دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه کاربردی دارد انواع سئو SEO چیست اهداف سئو چیست

برای بیشتر مشتریان، فرآیندی که منجر به خریدشان می شود، با جستجو در موتور های جستجویی مانند گوگل شروع می شود. اگر کاربران تمایل بیشتری به دیدن ویدئو دارند، چرا آن را در اختیارشان قرار ندهیم؟ داشتن ویدئو Dwell Time را در سایت بالا می‌برد و به شما توصیه می‌کنم از محتوای ویدئویی در مطالب صفحات خود حتماً استفاده کنید. Referring Domain به دامنه‌ای گفته می‌شود که بک لینک‌ها از آن داده شده‌اند. برای درک بهتر موضوع، Referring Domain را بعنوان یک شماره تلفن و بک لینک‌ها را تعداد دفعاتی که از سوی آن شماره تلفن تماس داشته‌اید، در‌نظر بگیرید. مثلا اگر یک صفحه یک بک لینک از سایت تسنیم داشته باشد، پس یک Referring Domain دارد. اگر یک بک لینک از سایت تسنیم و یک بک لینک از سایت تابناک داشته باشد، پس دو Referring Domain دارد.

  • در اینجاست که مفهوم سئوی کلاه سیاه، سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه خاکستری مطرح می‌شود تا با دانستن آن‌ها بتوانید روش‌های بهتری را برای پیاده‌سازی سئوی سایتتان انتخاب کنید.
  • از آنجاییکه این کد‌ها مستقیما روی سرور اجرا می‌شوند، هر بار که صفحات دینامیک بارگذاری شوند، سرور امکان تولید محتوایی جدید را خواهد داشت.
  • در مورد کندی سایت خدمتتون عرض کنیم که طبق نتایج تست سرعت سایت از هر پلتفرم معروفی مانند Gtmetrix، Pingdom و حتی ابزارهای ایرانی، زمان بارگذاری سایت بین یک تا چهار ثانیه است.
  • سوم، هرچند استفاده از کلمات انگلیسی یا فارسی بر یک دیگر هیچ ترجیحی ندارند اما، برخی اوقات با توجه به رقابتی که بر سر کلمه کلیدی شما وجود دارد، میتواند این امر نیز برای سئوی داخلی شما مهم باشد.

می توانید عناوین مطالب و کلیدواژه های خود را در همه صفحات در تگ H3 قرار دهید. البته میتوانید وارد سرچ کنسول شوید، لینک صفحه ای را که میخواهید ببینید را وارد کنید، و بعد تست لایو url را بزنید. ظاهر صفحات شما باید در رزلوشن های مختلف در کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و موبایل به درستی نمایش داده شود. سعی کنید همه یا بخشی از عبارت کلیدی شما در لینک یا نامک صفحه نیز وجود داشته باشد. شما باید زبان سرچ مخاطبین خود را بشناسید تا بتوانید روی بهترین عبارات جستجو شده متمرکز شوید. باید از ابزارهایی استفاده کنید و واقعاً ساعتها فکر کنید و بررسی کنید که مخاطبین شما دقیقاً چه عباراتی را جستجو می کنند.

سئو یعنی یک رالی سرعت که خط پایان هم نداره

حدس می زنیم که سرعت اینترنت شما شاید در زمان کار با وب سایت پایین بوده، یا اینکه دچار اختلالاتی شده باشد. البته دقت داشته باشید که تاثیر آنها به اندازه بک لینک نیست، اما وجود آنها در راستای کسب رتبه بالا کاملا ضروریست. تاثیر میزان سن دامنه هیچگاه به صورت روشنی توسط گوگل شفاف نشده است، اما بر اساس مشاهدات می توان برداشت کرد که سن دامنه در رتبه سایت موثر است. اگر دامنه با حوزه کاری شما مرتبط بوده و اسپم نباشد، مطمئنا تاثیرات مثبتی را مشاهده خواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که گوگل به واسطه الگوریتم سندباکس، تا چند ماهی به وب سایت هایی که در دامنه های جدید قرار می گیرند، بهای زیادی نمی دهد.

برای بهتر شدن سئوی داخلی، سرعت را بالا ببرید

به این امر که سایر سایت ها لینک صفحات سایت شما را در صفحات خود قرار دهند، اصطلاحا بک لینک گفته می شود. پنالتی شدن یکی از کلمات کلیدیم باعث شد تا توی کلمات مرتبط با اون هم پایین بیام. دوستان نکات داخل این مقاله رو جدی بگیرید چون وقتی افت میکنه سئوی شما، باا بردنش سخت تر میشه.

۱- امکان جذب مخاطبان هدف

هر زمان که میخواهید خریدی را انجام دهید و به اطلاعاتی نیاز دارید. خوب تا اینجا با سئو آشنا شدیم و فهمیدیم سئو چیست ؟ ؛همچنین در بالا یک سری نکات و اصول اولیه سئو رو گفتیم که برای شروع دونستنش خالی از لطف نیست. به این ترتیب شما میتوانید با دانلود سئو چیست pdf مطالب را مرور کنید و به سطح حرفه ای برسید. به این ترتیب گوگل به شما توجه بیشتری میکند و در واقع به شما جایزه میدهد و شما را در مدت زمان کوتاهتری به جایگاه های بالایی میرساند. برای آشنایی بیشتر با این نوع از انواع سئو میتوانید به صفحه سئو منفی مراجعه کنید. به سایر صفحات شما کمک می کند تا توسط Google کشف و خزیده شوند.