دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه تاثیری بر کسب و کارهای اینترنتی دارد؟ همیار آکادمی

در مجموع، جستجو 10 برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی ترافیک دارد. اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد. متن لینک، محل قرارگیری و تعداد لینک‌های داخلی صفحات اصلی و وبلاگ سایت بهینه‌سازی می‌شود. لینک‌های بخش منو و فوتر سایت نیز بر اساس ساختار صفحات سایت ایجاد و بهینه‌سازی می‌شوند. بر اساس برنامه استراتژی سئو، تگ‌های H تمامی صفحات اصلی و مقالات با استفاده از کلمات کلیدی اصلی و فرعی مورد هدف هر صفحه، بهینه‌سازی و درصورت نیاز اصلاح می‌شوند. اینکه در سایت خود چند صفحه باید داشته باشید و هر صفحه با چه کلماتی هدفگیری شود، پس از تحقیق کلمات کلیدی مشخص می‌گردد.

  • سایت شما هر چه که باشد در اولین قدم باید آن را تجزیه و تحلیل کنید و نقاط ضعف آن را بیابید و سعی در اصلاح آن ها داشته باشید.
  • کلمات کلیدی مناسب با موضوع وب سایت خود را پیدا کنید و برای رسیدن به صفحه اول گوگل برنامه ریزی کنید.
  • به عنوان مثال و example.com هر دو بیانگر صفحه یکسانی برای کاربران هستند.
  • آن ها به دنبال عبارات یا کلمات کلیدی مطابق با نیازها خودشان می گردند و سپس به وبسایتی می روند که می تواند راهکار خوبی را به آن ها ارائه کند.

برای مثال، لینک شما در وب‌سایت‌های مرتبط با اعتبار بالا قرار داده می‌شود و در نتیجه به اهمیت شما در نزد موتورهای جستجوگر افزوده می‌شود. عنوان‌ها و متا تگ‌های تمامی صفحات پس از بررسی در مرحله تدوین استراتژی، در صورت نیاز بازنویسی می‌شوند تا هم علاوه بر افزایش جذابیت محتوا برای کاربر، کلمات کلیدی هدف نیز در آن بکارگرفته شوند. در نتیجه این اقدام، صفحات شما در رتبه‌های بالاتری از نتایج جستجو قرار خواهند گرفت. دوستان توجه داشته باشید که تیم این تکنیک خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت رو و همچنین طراحی وب سایت و تولید محتوا رو با کمترین قیمت انجام میده و تخفیف ویژه ای برای استارتاپ ها در نظر گرفته.. هنوز که تو بخش آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو هستیم و داریم یه سری اصول اولیه سئو رو یاد میگیریم ، این رو هم بگم که باید حتما سرعت لود سایتتون رو افزایش بدید. سرعت وب سایتتون رو هم با ابزاری مثل GTmetrics میتونین بسنجید .

تفاوت سئو با تبلیغات گوگل(Google Ads (AdWords چیست؟

در فوریه ۲۰۱۱، از آپدیت پاندا خبر داد که وب‌سایت‌هایی را که حاوی محتوای تکثیرشده از وب‌سایت‌ها و منابع دیگر باشند، جریمه می‌کند. به‌طور تاریخی، وب‌سایت‌ها محتوا را از یکدیگر کپی کرده و از آن در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهره‌مند شده‌اند. با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیاده‌سازی کرد که سایت‌هایی را که حاوی محتوای منحصربه‌فرد نیستند، جریمه می‌کند.

on page seo یا سئو داخلی[ویرایش]

و بر اساس روش های سئو کلاه سفید بنا شده است و قراردادهای سئو سایت در وب24 به صورت سالیانه منعقد می شود. ما در وب24 با توجه به منابع وب سایت شما و وضعیتی که در مقایسه با رقبا دارید، برای شما استراتژی مشخص می کنیم و بر همین اساس شما را به اهداف مناسب خواهیم رساند. برای محدوده ای خاص مثل شهر، کشور، شهرستان و منطقه است، به طوری که ساکنان محلی بتوانند دسترسی راحت‌تری به شما داشته باشند. بدین ترتیب کاربران به شما بیشتر اعتماد می‌کنند و شما را یک گام به معامله نزدیک‌تر می‌سازند. متخصصان حرفه ای سئو، این کار را با بهینه کردن محتوای سایت برای مخاطب محلی، استفاده از تصاویر آشنا و نقل قول‌های رایج آن بخش، انجام می‌دهند.

