دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو-seroundtable | سئو

برای مثال، اگر معیار تبدیل مد‌نظر شما خرید کردن باشد و از مجموع 100 بازدید کننده، 5 نفر از آن‌ها از سایت شما خرید کنند، نرخ تبدیل شما 5 درصد خواهد بود. ناگفته نماند که با استفاده از گوگل آنالیتیکس هم می‌توانید نرخ تبدیل خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که با بهینه سازی سایت و بهینه سازی ترافیک خود می‌توانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید.

  • بدون شک برای یک متخصص سئو، دانستن شیوه استفاده از تگ نوفالو در لینک‌سازی الزامی می‌باشد.
  • برخی از افراد برای بهبود سئو و رتبه بندی سایت خود از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
  • هر صفحه از وب‌سایت یک امتیازی به خود اختصاص می‌دهد و می‌تواند درصد مشخصی از این امتیاز را به صفحات دیگر منتقل سازد.
  • فاکتور های بسیاری برای قرار گیری سایت شما در صدر نتایج گوگل وجود دارند که با صرف زمان و وقت باید این فاکتور ها را برای سایتتان فراهم کنید.
  • این آرا به آن ها کمک می کند تا تشخیص دهند که کدام صفحه در یک موضوع معین (از میان هزاران مورد مشابه) شایسته رتبه بندی در بالای نتایج جستجو است.

به همین جهت آکادمی دی ام روم در مقاله‌ای با عنوان “ریدایرکت چیست و تفاوت انواع ریدایرکت در چیست ؟” به تشریح تمامی این ریدایرکت‌ها پرداخته است که حتما توصیه می‌کنیم به مطالعه دقیق این مقاله بپردازید. اما چه فاکتور و معیارهایی در این خصوص تعیین‌کننده است؟ دلیل جایگیری برخی از محتواها در صفحه اول و برخی در صفحات دیگر دقیقا در همین قسمت مشخص می‌شود. در این راستا می توانید مقاله سئو on page چیست را مطالعه کنید. و در نهایت سئو منجر به افزایش ورودی هر سایت خواهد شد که در نتیجه مزیت‌های دلخواهی را برای آن سایت به نسبت نوع تجارتی که دارد به همراه خواهد داشت. سئو ایران مجموعه متشکل از تیمی حرفه ای، دوره دیده و با تجربه می باشد که در طی این سالها به بیش از 140 پروژه در ایران خدمات سئو تخصصی ارائه داده است.

وقتی خوانندگان با پیوندهای خارجی از بین رفته یا قدیمی در محتوای شما مواجه می شوند، شاید اعتمادشان را به اعتبار شما از دست بدهند و این اصلا برای وب سایت شما مسئله ی خوبی نیست. سه نوع عملیات سئو وجود دارد که شامل سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه می شوند. وقتی سایت شما در نتایج اول جستجو کاربران باشد احتمال کلیک شدن روی آن چندین برابر سایت هایی است که با تبلیغ در جایگاه های بالا قرار گرفته اند. تا اینجا متوجه شدیم سئو ارگانیک یا سئو گوگل پسند چیست اما گوگل در این بین امکانی برای سایت هایی که هنوز نتوانسته اند رتبه خوبی کسب کنند در نظر گرفته است.

چرا سرعت صفحه برای سئو مهم است؟

شما می‌توانید از طریق ارتباط و غیره بک لینک‌های متقابل دریافت کنید. هنگامی که طراحی سایت به خوبی انجام نمی شود، کاربر نمی تواند با سایت شما ارتباط برقرار نماید. این امر باعث می شود تا ترافیکی که وارد سایت شما شده است، هدر برود. اما اگر اجزای طراحی سایت و سئو با هم هماهنگ باشند، کاربر در زمان استفاده از سایت شما به راحتی به هدف خود می رسد.

🔵 من می دانم سئو چیست و کار بهینه سازی هم کرده ام؛ حال چگونه سئو سایت خود را بهبود بخشم؟

اصلاً نیاز به جستجوی زیادی ندارید؛ کافیست چند مرورگر دیگر را باز کنید تا مشاهده کنید که برای چند عبارت پیچیده نتایج محدود و نامشخصی را ارائه می‌دهند. در این مقاله به آموزش صفر تا صد سئو مقدماتی می‌پردازیم و راه را برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو برایتان هموار خواهیم کرد. پس به این آموزش، به عنوان یک آموزش رایگان سئو ساده و معمولی نگاه نکنید. شاید اگر فردا برای بهینه کردن سایت خود اقدام کنید، نه تنها زمان را از دست می‌دهید، بلکه ممکن است که انگیزه زمان کنونی را نیز نداشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ما با موضوع سئو خارجی چیسترا مطالعه نمایید. اینکه الان سایت شما چه رتبه ای دارد، رقبای شما چقدر فعالیت می کنند و موارد زیاد دیگری که روند سئو سایت رو تغییر میدهد.

Orphan Page یا صفحه یتیم به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که هیچ بک لینکی به آن داده نشده است. اما چرا صفحات یتیم برای سئو مشکل ایجاد می‌کنند؟ موتور‌های جستجو ازجمله گوگل، معمولا صفحات وب را به دو طریق پیدا می‌کنند. Conversion Rate یا نرخ تبدیل به درصد بازدید کنندگانی اطلاق می‌شود که تبدیل شده‌اند و عملی را انجام داده‌اند که شما می‌خواستید انجام پذیرد.

مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند. پیشنهاد میکنیم برای مقاله، محصول یا خدمات خود از این نوع نشانه گذاری استفاده نکنید. اونجا یک علامت یا پرچم رو بذاریم برای همیشه ( کسب جایگاه و تثبیت اون ) ممکنه وقتی برگشتیم پایین برای همیشه به خودمون قول بدیم که دیگه کوه نریم چون سخته و همین یک دفعه بسه. صفحه ای که نوایندکس باشد فارغ از اینکه چه محتوایی داشته باشد تا همیشه از دسترس گوگل خارج بوده و ایندکس نمیشود.

صفحاتی که کاملا خوابیده و غیر‌فعال‌اند؛ آن هم بخاطر اینکه عموما محتوای جالبی ندارند و برای کسی جذاب نیستند. زامبی پیج‌ها انگیزه و ارزشی نه برای بازدید کنندگان و نه برای موتور‌های جستجو نداشته و فقط بوجود آمده‌اند زیرا کسی زمانی قصد داشته تا روی کلمات کلیدی خاصی رتبه بگیرد. White Hat Seo یا سئو‌ی کلاه سفید برخلاف سئو‌ی کلاه سیاه، به معنی پیروی از قوانین و مقررات و عمل کردن در چارچوب راهبرد‌های موتور‌های جستجو است. به بیان دیگر، سئو‌ی کلاه سفید شامل هرگونه اقدامی است که در عین رعایت شرایط استفاده از خدمات موتور‌های جستجو، به بهبود رتبه بندی سایت در صفحات نتایج موتور‌های جستجو منجر گردد.