دسته‌ها
اخبار

سئو چیست سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای گوگل

در واقع هنگامی که کاربران کلمات کلیدی موردنظر خود را جستجو می‌کنند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارند. حال اگر سایت شما در رتبه‌های اول گوگل باشد، می‌توانید مخاطبان هدف کسب‌وکارتان را جذب کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتماً محتوای مرتبط با حوزه کاری خود منتشر کنید تا هنگام جذب کاربر، مطمئن باشید که مخاطب هدف شما هستند. سئو نه تنها به افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند، بلکه از یک دیدگاه دیگر هم حائز اهمیت است. هنگامی که کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارد یا حداقل علاقه‌مند است.

یکی از کارهایی که این وب سایت ها از جمله Moz، انجام دادند، این بود که فعالیت های مرتبط با سئو را به چندین بخش دسته بندی کردند. در ادامه این دسته بندی ها و نام گذاری ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. اما، عوامل مختلفی از آن ها به صورت خارجی هستند یعنی این عوامل تحت تاثیر بازدید کنندگان و یا خوانندگان وبسایت شما می باشد. مثلا اعتبار سایت شما مبتنی بر کیفیت سایت ها یا افراد دیگری است که از لینک صفحات شما استفاده کرده و یا صفحه شما را برای دیگران به اشتراک می گذارند. اهمیت Dwell Time برای RankBrain خیلی زیاد است، چرا که نشان‌دهنده دوست‌داشته‌شدن محتوا از سوی کاربر است‌.

  • او ادعا کرد که تاکتیک‌ها و روش‌های گوگل در جلوگیری از هرز آگهی‌ها، موجب ایجاد یک تداخل زیان‌آور با روابط قراردادی شده‌است.
  • حتی اگر این موضوع خیلی در مورد زمینه محتوای شما صدق نمیکند، به روزرسانی یک راه نسبتا آسان برای بهبود کیفیت محتوای شما است.
  • در واقع سئو داخلی سایت یکی از اولین مسائلی است که باید برای حضور در رتبه های برتر گوگل با آن آشنایی اشته باشید و از ابتدای ساخته شدن سایت تان نکات مهم سئو داخلی را در سایت تان رعایت کنید.
  • به عنوان مثال، مقاله‌ای که در وبلاگ سایت شما تولید شده، در این شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌گردد.
  • موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای بررسی صفحات مختلف در وبسایت‌ها از ربات‌ها استفاده می‌کنند.

ممنون خواهم شد تجربه و دانش خود را در اختیار بنده قرار بدهید. بعد از راه اندازی سایت جدید هریک از آن صفحات قبلی را به آدرس متناظر آن در سایت جدید ریدایرکت 301 کنید. در تاریخ 5 مارس سایت Moz الگوریتم محاسبه اعتبار دامنه را به روزرسانی کرده است و تقریبا تمام سایت ها با افت یا تغییرات شدید مواجه شدند. در نتیجه این عدد به تنهایی معیار مناسبی برای سنجش اعتبار سایت شما نیست و مقایسه آن با اعتبار سایت های رقیب میتواند معیار دقیق تری باشد. و اینکه وبمستر سایت من بخش اسکیما فکر کنم ارور های زیر رو داره برای رفع چیکار باید انجام بدم ؟ اگر میشه یه ای دی بدید گفتگو کنم هزینه ای هم بود واریز میکنم. من در وبینار جناب اسماعیلی شرکت کردم و مشکل سایتمون رو اونجا بهشون گفتم – فرمودن یک کیس استادی هست .

Site Speed چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟

شما می‌توانید با پرداخت هزینه به گوگل لینک سایت خود را در صفحات جستجوی گوگل نمایش دهید و به ازای هر بار کلیک مبلغ مشخصی به گوگل پرداخت کنید. با بالا رفتن تعداد کلیک‌ها و اتمام اعتبار حساب این فرایند متوقف خواهد شد. با افزایش تعداد افرادی که قصد نمایش لینک سایتشان برای یک کلمه یکسان را دارند قیمت هر کلیک افزایش خواهد یافت که نتیجه آن افزایش قیمت مبلغ پرداختی شما به گوگل خواهد بود. در واقع هزینه به ازای هر کلیک در تبلیغات گوگل، بصورت مزایده‌ای مشخص می‌شود.

