دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب-seroundtable | سئو

بازاریابی محتوا در عرصه­‌های مختلف می­ تواند کاربرد داشته و موجب رشد و گسترش کسب ­وکار شود. بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ یه رویکرد استراتژیک است که هدف ان انتشار و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مفید به منظور جلب توجه کاربران هدف است. هدف بازاریابی محتوا جلب توجه کاربران و هدایت آن‌ها به سمت اقدام مطلوب ( خرید، سفارش، تماس تلفنی و … ) است.

بازم ممنون بابت اطلاعات مفیدی که توی این صفحه به طور رایگان به اشتراک گذاشته بودید. اول و دوم و سوم ممنون که این صفحه با همچین محتوای جامع و دقیقی فراهم کرده بودید سپاسگزارم ازتون. لینک بیلدینگ در سئو داخلی در ادامه به مبحث لینک بیلدینگ پرداخته می شود.

  • اما یک استراتژی محتوا باید از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربراستفاده کند.
  • بنابراین، تعیین هدف جستجو در سئو محتوا، بسیار اهمیت دارد.
  • آیا روش لندینگ برای این کلمات هم قابل استفاده است؟ فکر می کنم توی ویدیو به این اشاره کردین که برای صفحات لندینگ روش تولید محتوای لندینگ رو استفاده نکنیم.
  • در مقاله ای جداگانه به آموزش عنوان نویسی جذاب پرداختیم، یکی از بهترین راه ها برای جذاب کردن یک عنوان، استفاده از اعداد در آن است.
  • برای صرفه جویی در هزینه های آف پیج سئو حتما باید روی سئوی محتوا سرمایه گذاری کرد.

آقا من یه سایتی جدید طراحی کردم با ی قالب و صفحه ساز خوب. به ظاهر هم همه چیز اوکیه، ولی حتی بعد از انتشار بیشتر از 10 تا مقاله، هنوز یکی از مقالاتشم ایندکس نشده. البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد. برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید. یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد. هیچ کس آنها را نمیخواند ، هیچ ترافیکی از صفحه نتایج سرچ گوگل ندارند و هبچ ترافیکی از صفحات دیگر سایت شما هم به آنها منتقل نمیشود.

مرحله ۱: استراتژی محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

کوتاه سازی پاراگراف هاتجربه کاربررا بهبود می بخشد و اثر مثبتی بر جای می‌گذارد. این کار باعث می‌شود خواننده‌ای که قصد خواندن ادامه متن را دارد از وبلاگ شما خارج نشود. به ویژه برای زمانی به کار می‌رود که قصد دارید به یک دامنه دیگر لینک بدهید. الگوریتم‌های گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، ارزش بیشتری نسبت به سایر قسمت های محتوا قائل هستند. خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید.

از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید.

یا متن های عمومی مانند “لپ تاپ های ارزان دارای رتبه برتر” یا “اینجا کلیک کنید” خودداری کنید. بناربراین پست ها را از طریق هر کانال و مخاطبی که دارید تبلیغ کنید – هرچند اندک. برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند.

فرآیند کار تیم سئو محتوا به این ترتیب است که پس از صحبت کردن با کارفرما و بررسی خواسته های وی، دپارتمان های مختلف را مطلع کرده و با سرگروه های این دپارتمان ها جلسه ای برگزار خواهد کرد. نکته این است که ابتدایی ترین مورد را باید بیان کرد که کارفرما دارایسایت می باشد و یا اینکه می خواهد برای اولین بار اقدام به راه اندازی سایت نماید. پس از مشخص شدن این موضوع بررسی های سرگروه های دپارتمان های تخصصی سایت سئو محتوا تجمیع شده و چشم اندازی را برای صاحبان کسب و کار و کارفرمایان مشخص می نمایند.

به مجموعه فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت سئو صفحات سایت انجام میدهیم سئو محتوا گویند. در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید. افزونه های ضروری و کاربردی سئو بسیار در این راه به ما کمک می کنند که یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت سرفصل در ابتدای نوشته ها، افزونه table of content هست ، که در اینجا آموزش آن را قرار دادیم. به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. سال‌هاست از خواندن و نوشتن لذت می‌برم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری سئو.