دسته‌ها
اخبار

حداقل حقوق سئوکار در سال 1400 چقدر است؟

موضوع اصلی و جالب توجه برای گوگل این است که کاربر چه میزان از وقت خود را در آن سایت می‌گذراند. این یعنی مطالب و محتوای آن سایت آنقدر جالب توجه هستند که کاربر را برای مدتی طولانی در خود نگه دارند. سایت هایی که بتونن از بهترین روش ها استفاده کنن، از رقباشون سبقت می‌گیرن و برای این کلمات کلیدی، در رتبه بندی گوگل قرار می‌گیرن. از طرفی شرکت های بهینه سازی و سئو وب سایت به دلیل رقابتی بودن برخی از کلمات از انجام این کار امتناع می کنند، تنها در صورتی این روش را قبول می کنند که کلمات انتخابی برای رسیدن به نتایج گوگل سخت نباشد.

  • اگر میخواید با دنبال کردن مقالات سئو میتوانید اطلاعات خود را در مورد سئو افزایش دهید.
  • یکی از سئوکاران مدعی شده است که در سال ۲۰۱۷ بیشتر از ۷۹ درصد از ترافیک جستجوی جهان را جذب می‌کند.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو به این معنی نیست که با روش‌های غیراخلاقی و با دستکاری و فریب دادن این اتفاق رخ بدهد.

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد، امروزه علاوه بر محتواهای متنی، محتواهای صوتی، تصویری و ویدیویی نیز اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی محتوا، تاثیر به سزایی بر سئو وبسایت شما خواهد داشت. زیرا امروزه با توجه به سرعت رشد تکنولوژی، کاربران کمتر به دنبال خواندن مطالب و متون هستند.

دسترسی سریع

همان طور که گفتیم، گوگل دوستدار وبسایت‌های مفید و ارزشمند است. یکی از فاکتورهایی که گوگل برای سنجش میزان ارزشمندی یک وبسایت در نظر می‌گیرد، مدت زمان ماندن کاربران در آن می‌باشد. آنالیز و تحقیق قبل از شروع فعالیت سبب می‌شود تا نقاط قوت و ضعف آن وبسایت را شناسایی کنند و وقت و انرژی خود را به صورت هدفمند در قسمت‌های پراهمیت وبسایت صرف کنند. در نهایت نیز با صرف حداقل زمان و هزینه، بهترین نتیجه حاصل می‌شود.

بررسی وضعیت اکنون یک وبسایت کمک می‌کند تا بتوان ادامه مسیر را بهتر و اصولی‌تر حرکت کرد. بهترین شرکت سئو تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا نتیجه دلخواه مشتری را رقم بزند. مواردی که در ادامه با عنوان خدمات بهترین شرکت سئو بیان خواهیم کرد، تنها بخشی از ترفندها و تکنیک‌هایی که یک سئوکار تضمینی به کار می‌بندد تا سئو یک وبسایت را تقویت نماید.

تبادل بک لینک چیست؟ + انواع و اثرات آن بر سئو

یکی از روش های اضافه شدن صفحات وبسایت شما به نتایج جستجوی گوگل، ایندکس شدن صفحات هست. اگه سایتتون در فهرست جستجو قرار نگیره، کسی نمی‌تونه به وبسایت شما دسترسی داشته باشه. موتور جستجوی گوگل، ربات هایی برای اسکن وب سایت ها داره، می‌تونه محتوای سایت رو کپی کنه و در فهرست جستجو سئو کنه. آژانس پویا مارکتینگ در سال98 همراه با تیم متخصص و ایده پرداز با هدف رشد کسب و کارها تاسیس گردید.

افزونه سئو چیست؟ ( بهترین افزونه های سئو وردپرس و جوملا )

اینکه سایت شما بر روی دیوایس‌های مختلف بتواند خود را به خوبی نشان دهد، برای گوگل بسیار اهمیت دارد. بعبارتی یعنی سایت شما همانطور که بر روی صفحه لپ‌تاپ به خوبی مشخص است برای صفحه‌های کوچکتر مانند تبلت‌ها و گوشی‌های همراه نیز به خوبی بهینه شده باشد. حال هرچه این قالب سبکتر و کم حجم‌تر باشد قانونا سرعت بارگذاری کمتری را نیز خواهد داشت. وبسایت گوگل سان سایت شما را به بهترین شکل طبق استاندارد های رسمی گوگل بهینه سازی می کند.