راه های افزایش سرعت سئو سایت کلاه سیاه:

اما حدس می‌زنم به زودی در این بخش تغییرات بزرگی را شاهد باشیم. خود SEO تبدیل به فاکتوری جانبی‌تر شده و فراتر از آن شاهد اهمیت روزافزون Human Eye Optimization‌ یا HEO خواهیم بود. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه‌های قدرتمند برای هزینه کردن بی‌فایده‌ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است. آنچه در پاسخ به این سوال مشخص می‌شود، بیشتر نشان‌دهنده‌یآگاهی کاربران از برندها است.

پیشنهاد می شود جهت اینکه کمترین آسیب به سئو شما وارد شود این تغییرات به مرور زمان انجام شود تا بتوانید بازخورد آن را مشاهده نمایید. سئو یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است که این نیز به نوبه خود در زیر مجموعه ارتقا فروش قرار می گیرد. در حال حاضر در سراسر دنیا یکی از بهترین روش های فروش سئو سایت است. بازاریابی دیجیتال با هدف تقویت و تبلیغ برند از طریق کانال های دیجیتال مختلف مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و غیره است. با افزایش ترافیک موبایل، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است. در مقاله آموزشی سئو خارجی به تکنیک های جامع این روش بهینه سازی پرداخته شده است.

2- من سایت شما را بررسی کردم و برخلاف تصور خودتون خیلی از قانون های سئو را در آن رعایت نکرده اید. پیشنهاد میکنم مطالعات بیشتری در این حوزه داشته باشید و از کارگاه ها و ویدئوهای آموزشی استفاده کنید. بعنوان مثال منوی اصلی سایت شما فقط شامل لینک به صفحه اصلی، تماس با ما و درباره ما است که موجب شده دسترسی درستی به صفحات دیگر نبوده و گوگل نیز قادر به درک اهمیت آنها نباشد. برای یلدا یه سری محصول داشتیم که براشون یه دسته بندی جدید درست کرده بودم. پاسخ به این سوال کمی پیچیده‌تر از آن است که در بخش نظرات بتوانیم ارائه دهیم.

شاید هم به این نتیجه برسید که کمک گرفتن از یک متخصص می تواند گزینه بسیار بهتری باشد. ریدایرکت 301 به معنای انتقال دائمی محتوای یک URL به URL دیگر است. با ایجاد ریدایرکت مطمئن خواهید شد که کاربران شما با کلیک بر روی لینک های قدیمی سایت در هر کجای وب به صفحات جدید منتقل می شوند. گوگل آنالیتیکس محبوب ترین ابزار برای کسب آمارهای ابتدایی و نظارت بر روی ترافیک وب سایت است. لزوما نه، اگرچه بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به نتیجه استخدام فرد یا شرکتی برای برونسپاری سئو است. اما این کار هزینه هایی را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت.

بسیاری از صفحاتی که در Featured snippet ظاهر می شوند رتبه اول گوگل را ندارند. اگر پهنای ناحیه محتوایی وبلاگ شما 800 پیکسل است، استفاده از تصاویری با عرض 2500 پیکسل توجیهی ندارد. استفاده از فایل های تصویری با فرمت مناسب به شما کمک می کند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشید و حجم فایل را هم کاهش دهید.

آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامه‌نویسان و طراحان سایت باشد. خصوصاً با توجه به توسعه‌ی الگوریتم‌های جستجو و هوشمندتر شدنموتورهای جستجو، عملاً همه‌ی کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در وب‌سایت یک کسب و کار نقش ایفا می‌کنند، لازم است با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند. پس از طراحی و تدوین استراتژی سئو، تعداد بک‌لینک‌های مورد نیاز مشخص می‌شوند. بر این اساس، در یک برنامه زمانی مشخص، کار لینک‌سازی برای شما در سایت‌های هدفمند و مرتبط بصورت طبیعی آغاز می‌شود. بک‌لینک‌های اسپم در فاز تدوین استراتژی بطور کامل شناسایی و مورد بررسی قرار می‌گیرند.