دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما-seroundtable | سئو

تصور کنید که در زمینه کاری خود به یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل شده اید. به واسطه همین شناخت افراد زیادی نام شما را در گوگل جستجو میکنند یا سایت های معتبر خبری در مورد شما مینویسند. سئو یک مفهوم چند بعدی است و معنی آن تلاش برای افزایش رتبه صفحات وب شما در موتور جستجوگر است. هنر است چون شامل تکنیک‌های کپی رایتینگ، تجربه کاربری، شناخت نیاز مخاطبین و محتوای تاثیرگذار است.

  • به بیانی تربیتی که ارتباط صحیح با جامعه هدف و جذب دوستان بیشتر که همانا مشتری یا بازدیدکننده سایت هستند.
  • با این وجود، استفاده از روش های سئو کلاه خاکستری منجر به محدودیت سایت در موتورهای جستجو نمی شود.
  • این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند.
  • آدرس تصویر را دربر می‌گیرد و تصویر را در صفحه وب نمایش می‌دهد.
  • تا قبل از هامینگ‌برد؛ درک گوگل از ارتباط کلمات بسیار محدود بود.

البته کسانی که می دانند سئو چیست و به خوبی تکنیک های آن را آموخته اند، هیچگاه به دنبال گوگل ادسنس نمی روند. این مسئله یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه بود که طی آن کاربران مختلف برای عبارت کلیدی های متعدد وارد یک صفحه می شدند و آن صفحه رنک و ورودی کلی وب سایت را به شدت افزایش می داد. پروفایل های شرکت شما در رسانه های اجتماعی نیز می توانند در موتورهای جستجو رتبه بندی شود.

مهمترین سوالات پرتکرار درباره سئو

SEO در لغت به معنی بهینه سازی موتور جستجو می‌باشد اما در تعریف، به بهینه سازی وب سایت برای موتور‌های جستجو اطلاق می‌شود. ارجاع به منابع با کیفیت منجر به بهبود سیگنال‌های موضوعی برای وبسایت شما خواهد شد و به گوگل در تشخیص بهتر موضوع سایت کمک خواهد کرد. ارجاع به سایت‌های خارجی و دادن بک لینک به سایت‌های معتبر برای کاربران ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد و بر اعتبار و سندیت مقاله شما نزد خوانندگان خواهد افزود. یک اقدام ضروری در سئوی سایت، ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول است.

الگوریتم کبوتر چگونه کار می‌کند

Text to HTML Ratio نشانگر درصد متن موجود در یک صفحه وب در مقایسه با درصد کد HTML موجود در آن صفحه است. اساسا، به شما می‌گوید که چند درصد از کل صفحه را متن تشکیل داده است. بطور فنی، وجود متن کم در مقایسه با کد‌های یک صفحه، باعث می‌شود که کرالرهای موتور‌های جستجو ، در ارزیابی ماهیت و محتوای وبسایت شما اطلاعات کافی دریاف نکنند.

۱۰- بهینه سازی محتوای سایت در سئو

در این‌جا من الگوریتم‌های مهم گوگل تا سال 2022 را به شما معرفی می‌کنم. اگر هم به اطلاعات بیشتر و به‌روز درباره الگوریتم‌ها نیاز دارید ما سعی کردیم برای هر آپدیت الگوریتم یک راهنمای جامع منتشر کنیم. همۀ این راهنما ها را در صفحه الگوریتم‌های گوگل می‌توانید ببینید و مطالعه کنید.

به طوری که روزبه‌روز اتفاقات عجیب و غریبی در این بازار رخ داد. هرروز موتورهای جست‌وجو با نام‌های مختلف وارد می‌شوند که بیشتر آن‌ها از گوگل شکست می‌خورند. به شکلی که همیشه و با گذشت سال‌های بسیار، پرمخاطب‌ترین موتور جست‌وجو را می‌توان گوگل دانست. هر وقت در گوگل سرچ می کنید، بالای صفحه تبلیغات پولی و پایین صفحه نتایج رایگان مشاهده می کنید. تشکر از مقالات خوبی که جدیدا در سایت میذارید و چه خوب میشد اگه مقالات مثل قبلا به صورت دوره ای بود یعنی مثلا یه دوره مقالات در زمینه سئو . البته چند وقته سایت شما آموزش مجازی جدیدی هم ارائه نداده و بیشتر روی دوره های تخصصی تمرکز کرده که متاسفانه به دلیل هزینه بالا ، خیلی ها توان شرکت در دوره های تخصصی را ندارند .