دسته‌ها
اخبار

معرفی پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

معرفی پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

اگزوپری سوالات بسیاری از آدم‌ها و کارهای آن‌ها عنوان می‌کند که این سؤالات را در طول داستان از دیدگاه یک کودک که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده مطرح می‌کند. شازده کوچولو یکی از عنوان‌های مشهور در حوزه کتاب کودک است که توسط آنتوان دوسنت اگزوپری و با ترجمه احمد شاملو در دسترس است. این کتاب اولین بار در سال ۱۹۴۳ منتشر شد و از آن زمان تا به امروز به زبان‌های مختلف ترجمه و فروخته شده است.

  • پس از مرگ والدینش هری پاتر پیش خانواده‌ی خاله‌اش زندگی می‌کند.
  • در این کتاب ایولین هوگو، نماد سالخورده و منزوی فیلم هالیوود، سرانجام آماده است تا حقیقت زندگی پر زرق‌وبرق و رسوایی خود را بگوید.
  • کتاب آخرین چیزی که به من گفت، در دو خط زمانی روایت می‌شود؛ یکی در زمان حال که هانا و بیلی در تلاش هستند تا بفهمند چه اتفاقی می‌افتد و دومی شامل فلش بک‌هایی از زندگی عاشقانه هانا و اوون است.

در کتاب مغازه‌ی خودکشی اسم تمام شخصیت‌ها بر اساس افراد مشهوری است که با خودکشی به جان خود پایان داده‌اند. این کتاب نمونه‌ای از یک طنز سیاه است که با مرگ شوخی می‌کند و این مساله را موشکافی می‌کند. در بخش‌های از رمان جوزی ضعیف‌تر می‌شود و کلارا که خودش از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند، از خورشید برای شفای جوزی و درمانش التماس می‌کند. درک نادرست کلارا از خورشید به‌عنوان یک خدای دلسوز، درک محدود انسانی ما را از همه‌چیز زیر سوال می‌برد.

۱۱- رمان قِیدار اثر رضا امیرخانی

هشت فیلم سینمایی با اقتباس از این مجموعه ساخته شده که هر کدام آثاری خوش‌ساخت و وفادار به قصه‌های faraketab.ir/ رولینگ بوده‌اند. بسیاری از صاحب‌نظران عرصه ادبیات سبک نویسندگی رولینگ را با جین آستن، رولد دال و هومر مقایسه کرده‌اند. کتاب با ما به پایان می‌رسد رمانی صادقانه، خاطره‌انگیز و لطیف بوده و از دسته کتاب‌هایی است که دست‌به‌دست می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم حتما مقالاتی مانند کتاب های حوزه زنان و یا مقاله کتاب برای افزایش اطلاعات عمومی را نیز مطالعه کنید و بیشتر با بهترین کتاب‌های موجود در دنیا آشنا شوید. یکی از مشهورترین کتاب‌های هوش مالی که اتفاقا از پرفروش ترین کتاب های دنیا هم به حساب می‌آید. ناپلئون هیل برای نوشتن کتاب خود با برخی از موفق‌ترین چهره‌های زمان خود مصاحبه کرده و توانسته تجربیات آن‌ها را در کتاب خود جمع آوری کنید. بیندیشید و ثروتمند شوید از معدود کتاب‌های غیر داستانی لیست ماست. این کتاب همچنین به عنوان یکی از برترین کتاب‌های رشد مالی به حساب می‌آید.

اسکارلت دختر زیبا و جذابی است که برای بدست آوردن مردان اطراف خود، هیچ حد و مرزی را نمی شناسد. داستان او که دختر یک ملاک بزرگ و ثروتمند است، از جایی شروع می شود که می فهمد اشلی پسر همسایه با یک دختر معمولی ازدواج کرده و او را در رسیدن به عشق ناکام گذاشته است. ابراز علاقه او به اشلی همزمان با شروع جنگ های داخلی آمریکاست.

دیگر داستان‌های این مجموعه با عناوین درخت مقدس، اتحاد بزرگ، واقعیت‌های پرخون، حرکت از نو، تو هرگز از حرکت باز نخواهی ایستاد و هر سرانجام آغازی‌ست نوشته شده‌اند. رمان “آتش بدون دود” اثر نادر ابراهیمی، رمانی‌ست که به زندگی ترکمن‌های ایران با تمام فراز و فرودهای آن در طول تاریخ می‌پردازد. این رمان چندین جلد است که هر کدام دارای داستانی با تضادها و ماجراهای خاص خود هستند.

ویژگی های کتاب نفرتی که تو می کاری

یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین و البته پرفروش‌ترین کتاب‌های قرن بیستم میلادی را می‌توان مرشد و مارگاریتا دانست. شاهکار سورئال میخائیل بولگاکف روایتی طعنه‌آمیز، جادویی و گیرا از مذهب، سیاست، اجتماع، عشق و انسانیت است. مرشد و مارگاریتا نخستین بار به شکلی سانسور شده در مجله مسکو چاپ شد. در سال‌های پس از آن نسخه کامل کتاب به دست ناشران فرانسوی رسید و سرانجام در سال 1969 منتشر گشت. جهان خلق‌شده توسط این نویسنده را می‌توان یکی از تاثیرگذارترین پدیده‌های ادبی تاریخ دانست.

مهلت پرداخت وجه ایران خودرو

تریسی وجه اشتراک همه‌ی افراد موفق را عادت‌هایی می داند که افراد معمولی در زندگی اجرا نمی‌کنند. برایان تریسی که خودش روزی شغل کم‌درآمدی داشته، امروز در جایی ایستاده که به بیش از ۱۰۰۰ شرکت بزرگ مشاوره می‌دهد. گری چاپمن در کتاب ۵ زبان عشق نگاهی دارد به بهبود رابطه بعد از ازدواج. حتی اگر مقدمه‌ یا خلاصه‌ای از داستان پیدا نمی‌کنید جستجویی در فضای وب شما را به بخشی از نوشتار کتاب می‌رساند. خیلی از کاربران ممکن است نقل قول‌هایی از کتاب مطرح کنند یا بخشی از آن را پیرو نقد شخصی خود در صفحات اجتماعی منتشر کنند. داستان اصلی درباره شرایط و رابطه شمس و مولانا است و کوچکترین قسمتهای کتاب از زبان این دو شخصیت بیان شده و سعی می شود از دیدگاه و زوایای مختلف با این دو نفر برخورد شود ، که دیگر شخصیت های داستان هستند.

پاورقی های اضافی نسخه سالگرد که توسط نویسنده نوشته شده است (در انتهای کتاب) بینش فوق العاده ای را ارائه می دهد. کتاب‌های‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین نمایشگاه کتاب مجازی تهران با استقبال خوب کاربران اینترنت روبرو شد که در صدر آن «بجو بجو هیولای کتاب‌خوار» اثر تازه منتشرشده کانون قرار دارد. به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه روزهای اول… «ویلبر اسمیت» نویسنده اهل آفریقای جنوبی که آثار معروفش در ژانر ماجراجویی در جهان پرفروش بودند، در ۸۸ سالگی درگذشت. ویلبر اسمیت نویسنده زاده زامیبیا که در سال ۱۹۶۴ میلادی با اولین رمان خود وقتی شیر غذا می‌خورد به شهرت جهانی رسید، عصر دیروز (شنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۰) در ۸۸… موضوع دیگری که علاقمندان فراوانی در بین نوجوانان دارد،‌ انواع کتاب آموزشی است که تاثیر شایانی در موفقیت و افزایش مهارت‌های نوجوانان دارد.