دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص

وقتی خوب کار کردی و خوب نفوذ کردی میبینی که سئو همینه، سئو یه جنگه که باید پیروزش باشی. مولوی داستانی دارد با عنوان فیل، و ماجرایش این است که فیلی در تاریکی به شهری آورده شد. و چون فیل از آتش می ترسید، قرار شد تعدادی، در تاریکی بروند و بعد بیایند و به بقیه هم بگویند که فیل چیست و چون است. بنده به این روش بسیار علاقه مند هستم و با استفاده از آن بسیاری لینک های قوی را در گذشته جمع آوری کرده ام. همانطور که گفتم، جست و جو برای لینک غیرقانونی نیست و ساختار لینک ناقص، یک بازی برد برد برای صاحب سایت با لینک ناقص و شما به عنوان فروشنده بشمار می رود. به هر یک از بخش های معرفی شده مرتبط هستند را بررسی خواهیم کرد.

سایت های غیر مرتبط و اسپم در صورت لینک دادن به سایت شما باعث پنالتی شدن سایت خواهند شد. حتی توصیه‌هایی برای بهبود سایت شما در نسخه موبایل در این‌جا ارائه می‌شود. در بخش mobile usability وبمستر تولز هم می‌توانید این مورد را بررسی کنید.

  • با نگاه کردن به صفحه نتایج جستجو می توانید تشخیص دهید که هدف از جستجو در پشت عبارت جستجوی شده توسط کاربر چیست و آیا آن کلمه کلیدی با محتوای شما مطابقت دارد یا خیر.
  • آنها از نرم افزاهارهایی که تحت نام پایشگر یا بات شناخته می شوند استفاده کرده و از طریق لینک ها به کشف صفحات جدید می پردازند.
  • پیشنهاد میکنیم برای مقاله، محصول یا خدمات خود از این نوع نشانه گذاری استفاده نکنید.
  • چک لیست سئوی داخلی نمیتواند بدون بهینه سازی تصاویر تکمیل شود.
  • Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری نه کلاه سیاه است و نه کلاه سفید؛ بلکه مابین این دو است.

جذاب بودن عناوین یک مقاله و تعداد کلیک هایی که روی ان شده باعث افزایش رتبه ان در نتیجه جست و جو می شود. این اطمینان را داشته باشید که اگر مقالاتی با طول بالای 3000 کلمه تولید کنید گوگل رتبه بسیار خوبی به آنها میدهد. محتوایی که در سایت خود قرار می دهید باید سئو باشد را با محتوایی که برای مخاطبانتان تولید می کنید اشتباه نگیرید.

خدمات سئوی سایت و سئو:

سئو بر روی نتایج ارگانیک موتورهای جستجو متمرکز بوده و ارتباطی با بهینه سازی PPC (گوگل ادز) ندارد. زمانی که بدانید سئو چیست یکی از مهم ترین اصطلاحاتی که باید بدانید، بک لینک است. به تمامی لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود را بک لینک می گویند. ما در دوره آموزش ساخت بک لینک، به طور کامل انواع آن ها، روش های ساختن و… را برای شما بررسی کردیم. اگر سایتی تمام لینک های خود را به صورت فالو قرار دهد و سایت های دیگری را لینک کند گوگل کاملاً احساس می کند که این سایت قصد فروش بک لینک داشته و سایت را اسپم خواهد کرد.

موتورهای جستجو دقیقاً چه هستند و چگونه کار میکنند

داده‌های نادرست، ناقص و ناسازگار در متا تگ‌ها می‌تواند موجب رتبه‌بندی‌شدن صفحه برای جستجوهای غیرمرتبط گردد. تولیدکنندگان محتوای شبکه، همچنین تعدادی از ویژگی‌های منبع اچ‌تی‌ام‌ال، یک صفحه را دست‌کاری کردند تا رتبه صفحه را در موتورهای جستجو بهبود بدهند. بدون شک این موتور جستجو قدرتمندترین بوده و به همین علت بیشتر اصول و مبانی سئو در جهت موفقیت یک وب سایت در نتیجه‌ی جستجوی گوگل قرار دارد. پس باید بدانید که برای به موفقیت رساندن کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید تا به صفحه‌ی اول جستجوی گوگل و سپس به لینک‌های بالاتر برسید. یک ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی در سئو می باشد که کلمات کلیدی بلند را که رقیبان کمتری دارند، بیابید. کارشناسان از این ابزار سئو برای یافتن بهترین کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل بک لینک ها و SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) استفاده می کنند.

سئو یعنی پاسخ مناسب به سوال کاربران

نمایش آنها به کاربران بستگی مستقیم به سئو سایت، متن جایگزین تصاویر و عبارتی که کاربر جستجو کرده است خواهد داشت. عدم نمایش تصویر را احتمالا در یک عبارت خاص بررسی میکنید و احتمالا شما در آن عبارت جایگاه خوبی کسب نکرده اید. این تکنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند تاثیر مثبت هم داشته باشد ولی پیاده سازی آن نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار است که برای سایت های تخصصی مثل شما به صرفه نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد میکنم مقاله بک لینک PBN را مطالعه کنید.

از همان ابتدا متخصص سئو با توجه به کارهایی که می خواهد انجام دهد، مبلغی را پیشنهاد می دهد. سلام ممنونم از این همه اطلاعاتی که از مطلاب شما یاد گرفتم ، واقعا نیاز داشتم در این مقطع بدونم . چرا شما این مطلب به این خوبی رو رایگان منتشر می کنید؟ چی پشت این کاره من نمی فهمم فقط می تونم تشکر کنم. و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم. خوشحالیم که برای شما مفید بوده و از مشارکت شما برای معرفی دوره جادوی سئو و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم. محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند.