دسته‌ها
اخبار

سئو چیست کاربرد SEO چیست بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-seroundtable | سئو

اما بایست دقت داشت که در این کار از قوانین آنها بایستی تبعیت کنید. در صورت تخطی از قوانین، موتورهای جستجو این حق را برای خود قائل هستند که وب سایت شما را از ایندکس و نتایج جستجویشان حذف کنند. سئو فرایند بهینه سازی وب سایت با هدف بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو و کسب ترافیک بیشتر است. وردپرس به صورت اتوماتیک برای هر صفحه یک نسخه RSS تهیه می‌کند که با آدرس feed ساخته می‌شود. این صفحات همگی نوایندکس هستند و تاثیری بر سئو سایت شما ندارند. هر پیامی که در بخش coverage مشاهده می‌کنید لزوما یک خطا یا مشکل در سایت شما نیست.

ممکن است این فرآیند تا مدت ها طول بکشد برای آنکه سریعتر از ایندکس گوگل خارج شوند پیشنهاد میکنیم از ابزار Remove URLs در گوگل سرچ کنسول استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله حذف کلی سایت از گوگل مراجعه کنید. اگر سایت شما توسط گوگل جریمه شده باشد معمولا با افت شدید جایگاه و بازدید مواجه میشوید. اگر نام برند یا آدرس دامنه را در گوگل جستجو کردید و صفحه اصلی سایت در صدر نتایج جستجو دیده نشد احتمالا سایت شما توسط گوگل جریمه شده است.

  • روش های سئو کلاه سیاه در سال های دورتر مورد توجه بودند، اما گوگل با شناسایی آنها و خلق الگوریتم هایی توانسته نتایج حاصل از این گونه روش ها را از نتایج جستجو دور کند.
  • لینک ها در سطح وب، پیوند هایی را بین دو صفحه یا دو بخش از صفحه برقرار میکنند که اکنون منظور از لینک پیوندهایی است که بین دو صفحه با آدرس های متفاوت (آدرس های صفحات مختلف یک سایت یا حتی سایت دیگر) مد نظر است.
  • علاوه بر تمامی نکاتی که تا به اینجا ذکر شدند، بهتر است تا محتوای متنی خود را همراه با تصویر ارائه کنید.
  • بسیاری از مردم تصور می‌کنند کلمات کلیدی دم بلند عباراتی هستند که طولانی باشند.
  • در واقع؛ سیستم رتبه بندی گوگل از الگوریتم‌های متعددی تشکیل شده است که عوامل مختلفی مانند ارتباط، اتوریتی و تجربه کاربری را در نظر می‌گیرند.

از استفاده بیش از حد و غیر ضروری و نا مفهوم کلمه کلیدی در جای جای متن خودداری کنید. متن را برای ربات گوگل بهینه سازی نکنید و همواره کاربران خود را در نظر داشته باشید. هیچکس متن‌ نامفهومی که توسط گوگل ترنسلیت ترجمه شده‌ و قابل خواندن نیست را دوست ندارد. نگارش متون بی‌کیفیت تاثیر منفی بر دیدگاه کاربر درباره اعتبار سایت شما می‌گذارد.

انواع تکنیک‌های سئو و توصیه‌های لازم!

سئو برای من یعنی تلاش مستمر برای یافتن بهترین و سریعترین ابزارها و تکنیک ها و البته در کنار آن، اشتیاقی بی پایان برای یادگیری. این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند. به شما کمک میکند تا سوالاتی که مشتریان و مخاطبان دارند را شناسایی کرده و اگر قادر به پاسخ گویی هستید بهترین جواب را در اختیارشان قرار دهید. علاوه بر متخصصین و فعالان سئو در ایران باید به نظر و تعریف افرادی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند نیز توجه کنیم.

Java Script چگونه زبانی است و چه کاربردی دارد؟

بنابراین رقابت‌پذیری بازار هدف شما نیز تأثیر زیادی بر رتبه‌بندی سایتتان دارد. علاوه بر فاکتورهای سئو داخلی، رتبه شما توسط چند فاکتور سئوی خارج از صفحه (سئو خارجی Off-page SEO) نیز تعیین می‌شود. این این عوامل شامل پیوندهایی از سایر وب‌سایت‌ها، توجه رسانه‌های اجتماعی و سایر فعالیت‌های بازاریابی است که خارج از وب سایت شما اتفاق می‌افتد. به موتورهای جستجوگر از این دید نگاه کنید که هدف آنها تنها و تنها آن است که بهترین و مناسب ترین نتایج ممکن را برای سوالات کاربران فراهم نمایند. سلام، خرید رپورتاژ و گذاشتن بک لینک در صفحات مرتبط و سایت های معتبر (و صد البته مرتبط با زمینه کاری سایت شما) در سئو و افزایش رتبه میتونه تاثیرگذار باشه. هر چند باید دقت باشید که این کار بسیار حساسیه و بهتره با آگاهی کامل دست به اقدام بزنید.

SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟

گزارش Landing Pages بسیار شبیه به گزارش All Pages است، اما فقط صفحات برتری را که افراد برای ورود به وب سایت شما استفاده کرده اند، نشان می دهد. گزارش Performance یک نمای کلی از عملکرد سایت شما در نتایج جستجو را به شما ارائه می دهد. گام بعدی این است که وب سایت هایی را پیدا کنید که شاید بخواهند به شما لینک دهند و در ادامه با آنها تماس بگیرید (در این مورد بعداً بیشتر توضیح میدهیم).

اگر به نوار آدرس مرورگر خود دقت کنید آدرس اغلب سایت‌ها با https شروع می‌شود و یک قفل بسته در کنار آدرس وجود دارد. در سال ۲۰۱۴ گوگل رسما اعلام کرد که به سایت‌هایی که از اس اس ال استفاده می‌کنند رتبه بهتری خواهد داد. پیشنهاد ما به شما نصب گواهینامه SSL از ابتدای راه‌اندازی وبسایتتان است. برای اطلاع از نحوه نصب SSL با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید.