دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج گوگل سه سوت وب

بنابراین، این وظیفه اصلی متخصص سئو است که اطمینان حاصل کند که مهم ترین کلمات کلیدی در عنوان و محتوای صفحه چه گلمه ای قرار داده شود. سئوی کلاه سیاه اصطلاحی است که در فضای وب زیاد با آن مواجه می شویم و به شیوه ها و تکنیک هایی اطلاق می شود که هدف آن ها فریب دادن ربات های موتور جستجوی گوگل و کسب جایگاه تقلبی در حداقل زمان ممکن است. به عبارتی دیگر، سئوی کلاه سیاه به کارگیری متدهایی است که با استانداردها و الگوریتم های گوگل در تضاد هستند ولی می توانند این موتور جستجو را فریب دهند تا به صدر نتایج جستجوی کاربران راه پیدا کنند. زمانیکه یک صفحه از سایت شما در منوی اصلی سایت قرار میگیرد به واسطه لینک سازی خوبی که برایش انجام میشود جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می‌کند.

  • صاحب سایت با ایجاد تغییر در تنظیمات سرور، تعیین می‌کند که اگر یک IP به کرالر تعلق داشت، نسخه متفاوتی از صفحه وبی که برای کاربران واقعی بکار می‌رود، برای آن IP به نمایش در‌آید.
  • بنابراین باید همه جوانب را در نظر بگیرید و بین میزان تلاش و مزایای بالقوه انتخاب های خود، تعادل ایجاد کنید.
  • وب سایتی که در هاست با کیفیتی باشد، چه در داخل چه در خارج، از نظر سئو امتیاز خوبی کسب می کند.
  • در چنین شرایطی میتونید به دنبال بلاگ هایی بگردید که حداقل تاکنون چند مطلب مرتبط با زمینه کسب و کار شما منتشر کردن.
  • زمانیکه عبارت “سئو” را در گوگل جستجو میکنیم با تعداد بیشماری صفحه و مقاله مختلف مواجه میشویم که هریک تعاریف و مفاهیم متفاوتی را برای آن ارائه کرده است.

این سایت هم سرویسی مشابه سایت قبلی ارائه میکند، با این تفاوت که سایت moz مخترع معیارهایی مثل اعتبار دامنه و اعتبار پیج نیز هست. شاید مخاطب ما به برخی از مطالب گفته شده مسلط باشد و نیازی نبیند که وقت برای مطالعه آنها اختصاص دهد. یا میتوانید عبارت، Mobile-Friendly test را در گوگل جستجو کنید. سعی کنید خودتان، از تمامیه دستگاه هایی که دارید استفاده کنید و انواع و اقسام نمونه های سایت خود را دقیق مشاهده کنید. برای مثال، اگر شما کابینت میفروشید، کلمات، خرید کابینت، فروش کابینت، و سفارش کابینت گلاسه، میتواند کلید واژههای شما باشد. به علاوه، اکثر افزونه ها مانند رنک مث و یوست، به شما این امکان را میدهند که آدرس شخصی سازی شده خودتان را برای هر نوشته انتخاب کنید.

بک لینک و لینک بیلدینگ

اما چیزی که در یادگیری این تکنیک‌ها پیش‌نیاز محسوب می‌شود، دانستن مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با آن‌ها است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین و پرکاربرد‌ترین مفاهیم و اصطلاحات رایج در Off Page Seo یا سئوی خارجی می‌پردازیم. Keyword Stuffing یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیر‌طبیعی، با هدف گرفتن رتبه‌های بهتر در صفحات نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود. استفاده از این روش، به پنالتی شدن توسط موتور‌های جستجو منجر خواهد شد. بک لینک‌ها همیشه در مبحث سئو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند. اما الگوریتم پنگوئن گوگل، طی یکی از بروز رسانی‌های خود، بساط لینک سازی‌های غیر‌طبیعی (لینک‌هایی که برای دستکاری رتبه صفحات ایجاد می‌شوند) را بر‌چید و اینگونه بود که کیفیت بر کمیت ارجحیت پیدا کرد.

Static Web Page چیست و چه تفاوتی با Dynamic Web Page دارد؟

اگر نیاز به خدمات سئو دارید، می توانید با تیم ما همکاری کنید. چگونه پست ها و صفحات وردپرس را بایگانی و آرشیو کنیم؟ محتوای قبلی شما ممکن است گاهی اوقات با قدیمی … الگوریتم گوگل هر سال حدود 500 تا 600 بار به روز می شود و این بدان معناست که بهترین شیوه … درواقع SEM یک نوع پلتفورم تبلیغاتی است که با استفاده از کمپین های تبلیغاتی در انواع رسانه ها از تبلیغات گوگل و بینگ تا تبلیغات در انواع رسانه های اجتماعی دیگر است صورت میگیرد.

به افزایش بازدید سایت شما کمک می کند اصلاح اشتباهات راهی برای ترافیک سایت شماست. نکته ای که بیان می شود در واقع این روش ابزاری قدرتمند برای افزایش بازدید سایت شماست. توجه به این فاکتور ها باعث افزایش بازدید سایت می شودکه ولی در بیشتر موارد کسی توجه خاصی به آن ندارد . به جای نام ان عکس از یک نام متناسب با کلمه کلیدی استفاده کنید.