دسته‌ها
اخبار

سایت مپ چیست؟ 3 روش ساده ساخت Sitemap آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-seroundtable | سئو

نقشه سایت موبایل فقط برای وب سایت هایی مناسب است که قصد دارید وب سایت شما فقط در موبایل نمایش داده شود و برنامه های موبایل فقط برای صفحه نمایش موبایل طراحی شده است. نقشه سایت XML برای تصاویر برای بهبود ایندکس صفحات با محتوا تصویری و تصاویر مقالات طراحی شده ­اند. سپس آدرس سایت مپ خود را بدون ذکر نام دامنه در بخش Add a new sitemap وارد و دکمه submit را فشار دهید.

  • فراموش نکنید که اگر قصد دارید تا سایتتان رتبه های خوبی را در نتایج جستجو دریافت کند، باید سایت مپ را ایجاد کنید.
  • هر sitemap دارای نقاط قوت و ضعف برای استفاده در سئو هستند.
  • اما چرا؟ جان مولر تایید کرده که نقشه سایت موبایل تنها بایستی برای وب سایت های دارای نسخه موبایل ایجاد شود و برای وب سایت های واکنشگرا نیازی به آن نیست.

با این حال در سئوی امروزی، تصاویر مقالات در محتوا صفحه و مقاله قرار می گیرند. (بیشتر برای صفحات و مقالاتی که محتوی آن بروز می شود بسیار کاربردی هستش و برای افزایش بازدید و افزایش سئو داخلی و سئو خارجی و سئو محلی ایندکس مجدد صفحه لازم و مفید هستش). این تگ اختیاری می­ باشد امّا خیلی پیشنهاد می­ شود که از آن استفاده کنید که کاربرد زمانی هستش که هر تغییری در صفحه یا در محتوا مقالات ایجاد می کنید تاریخ و زمان آخرین تغییر در این تگ بروزرسانی می شود. در وب‌سایت های بین­ المللی که می شود وب سایت چند زبانه باشد با استفاده این تگ می توان زبان سایت را با استفاده از مقدار دهی تگ hreflang مشخص کنید.

طراحی سایت فروش فایل

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. مثلا من یک مطلب تازه ای در سایت قرار می دهم و سریع fetch می کنم . در نهایت باید از طریق گوگل وبمستر sitemapها رو به گوگل شناسایی کنی. این مقاله به کوشش رامین محمودی، صفیه منتظری، حسین بابائی، مینا شهانی و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

آموزش جلوگیری از حملات بروت فورس در وردپرس

RSS/Atom Feeds به موتورهای جستجو اعلام می‌کند که وبسایت شما آپدیت شده است یا محتوایی تازه روی آن قرار گرفته است. گوگل پیشنهاد می‌کند که از سایت مپ در کنار این ابزار استفاده کنید تا موتورهای جستجو بتوانند صفحات را شناسایی کنند. با این حال در موارد خاصی می توانند نقش مفیدی داشته باشند؛ از آنجایی که در کنسول جستجوی گوگل جایگاهی دارند، متوجه می شویم که گوگل نیز برای نقشه های سایت، اهمیت مناسبی قائل می باشد. نتیجه ای که می توان گرفت این است که نقشه سایت، مستقیما بر سئو تاثیر نمی گذارد اما با نقش داشتن بر مواردی دیگر، روند بهینه سازی سایت شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

در صورتی که شما سایت مپ سایتتان را ایجاد کنید و آن را به گوگل معرفی کنید، می توانید سئو سایتتان را تا حد زیادی بهبود دهید. در دوره آموزشی افزونه Yoast به شما در رابطه با همه امکانات این افزونه قدرتمند توضیح خواهیم داد و این بحث نیز اهمیت ویژه ای برای ما دارد. داشتن نقشه سایت برای سئو وبسایت ضروری بوده و گوگل نیز اولویت را بر روی سایت مپ شما می گذارد.

وقتی صحبت از بودجه کرول می‌باشد اگر لینک‌هایی داشته باشید که قرار نیست ایندکس شوند و دارای تگ noindex هستند هیچ نیازی ندارید که آن‌ها را در داخل نقشه سایت قرار دهید. این روش کاملا اختیاری است اما پیشنهاد می کنیم آنرا انجام دهید تا گوگل و سایر موتورهای جستجو سریعتر به نقشه سایت دسترسی پیدا کنند. مطابق تصویر زیر مطئمن شوید گزینه “نقشه های XML سایت” در وضعیت روشن باشد، پس از ذخیره تغییرات سایت مپ وب سایت تان ایجاد و آماده استفاده است. مسیر نقشه سایت را در فایل robots.txt قرار دهید، با اینکار موتور جستجو سریعتر آنرا پیدا می کند.