دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه تاثیری بر کسب و کارهای اینترنتی دارد؟ همیار آکادمی

بد نیست بدانید که سئو تکنیکال زیر مجموعه‌ی سئو داخلی است اما گستردگی این بخش باعث شده است تا بسیاری آن را به عنوان یک مرحله جدا معرفی کنند. ما هم در این مقاله برای اینکه اهمیت این بخش از سئو را به خوبی درک کنید، آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده‌ایم. سئو در واقع تعریفی از این سه مرحله است که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم. اکنون که با اهمیت سئو آشنا شدید، حتماً می‌خواهید از آن استفاده کنید! برای استفاده از استراتژی سئو، اول باید ببینید که سئو چگونه کار می‌کند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن اقدام کنید.

همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید گوگل در حال حاضر اختلاف فاحشی با سایر رقبای خود در میزان سهم از بازار موتورهای جستجو دارد. یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست.

این موضوع بدان معناست که اکثر وب سایت ها به جای نسخه دسکتاپ در نسخه موبایل خود پایش و ایندکس می شوند. یکی از رایج‌ترین «اشتباه‌هایی» که می‌بینم این است که افراد تیترهای صفحات خود را قابل کلیک کردن نمی‌کنند، به خصوص وقتی صحبت از وبلاگ‌ها به میان می آید. علاوه بر لینک های داخلی از طریق عناصر گفته شده در بخش قبل، لینک دادن به سایر صفحات مرتبط از داخل بدنه صفحه نیز اقدام مناسبی است.

  • افزایش فروش یک کسب‌ و‌ کار آنلاین چه به صورت غیرحضوری و آنلاین یا به روش‌های دیگر مطرح شده در یک سایت فروشگاهی، یکی از مهمترین اثرات سئو وب سایت خواهد بود.
  • از آنجاییکه ساختار فنی یک وبسایت می‌تواند تاثیر کلانی بر عملکردش بگذارد و در بهینه سازی آن نیز امری حیاتی باشد، برای صاحبان کسب و کار‌های دیجیتال ضروری است که با قواعد و اصول کلی آن آشنا شوند.
  • برای مثال ممکن است یک شخص واحد با دو وسیله الکترونیکی (مثل موبایل و کامپیوتر) از یک سایت بازدید کند، که در اینصورت دو بازدید کننده به حساب خواهد آمد.
  • وقتی یک صفحه در بخش exclude قرار می‌گیرد دلیل آن نیز ذکر میشود.
  • تنها تفاوت عمده وبلاگ با وبسایت این است که وبلاگ مرتبا با محتوای جدید بروز‌رسانی می‌شود و محتوا‌های آن به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند (پست‌های جدید اول قرار می‌گیرند).

اگر سایت شرکت شما در نتایج جستجو صفحه اول گوگل ظاهر نمی شود ، شما وجود ندارید. حتی اگر کسب و کار شما در نتایج جستجو صفحه دو ، سه یا چهار ظاهر شود سایت شرکت شما برای اکثر کاربران نامرئی می باشد. سئو با افزایش بازدید ارگانیک آگاهی از برند شما را افزایش و باعث رشد واقعی شرکت شما در محیط وب می شود. به زبان ساده، Link Building (لینک‌سازی) فرآیند واداشتن وب سایت‌های دیگر به لینک دادن به وب سایت خودتان است.

انواع روش های سئو

آن است که کاربران با کمترین کلیک، به آنچه می‌خواهند، دست یابند. همراه با URL شما، اینها در نتایج جستجوی شما نشان داده می شوند. بر سودآوری وبسایت شما دارد.سئویک فرآیند یک باره نیست و باید در طول زمان و مستمر ادامه داشته باشد. خدمات سئو یک فرایند بوده و مادامی که وب سایت ها وجود دارند می بایست این فرآیند وجود داشته باشد.

