیر سرعت سایت بر سئو و رتبه بندی گوگل (راهنمای 2021 در خصوص سرعت بارگذاری صفحه)

این یکی ازبهترین برنامه هاوپرکاربرترین برنامه هایی هست که تاالان باهاش کار کردم وپشتیبانی بسیارقوی منوحمایت کردندوازتمام… واقعادمتون گرم.ربات روامروزباخط خودم تنظیماتشوانجام دادم وبرای چند تاخط آزمایشی ارسال انجام دادم.خیلی خیلی عالیه. امروزاینم میخرم،سومین خریدم ازسایتتونه،راضی هستم از رباتا. ممنون اززمانی که میزاریداین پشتیبانی خوبتون خیلی آدم مشتاق میکنه که محصولات دیگتونم تهیه واستفاده کنیم…

آموزش سئو وردپرس (WordPress SEO) برای رسیدن به رتبه ۱ گوگل

مگر آنکه آن را در Google Webmaster Tools مشخص کرده باشید. ما به شدت توصیه می‌کنیم اگر فایل robots.txt را در سایت خود ندارید، بلافاصله آن را ایجاد کنید. فایل robots.txt سایت شما نقش مهمی در عملکرد کلی سئو شما دارد. این فایل شما را قادر می‌سازد تا با موتورهای جستجو ارتباط برقرار کنید و به آن ها نشان دهید که چه بخشی از سایت شما را باید ایندکس کنند و چه بخش‌هایی را نباید ایندکس کنند. با اجرای دستور Crawl-delay بعد از برطرف کردن مشکل، صفحه شما توسط ربات های موتور جستجوی گوگل کراول و ایندکس خواهد شد.