دسته‌ها
اخبار

آموزش تولید محتوای سئو شده نکات مهم سئو در تولید محتوا-seroundtable | سئو

با فرض اینکه می‌دانید چرا باید از محتوا به‌عنوان بخشی از استراتژی سئو استفاده کنیم، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید از بهینه‌سازی کامل محتوا اطمینان حاصل کنید. تاز مانی که آپدیت جدید صفحه رو گوگل ایندکس نکنه؛ تاریخ آپدیت جدید صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نمیشه. اگر شما یک محصول در سایتتان دارید، نیازی نیست دسته داشته باشید. اما به هر صورت وقتی صفحه محصولی در سایتتان ایجاد می‌کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه آن محصول را در یک دسته قرار دهید.

تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. زبان استایل دهی CSS می تواند به زیبایی و خوانایی محتوای شما کمک کند. تصاویر متن‌های طولانی را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنند و خواندن مطلب را آسان‌تر می‌کنند.

  • شما می توانید عنوان مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی اصلی بنویسید.
  • طبیعتا بعد از خواندن اطلاعات و جزئیات گوناگون، چم و خم آن موضوع دستتان می آید.
  • اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد.
  • حجم تصاویر را پایین بیاورید ولی کیفیت آن را بالا نگه دارید.
  • که همین امر سبب افزایش زمان سپری شده توسط کاربر و میزان به اشتراک گذاری محتوا می‌شود که نهایتا به بهبود سئو و افزایش رتبه در گوگل خواهد انجامید.
  • بهترین حالت نوشتن توضیحات متا برای سئو محتوا، یکبار استفاده از کلمه کلیدی و دو بار استفاده از کلمات lSI است.

شما میتوانید قالب های مختلفی برای url سایت خود انتخاب کنید، مانند خیلی از سایت ها از علامت های طولانی استفاده کنید و یابه جای حروف، از اعداد کمک بگیرید. توضحات مقاله یا متا دسکریپشن در صفحات نتایج جستجو و در زیر عنوان نشان داده میشود. توضیحات متا در صفحات سرچ به ندرت توسط مخاطب خوانده میشوند (حداقل من نمیخونمشون) اما در هر حال باید به جذاب ترین حالت ممکن نوشته شوند تا باعث جذب مطالعه کنندگان شوند. همانطور که میدانید سئو یک سایت از اصلی ترین اقداماتی است که به رشد و درآمد آن سایت کمک می کند. سلام جناب حسینی عزیز با توجه به آپدیت های اخیر گوگل اپدیت محتواهای قدیمی در بالا بردن جایگاه کلمات کلیدی آنها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

بلایی که کنیبالیزیشن بر سر سایت می آورد!

یک توصیف خوب، توصیفی است که می تواند محتوای مقاله را توضیح دهد. هنگامی که وبلاگ نویسی می کنید، با استفاده از لینک داخلی، می توانید بازدیدکنندگان را برای چک کردن پست های مرتبط قدیمی تر خود هدایت کنید. لینک داخلی یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه متنی بین پست های جدید و قدیمی شما است. همچنین این امکان را می دهد تا ارزش لینک مربوطه را به مقالات قدیمی تر خود انتقال دهید. ایجاد لینک داخلی، این اطمینان را به شما می دهد که مقالات قدیمی تر شما بازدیدکنندگان جدید بیشتری را دریافت کند.

تعیین استراتژی هدف جستجو (search intent)

مطالعه انجام شده توسط نلسن نورمن گروپ نشان داد که تنها ۱۶ درصد از کاربران بصورت کلمه به کلمه متون را می‌خوانند. حقیقت این است که در دل هر استراتژی محتوایی موثر، باید یک سیستم بهینه‌ سازی محتوا حضور داشته باشد. خصوصا در سال ۲۰۲۱ که شدیدترین رقابت بین بازاریابان محتوا را تجربه می‌کنیم، بهینه‌سازی و سئو محتوا یک مهارت الزامی برای یک کمپین محتوایی موفق است. داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوایی روشن و بی‌ابهام برای کنترل و پیش بردن یک کسب‌وکار… کاربران نیز غالبا در پی دریافت مفیدترین اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

چگونه کلیدواژه ها و توضیحات متا را به وردپرس اضافه کنیم

در پایان آموزش سئو سایت «اکنون خرید کنید» یا «اکنون دانلود کنید» نمونه‌های متنی معمولی از فراخوان‌های اقدام ساده هستند. اما یک CTA یا کال تو اکشن می‌تواند طولانی‌تر نیز اجرا شود، مانند «امروز ما را دنبال کنید تا هرگز پستی را از دست ندهید». متاسفانه یکی از اشتباهات رایجی که وبمسترها و محتوانویسان تازه کار دارند، این است که فکر می کنند پلاگین هایی مثل Yoast Seo و Rank Math باعث می شوند تا محتوای شما سئو شود اما واقعیت اینطور نیست. این افزونه ها تنها در یادآوری یک سری نکات و علی الخصوص داشتن ویژگی های خوبی مثل درست کردن سایت مپ ، اضافه کردن اسکیما و از همه مهمتر ویرایش عنوان و توضیحات متا شما را کمک می کنند ولاغیر. همه ما می دانیم که یک شاعر و یا نویسنده از سرودن و نوشتن شعر و متن خود، هدف هایی در سر دارد.

اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست! اما اگر بتوانيد یک ويدئو و يا یک فايل صوتی با كيفيت ضبط كنيد، از لحاظ منطقي هم چالش برانگيز است و هم می تواند به سئو محتوای سایت شما کمک کند. هر موضوعى ارزش به اشتراک گذاشته شدن را ندارد، اين عمل همچنان يك عامل كيفى مكمل محسوب ميشود.

در بسیاری از موارد، دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید تا تاریخ انتشار را در صفحة نتایج جست‌وجو در کنار محتوا مشاهده کنید. بااین‌حال، پیشنهاد می‌کنیم یک کار دیگر هم انجام دهید و زمانی را که پست یا صفحه شما به‌روزرسانی شده است، نمایش دهید. خیلی پیش‌تر از سال ۲۰۰۸، مت کات مدیر تیم مبارزه با هرزنامه در گوگل به استفان اسپنسر (کارشناس سئو) تأکید کرد که در آدرس URL، وجود ۳ تا ۵ کلمه مطلوب است.

طبیعتا بعد از خواندن اطلاعات و جزئیات گوناگون، چم و خم آن موضوع دستتان می آید. سایت رقبا را مورد بررسی دقیق قرار دهید و علت رضایت یا عدم رضایت مخاطبانشان را شناسایی کنید. نوع ابزارها و الگو هایی که باعث شده محتوای آنها بیشتر دیده شود را فراموش نکنید. همه اینها به شما کمک می کند تا بتوانید با اشراف بیشتری محتوای خود را تولید کنید.