سایت‌هایی که در نتایج اول گوگل هستند چگونه ثروتمند می‌شوند؟

که در صورت رتبه گرفتن با آن کلمات، می تواند توسط مشتریان خود دیده شود و به مرور زمان، برند خود را جهانی کند. پس با توجه این مورد در صورتی که تغییر در لینک ها بوجود نیاد خطری ندارد. البته متاسفانه اشاره نکردید که آیا قالب جدید شما هم HTML هستش یا رو به سیستم های مدیریت محتوا آوردید. نکته مهم در هر ریدیزاینی حفظ ساختار URL ها یا اعمال ریدایرکت در اثر تغییر URL هست.

گوگل سرچ کنسول داده های خود را بر اساس موتور جستجوی گوگل ارائه داده و این داده ها کاملا قابل استناد هستند. در واقع گوگل سرچ کنسول ابزاری برای مشاهده وب سایت از دید گوگل و رفع خطاهای گزارش شده از طرف این پلتفرم می باشد. در حال حاضر هیچ ارتباط مستقیمی بین شبکه های اجتماعی و سئو وجود ندارد. اگر وب سایت شما حضور پر رنگی در شبکه های اجتماعی دارد، بدین معنا نخواهد بود که در گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بالایی کسب کند.

فقط من بخوام تمام این دوره های پیشنهای شمارو اموزش ببینم و همزمان بخوام روی پیج خودم هم کار کنم .البته پیج گل و گیاه هست. با این کار به بخش Valid منتقل نمی‌شوند بلکه این آدرس ها از سایت شما حذف خواهند شد. تا مدتی ممکن است در بخش 404 دیده شده و پس از آن برای همیشه از گزارشات Coverage حذف می‌شوند. علاوه بر این، نشانه گذاری های استاندارد میتواند درک ربات های گوگل از محتوا را نیز ساده تر کند تا گوگل هم از ارتباط مفهومی میان شما و مخاطب آگاه باشد.

موتورهای جستجو محتوای صفحات را آنالیز و درک کرده، آنها را طبقه بندی کرده و سپس آنها را در ایندکس خود ذخیره می کنند. هدف از این اقدامات فراهم نمودن بهترین محتوا در کنار بهترین تجربه کاربری برای نمایش موضوع صفحه به موتورهای جستجو است. تا اینجای کار به خوبی متوجه شدید که سئو چیست و باید درباره نحوه درآمدزایی و قیمت هایی که برای پروژه های سئو در نظر می گیرند نیز اطلاعاتی داشته باشید. ما در محتوای محاسبه قیمت سئو سایت به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم اما در ادامه نکاتی را بررسی می کنیم که به طور خلاصه اطلاعاتی در این زمینه دریافت کنید. اما امروزه دیگر چنین اقداماتی از سوی وبمسترها امکان پذیر نیست؛ زیرا گوگل بروز رسانی های زیادی در الگوریتم رتبه بندی خود ایجاد کرده است تا از بروز و به ثمر رسیدن تکنیک های کلاه سیاه، جلوگیری کند.

به همین دلیل هر کسب و کاری که می خواهد قابلیت رویت خودش را در موتور های جستجو و مشتریان خودش را افزایش دهد، باید تلاش کند که رتبه بندی SERP خودش را بهبود بخشد و در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرد. حال به فرآیند و مجموعه فعالیت هایی که در یک وبسایت جهت مطابق شدن با معیارهای موتورهای جستجو و ارتقاء جایگاه سایت در نتایج سرچ انجام می شود، سئو گفته می شود. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد و شاید فقط یک کلمه سه حرفی باشد اما می تواند یک دنیا تفاوت در استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما ایجاد کند. PBN مخفف عبارت Private Blog Network و شبکه‌ای از وبسایت‌های معتبر است که برای لینک سازی بمنظور گرفتن رتبه‌های بالا‌تر برای وبسایت هدف، از آن استفاده می‌شود. به بیان دیگر، یک شخص شبکه‌ای از وبسایت‌هایی معتبر بوجود می‌آورد که رتبه‌های خوبی در موتور‌های جستجو دارند.