دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2022 نردبان-seroundtable | سئو

شاید بهتر باشد که با کلمات کلیدی که کمتر جستجو می‌شوند شروع کنید، تا بتوانید با نوشتن مطالبی کوتاه، ترافیک اضافی دریافت کنید. اصطلاحا به این نوع از کلیدواژه‌ها که معمولا از چند کلمه تشکیل شده‌اند، کلیدواژه‌های دم دراز (Long-tail Keywords) گفته می‌شود. باید با نحوه کار با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی آشنایی داشته باشید و یاد بگیرید چگونه بیشترین بهره را از آن‌ها بگیرید. با استفاده از تگ No-index در تنظیمات فنی سایت، شما سایت یا صفحه‌ مورد نظر را از فهرست شدن توسط ربات‌‌های موتورهای جستجو منع کرده‌اید. تفاوت این دو حوزه در این است که در سئو آن پیج شما روی سایت خودتان کار می‌کنید، اما در سئو آف پیج شما تنها یک هدف دارید و آن افزایش تعداد و کیفیت لینک‌های ارجاعی به سایت شما از سایر سایت‌ها است.

  • ریدایرکت 301 به معنای انتقال دائمی محتوای یک URL به URL دیگر است.
  • مثلا شما در تبلیغات کلیکی یا PPC باید همیشه حساب خود را شارژ کنید اما در سئو همه چیز رایگان است.
  • پس بهتر است درصورتی که صفحات شما، جایگاه مناسبی را کسب کرده است، به آدرس صفحات دست نزنید و یا پس از تغییر از ریدایرکت 301 استفاده نمایید.
  • پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی می‌گردد که آن کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد.
  • سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست.
  • در نتیجه این کار، روابط ارزشمندی را ایجاد خواهید کرد که این موضوع ممکن است در آینده برایتان مفید باشند.

یکی دیگر از چک‌لیست‌هایی که باید به‌عنوان مدیر سایت و یا کارشناس سئو بدانید چک لیست مربوط به سئو محتوا داخلی سایت است. با انجام این کار می‌توانید تمام نکات لازم در سئو کردن را رعایت کنید و نتیجه بهتری را کسب کنید. در آخرین گام و اصلی‌ترین گام نیز، لازم است بدانید که سئو نیاز به مطالعه دائمی دارد. در واقع برای اینکه بتوانید یک سئوکار حرفه‌ای باشید، لازم است تا آپدیت بوده و از اطلاعات روز بهره‌مند باشید.

سوال اینجاست چرا از همان صفحات وب به جای صفحات فرود استفاده نکنیم؟ در پاسخ باید بگوییم، صفحات وب دارای موضوعات و عناوین مختلف و بیشماری است و ممکن است لینک‌های زیادی در آن وجود داشته باشد. شما با ساخت Landing Page قصد دارید تا مخاطبانتان کاملا روی هدف متمرکز شوند و از حواس پرتی و احتمال کلیک بر روی لینک‌های دیگر جلوگیری شود. اما این رویه در سال 2013 با شروع به کار الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تغییر کرد. از آن پس، بجای در نظر گرفتن کلمات کلیدی، گوگل موضوع کلی صفحه را درک می‌کند؛ آن هم به طریقی بسیار شبیه به انسان. البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آن‌ها تکیه نمی‌کند. پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی می‌گردد که آن کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد.

چرا سئو سایت برای کسب و کارها مهم است؟

ترافیک پرداخت نشده ممکن است از انواع مختلف جستجوها، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدیو، جستجوی آکادمیک، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوی عمودی خاص صنعت نشات گرفته باشد. ارائه مفاهیم پیچیده سئو با زبانی ساده برای استفاده آسان کسانی که قصد دارند رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهند و کسب و کار خود را پررونق کنند. تولید محتوای سئو شده با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط به صورت مرتب یکی دیگر از وظایف کارشناس سئو است.

سئو چیست؟ سئو – بهینه سازی سایت

این الگوریتم در تلاش بود نتایج باکیفیت را متناسب با موقعیت مکانی کاربر به او نشان دهد. با بیان جمله موردنظر، موتور جست‌وجو عبارتی که لازم است را برای شما سرچ می‌کند. پس می‌توان گفت این پارامتر برای گوگل مهم است زیرا گوگل قصد دارد کاربران خود را راضی نگه دارد.

الگوریتم فرد (Fred) گوگل (

اما چرا صفحات یتیم برای سئو مشکل ایجاد می‌کنند؟ موتور‌های جستجو ازجمله گوگل، معمولا صفحات وب را به دو طریق پیدا می‌کنند. بدست آوردن هر موفقیتی بهایی دارد که افراد موفق آن را پرداخت کرده‌اند. اگر بخواهیم بهای موفقیت کسب و کار دیجیتالمان را با پول نپردازیم، ناگزیر مجبور به صرف منابع دیگری خواهیم بود؛ یعنی انرژی و زمان.

در این کتاب توضیح می‌دهد سیلیکون ولی چگونه افراد تازه کاری که می‌خواهند استارت‌آپ بزنند را گمراه می‌کند. در این قسمت می‌خواهم شما را در دنیای سئو با متخصصینی آشنا کنم که گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند و تبدیل به متخصصین معروف و با تجربه در حوزه سئو شده‌اند. در هر حرفه‌ای تعدادی از افراد تبدیل به سردمدار بازار می‌شوند.

در ادامه خواهیم گفت که چگونه می توانید از این حملات جلوگیری کرده و کسب و کار خود را ایمن نگه دارید. عبارت کلاه سفید و کلاه سیاه برگرفته از فیلم های وسترنی است که در دهه 1920 ساخته شدند. این انتخاب به این دلیل بود تا تماشاچیان بتوانند بین فرد شرور و قهرمان فیلم تفاوت قائل شوند. در این فیلم ها قهرمان همیشه کلاه سفید بر سر داشت، در حالی که فرد شرور کلاه سیاه می پوشید.