دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو به صورت کامل و رایگان از مبتدی تا حرفه ای!

بهتره اینو بدونین که از بین میلیارد ها جست و جویی که در یه روز تعیین شده صورت میگیرن، فقط 15 درصد اونا مربوط به یسری جست و جوهای جدید میشن و برای گوگل جدیدن. مزایای رقابتی خوبی رو برای وبسایت خودتون در نظر بگیرین و از اونا برای رقابت با سایرین استفاده کنین. اگه شما بتونین یسری استراتژی جدید و موفق داشته باشین که باعث افزایش مشتریاتون و افزایش فرایند خرید اونا بشه، این کار میتونه براتون خیلی مفید باشه. بلکه همه اینا به توانایی خودتون در زمینه ایجاد استراتژی های مختلفتون برای کسب و کار خودتون برمیگرده. که در میان این مواردی که گفتیم، مورد جست و جوهایی که درباره مغازه های همیشه باز هستن، در طول همه گیری ویروس تغییر زیادی کرده.

کلمات کلیدی قلاب‌هایی هستند که وبسایت به وسیله آنها می‌تواند مخاطب را جذب خود نماید. یکی از مزایای استخدام یک شرکت سئو این است که آنها می‌توانند تیم و منابع قوی خود را با هزینه کمتری نسبت به یک تیم داخلی ارائه دهند. در صورتیکه شما از یک تیم متخصص سئو درون سازمانی استفاده کنید، مجبور به پرداخت حقوق ماهیانه هستید و با توجه به زمان بر بودن نتیجه‌بخشی سئو، استخدام یک تیم متخصص داخلی چندان تصمیم منطقی‌ای نیست. در حالی که شما می‌توانید پروژه سئو سایت خود را طی یک قرارداد کاملا قانونی به یک شرکت سئو همانند شرکت متخصص پونه مدیا برون سپاری کنید و از دستیابی به نتیجه نهایی اطمینان خاطر داشته باشید. اگر نمی‌دانید که سئو محتوا چگونه می‌تواند بر افزایش ترافیک سایت و رتبه شما مؤثر باشد، این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

  • هیچ راه میانبری برای ارتقای رتبه بندی سایت و قرار گرفتن در بالای لیست نتایج گوگل وجود ندارد، مگر این که در تبلیغات پولی گوگل شرکت کرده باشید.
  • اکثر مواقع با همین دو کار (اگر درست انجام شود) شما به صفحه اول گوگل میرسید.
  • این فاکتورها در کنار یکدیگر برای بهینه‌سازی مطلوب یک سایت موثر هستند اما فراموش نکنید که کافی نیستند.
  • مقاله سئو در سورن سئو با سبک طراحی متریال و الهام گرفته از سورن سئو است.

اصول سئو ۲۰۲۱ ممکن است نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی کرده باشد. وب سایت خبری yjc یا باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از موفق ترین وب سایت های ایرانی است که در حوزه اخبار روز فعالیت دارد. این مرکز به هدف رشد مهارت خبرنگاری در سال 1378 توسط معاونت سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. در حال حاضر وب سایت این مرکز در میان خیل عظیم وب سایت های فارسی زبان توانسته در یک جایگاه دو رقمی بایستد که آروزی بسیاری از کسب و کارهای تازه کار است… به دانش زیاد، علم پیش‌ زمینه‌ای و البته صبوری فراوان نیاز دارد.

زمانی که شما در اجرای آن مهارت کافی کسب کردید، حجم ترافیک بیشتری را برای خود به ارمغان می‌آورید. ولی یادگیری خروجی‌ها و ورودی‌ها طول می‌کشد و به زمان و دانش فنی بسیار زیادی نیاز دارد. به صورت کلی اگر شما به دنبال هدایت وب سایتتان به سمت تبدیل بیشتر هستید، باید یک کارشناس سئو استخدام کنید.

:: انواع کلمات کلیدی که سئوی شما را افزایش می دهند

آن‌ها می‌توانند مکمل یکدیگر باشند؛ ولی فقط در صورتی که اول از همه وب سایتتان سئوی خوبی داشته باشد و یا به قول معروف سئو فرندلی باشد، در آن صورت سِم شانس بیشتری برای موفقیت دارد. بیشتر اشخاص پیش از خرید هر چیزی آن را در اینترنت سرچ می‌کنند. پس داشتن حضوری قوی در جستجو خیلی اهمیت دارد و استفاده از یک ترکیب استراتژی از هر دو سئو و تبلیغات گوگل می‌تواند قابلیت دیده شدن شما را در بلند مدت بهبود بخشد. شما باید برای گرفتن رتبه نخست در موتورهای جستجوی گوگل، از سئو کلاه سفید استفاده کنید و از استفاده از سئو کلاه سیاه بپرهیزید. اگر شما از طریق سئو کلاه سفید رتبه بگیرید، جایگاهتان در رتبه‌های نخست باقی می‌ماند.

در صورتی که هزینه یک سئو کار خوب که با تمامی اصول، مراحل، ابزارها و تکنیک های سئو آشنا باشد به مراتب بیشتر از این خواهد بود. گوگل را باید پیشتاز موتورهای جستجوگر معرفی کرد که در دهه اخیر تمام رقبای خود را کنار زده و هر فردی در هر نقطه ای از دنیا برای جستجوی اطلاعات به سراغ آن می رود. اما یکی از دغدغه هایی که در سال های اخیر بحث های بسیاری را در این رابطه به راه انداخت، امکان جستجوی امن با گوگل بود…

مقالات و نکات و آموزش های جدید سئو و بازاریابی

نکته جالب توجه اینکه این URL ها باید بگونه‌ای باشند که کاربر به راحتی بتواند آنها را بخاطر بسپارد. در اصل سئو و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو مانند گوگل، تحت هیچ شرایطی به زبان برنامه نویسی و یا سیستم مدیریت محتوای آن سایت بستگی ندارد. لازم بذکر است که سئوی وردپرس با سئوی جوملا یا سئوی دروپال نیز یکی است. تنها تفاوتی که اینجا قابل ذکر است، تفاوت در تنظیماتی است که برای سیستم مدیریت محتوا اعمال می‌شود. پس شما شانس بیشتری دارید تا در لیست بالای جستجوها ظاهر شوید.

نقشه کلمات کلیدی (keyword mapping) چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

توجه به نرخ پرش را شاید نتوان به عنوان جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ برشمرد. اما بدون شک یکی از مهمترین مواردی است که باید همواره به آن توجه کرد. توجه داشته باشید که استفاده نادرست و یا زیاد از حد تبلیغات روی سایت، موجب خروج سریع کاربران از سایت می شود. درست است که وب سایت ها برای کسب درآمد به تبلیغ روی سایت نیاز دارند اما استفاده بیش از حد تبلیغات موجب آزردگی خاطرکاربران سایت می شود و نرخ پرش سایت را بالا می برد. Visual Search یا جستجوی بصری یکی از جدید‌ترین الگوریتم‌ها و تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱ می‌باشد.