گوگل از طریق نرخ پرش ( ترک کردن سایت توسط کاربر ) می تواند به راحتی متوجه شود که آیا این صفحه برای مخاطب ارزشمند بوده است یا خیر. البته این به معنی آن نیست که برای پاسخ به کاربر، مخاطب را اذیت کنیم تا به ناچار مدت زمانی را در سایت ما صرف کند بلکه عدم مراجعه مخاطب به سایت های دیگر در نظر گوگل به معنای مثبت تلقی می شود. لینک سازی را در طول مدت زمان انجام دهید و در ابتدا تعداد زیادی بک لینک دریافت نمایید. سعی کنید از سایت های زیادی بک لینک دریافت کنید و روند لینک سازی را تنها به یک یا چند سایت محدود نکنید.

فریم ورک لاراول چیست؟ امکانات و دلیل محبوبیت Laravel به زبان ساده

کارشناسان سئوی نوین به شما کمک می‌کنند تا با بررسی کامل این موارد، نقاط ضعف سایت خود را شناسایی و جهت رفع برطرف کردن آن‌ها اقدام کنید. با این کار تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب کرده که می تواند منجر به فروش بیشتر شود. در عین حال، بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌تواند به بازاریابی و کسب و کار شما کمک کند. اگر علاقه دارید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، مقاله نرخ پرش یا بانس ریت را مطالعه کنید. این دقیقا همان دلیلی است که در بخش آموزش سئو داخلی گفتیم لینک های داخلی روی سئو سایت شما تاثیر دارند. در اصل این لینک ها با افزایش زمان ماندگاری کاربران در سایت، باعث بهبود رتبه هایتان میشوند.

در صورتی که بک لینک های سایت دارای ویژگی های گفته شده نباشند، به احتمال زیاد درحال آسیب رسانی به وب سایت شما هستند. افزونه Yoast SEO تنها ابزاری کمکی برای پیاده سازی بهتر و آسانتر بخش کوچکی از سئو در وب سایت های وردپرسیست و تنها با نصب آن نبایست انتظار داشت که همه چیز درست شود. چه بسا دیده شده که وبمستران زیادی با پیاده سازی اشتباه همین افزونه از جهات بسیاری متضرر شده اند. بسته به علاقه شما به یادگیری و پیچیدگی وب سایت می توانید برخی از مبانی سئو را خود نیز در آن پیاده سازی نمایید.

این فعالیت سئوی خارجی حساب شده و به بهبود رتبه سایتمان کمک میکند. مانند افزایش سرعت سایت، بهینه سازی کدهای سایت و لینکهای داخلی. ایجاد صفحات کاربری در شبکه های اجتماعی همچون LinkedIn، Facebook، Instagram، Tweeter و… به بالاترین آمار بازدید سایت می‌انجامد. رباتهای گوگل، با توجه به لینک های داخلی در وبسایت شما، ارتباط صفحات سایت شما را با هم دیگر درک میکنند.

بعد از این بروز رسانی گوگل، سایت‌هایی که با استفاده از لینک‌های Sitewide قصد سئو‌ی کلاه سیاه داشتند، پنالتی شدند و امروزه دیگر شاهد چنین لینک سازی‌هایی نخواهیم بود. امتیاز Page Authority نیز با عددی بین 1 تا 100 مشخص می‌شود و هر‌چه این امتیاز به 100 نزدیک‌تر باشد، نشان‌دهنده این است که آن صفحه توانایی بیشتری در گرفتن رتبه در موتور‌های جستجو دارد. اعتبار صفحه با در‌نظر گرفتن فاکتور‌ها و معیار‌های متعددی مشخص می‌شود. Moz الگوریتم خود در تعیین این امتیاز را دائما بروزرسانی می‌کند؛ به همین خاطر ممکن است امتیاز صفحه شما در زمان‌های مختلف متفاوت باشد. بطور کلی، Page Authority توانایی رتبه گیری یک صفحه خاص از یک وبسایت را پیش بینی کرده و حدس می‌زند، در‌حالیکه Domain Authority توانایی رتبه گیری کل سایت در صفحات نتایج موتور‌های جستجو را تخمین می‌زند.