دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت-seroundtable | سئو

ما با سئورب، سایتی که در زمینه آموزش سئو است، از سال 96 کار خودمان رو شروع کردیم. اگر بتوانید در پاراگراف آخر علاوه بر خلاصه نویسی مقاله، به یک موضوع جذاب در مقاله بپردازید و مخاطب را محبور به مطالعه مقاله کنید، میتوان گفت شما یک نویسنده محتوای حرفه ای هستید. یکی از بخش های جدیدی که به سرچ کنسول اضافه شده است، بخش گوگل دیسکاور است. در این شرایط ما به شما می‌گوییم که بنا به کسب و کاری که دارید چه محتواهایی مناسب شماست و در چه شرایطی بهترین نتیجه را خواهید گرفت. در دکتر مهندس، متخصصان مسلط به آخرین الگوریتم های گوگل و علی الخصوص تولیدکنندگان حرفه ای محتوا حضور دارند. شما می توانید از تماس با ما ، با ما تماس بگیرید و راجع به کلمات هدف خود مشاوره بگیرید.

آنها می‌خواستند تا جایی که می‌توانند رتبه بالاتری را برای خودشان کسب کنند. بنابراین، از لینک‌دادن به مطالب بیرون ترسی نداشته باشید. اگر مطلبی را از منبعی نقل‌قول می‌کنید، به آن لینک بدهید. فقط مراقب باشید منابعی که به آنها ارجاع می‌دهید، معتبر باشند. ضمن این باید تعادل را نیز رعایت کنید و هرجا به راستی نیاز بود و به درک ارتباط منابع کمک می‌کرد لین خارجی بدهید و در این زمینه بی‌مهابا عمل نکنید. اگر بخوام به طور خلاصه بگم شما وقتی محتوایی میخواهید بسازید، همونطوری که در متن مقاله سئو محتوا گفتم باید ۴ کار آماده سازی محتوا، تولید محتوا و بهینه سازی محتوا و ترویج محتوا را انجام بدهید.

  • اما بهترین استراتژی برای ایجاد یک url، نوشتن یک متن معنی دارد است.
  • محتوا را نمی توان یکفاکتور سئودر نظر گرفت زیرا بسیاری از فاکتور ها تحت تاثیر محتوا می باشند و برای بهینه کردن آن استفاده می شوند.
  • اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت می‌کند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد.
  • به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود.
  • توئیتر، فیسبوک، وبینارها و کانال‌های بحث و گفتگو همگی از این دست‌اند.

هدف بازاریابی محتوا انتشار محتوای ارزشمند برای کاربران است. محتوای تولید شده توسط شما توسط کاربران دیده نخواهد شد مگر اینکه از تکنیک‌های سئو محتوا استفاده کنید. متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد. همچنین فراموش نکنید که صحت و کارایی تمام لینک‌ها را بررسی کنید تا از خطاهای 404 و لینک‌های شکسته اجتناب شود.

اما با رشد وبسایت شما باید اهداف شما برای موتورهای جستجو نیز تغییر کند. سپس می‌توانید اقدام به ساخت بک لینک کنید تا وبسایت‌های دیگر نیز به وبسایت شما لینک دهند. بنابراین، محتوای با رتبه برتر خود را بررسی کنید تا ببینید چه مقالاتی بیشترین بازدید را دارند و تأثیر طول محتوا را تجزیه و تحلیل کنید. برچسب‌های موضوعی می‌توانند در سازماندهی محتوای وبلاگ کمک کننده باشند اما اگر بیش از حد از آن‌ها استفاده کنید ممکن است اثر منفی داشته باشند. اگر برچسب‌های مشابه زیادی داشته باشید ممکن است موتورهای جستجو شما را به عنوان وبسایتی با محتوای دوگانه مشخص کنند. موتورهای جستجو آدرس اینترنتی مطلب را نیز بررسی می‌کنند تا از محتوای مطلب آگاه شوند و این مورد یکی از اولین چیزهایی است که زیر ذره‌بین موتورهای جستجوی قرار می‌گیرد.

محتوای ستونی یا پیلار کانتنت تمرکز ویژه ای روی استراتژی بازاریابی شما دارد. معرفی مرکز محتوا یک کانتنت هاب بسیار متنوع تر از یک وبلاگ است. هدف از نگارش این صفحات، معرفی خدمات یا محصولات عرضه شده توسط یک وبسایت است.

نکته جالب اینجا است که احتمالا حدود ۸۰ درصد این صفحات در گوگل ثبت و ایندکس می‌شوند. یعنی با این سرعت بالای انتشار محتوا در ایران شما مجبور هستید محتوای سئو عالی و بروز تولید کنید. اگر می‌خواهید در هر کلمه کلیدی در گوگل رتبه بگیرید باید با اصول روز سئو محتوایی و تولید محتوا آشنا باشید.

با کلید واژه مناسب محتوا بنویسید.

با این کار خزنده های گوگل درک بهتری از محتوای صفحه لینک شده خواهند داشت. عنوان نوشته وبلاگ شما برای رتبه بندی جستجو بسیار مهم است. یک عنوان خوب باعث می شود که مقاله شما بیشتر در جستجو های مرتبط نمایش داده شود.

وبلاگ

در مقاله ای جداگانه به آموزش عنوان نویسی جذاب پرداختیم، یکی از بهترین راه ها برای جذاب کردن یک عنوان، استفاده از اعداد در آن است. این ابزار تمام پارامترهای کلیدی را ارزیابی می کند و نکات قابل اجرا در مورد چگونگی رفع مشکلات در صورت لزوم را ارائه می دهد. میانگین URL باید حدود 60 کاراکتر یا سه تا پنج کلمه باشد. برای جذب مخاطب و افزایش CTR، می‌توانید از اصلاح‌کننده‌های احساسی در عناوین خود استفاده کنید، مانند «بهترین»، «شگفت‌انگیز»، «خنده‌دار»، «رایگان»، «چگونه»، «غافلگیرکننده» و … اطمینان حاصل کنید که محتوای پست را به طور دقیق توصیف کرده اید.

۷-استفاده از محتوای تصویری سئو شده

به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد. نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد. قبل از تولید یک محتوای سئو شده، فهميدن اينكه يك كليد واژه مفيد است یا نه، بسیار حیاتی است. اما علاوه برآن، باید بفهميد كه آیا اصلاً وبسايت شما قابلیت و توانايى رقابت در آن کلمه را دارد یا نه.

جذب مخاطب از طریق بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ ترین راه ‌هایی ست که می ‌تواند سبب رشد کسب و کار شما شود. در هنگام استفاده از کلمات کلیدی نیازی به استفاده از ریاضی نیست. یک راه خوب برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید. محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ترافیک دائمی و پایدار از سمت موتورهای جستجو است.