دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

همچنین میزان نیاز به یک محصول یا سرویس نیز همیشه در حالت تغییر است. همانند دیگر فعالیت ها، گارانتی برای میزان بازگشت سرمایه در سئو وجود ندارد. با این حال با وجود داده های با ارزشی که برای جستجوی کلمات کلیدی وجود دارد، می توانید ارزش واقعی سئو را تا حدی برای کسب و کارتان پیش بینی کنید. سئو کلاه سیاهبه تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتورهای جسنجو دارند. با اینکه ممکن است سئو کلاه سیاه موجب افزایش رتبه سایت گردد اما، ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جستجو را افزایش می دهد. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد.

  • با رعایت اصول سئو میتوان به رتبه های برتر گوگل راه یافت و در صفحات برتر گوگل حضور داشت.
  • اگر در این دوره وبسایت شما خوب کلیک بگیرد و نرخ پرش پایینی داشته باشد، احتمالا بعد از این دوره نیز افت رتبه زیادی نخواهد داشت.
  • غالبا پیشنهاد میشه که مجموعه هایی به سمت asp.net برن که یک تیم دولوپر رو در کنار خود دارند، وگرنه غالب این پروژه های یک نفره در سئو با شکست مواجه میشن.
  • باید توجه داشته باشیم که سئوی کلاه سفید فرآیندی زمان‌بر است و شاید نتواند نتیجه‌ی دلخواه ما را در سریع‌ترین زمان ممکن حاصل کند اما در دراز مدت بسیار زیاد تاثیرگذار است.
  • Meta Keyword یا کلمه کلیدی متا نوع خاصی از تگ‌های متا است که به موتور‌های جستجو در فهمیدن موضوع صفحه کمک می‌کند.

معمولاً این موضوع با معیاری به نام دشواری کلمه کلیدی بیان می شود. آنها از کلمات کلیدی به گونه ای در محتوا استفاده می کردند تا الگوریتم های موتور جستجو را فریب داده و بدین ترتین رتبه های بالا را از آن خود کنند. از آن زمان تاکنون، فرایند جستجوی کلمات کلیدی بسیار پیچیده تر شده است.

۳- سرعت سایت

اگرچه ممکن هستش که در کوتاه مدت نتیجه نبینید ولی در دراز مدت بهترین نتیجه هارا خواهید دید. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. از تولید و انتشار محتوا با ربات‌ها و ترجمه ماشینی و … خودداری‌کنید. هر محتوایی که منتشر می‌کنید، تلاش‌کنید که حرف ارزشمندی برای مخاطب داشته‌باشد، جذاب باشد و به‌راحتی قابل فهم و خواندن باشد. به مجموعه فعالیت های اصولی سئو که منطبق با استاندارد های گوگل است و ریسکی در آن وجود ندارد.

Social Signal چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

مثلاً در تصویر زیر، نتیجه اول، رتبه ارگانیک دارد و نتیجه دوم که با عبارت “Ad” نمایش‌داده‌شده، جز تبلیغات گوگلی و ترافیک پولی است. موتورهای جستجو از جمله گوگل، برای پاسخ‌دادن به سوالات کاربران طراحی شدند. اگر کمی جامع‌تر بررسی کنیم؛ هنگامی که یک کلمه را در گوگل جستجو می‌کنید، یک لیست از نتایج در صفحات مختلف به شما نمایش داده می‌شود. اگر شما صاحب یک سایت باشید و سایت شما در صفحه اول SERPs قابل مشاهده نباشد پس باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید.

دانلود دوره رایگان سئو

در واقع هرفردی که وارد سایت شما می‌شود یک بازدیدکننده محسوب می‌شود. در کل جمع این بازدیدها و بازدیدکنندگان در یک بازه زمانی خاص را ترافیک یک وب‌سایت می‌گویند. در روش SMO ما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای محتوای خود را برای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام بهینه‌سازی می‌کردیم. ضمنا توجه داشته باشید هیچ سئو کار یا شخص متخصصی نمی تواند به شما قول دهد شما را در صدر نتایج گوگل قرار دهد.