دسته‌ها
اخبار

کتاب های آمادگی برای کنکور هنر به همراه نقد و بررسی آنها چی بخونم | ketabko

کتاب های آمادگی برای کنکور هنر به همراه نقد و بررسی آنها چی بخونم | ketabko

این کتاب شامل گزیده سؤالات چهارگزینه‌ای ۱۶ درس اختصاصی کنکور سراسری هنر همراه با درس‌نامه‌های دقیق و کاربردی، مثال‌های متنوع و پاسخ تشریحی خرید کتاب کمک درسی کنکور هنر می‌باشد. این کتاب ها شامل کتاب های سؤالات چهارگزینه‌ای تألیفی و کنکوری، کتاب های جمع بندی کنکور، کتاب های نمونه آزمون‌های سال‌های گذشته کنکور سراسری هنر و… است. همانطور که اشاره شد، تسلط عمیق بر دروس، آشنایی با نمونه سؤالات آزمون سراسری و تقویت مهارت‌های تست‌زنی، مستلزم استفاده از کتاب‌ های کنکوری هنر جامع و معتبر در کنار کتاب های درسی است. استفاده از منابع و کتاب ‌های کنکور هنر مناسب و مورد تائید سازمان سنجش، نقش مهمی در آماده‌سازی و قبولی داوطلبان این آزمون رقابتی ایفا می‌کند. توجه به ضرایب دروس کنکور هنر برای قبولی در رشته‌های بدون کنکور عملی هنر بسیار ضروری است.

  • سوالات کنکور هنر متشکل از درس های درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی و فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی، خواص مواد می باشد که در جدول زیر به کتاب های کمک آموزشی این دروس اشاره می کنیم.
  • حتما می‌پرسید، منظور از توانایی داوطلبان چیست؟ اینکه داوطلب تا چه حد پیش زمینه علمی دارد، چه میزان تلاش می‌کند، چند ساعت در روز را صرف مطالعه‌ی آن درس خاص می‌کند… این‌ها همه به توانایی‌های داوطلب برمی‌گردد.
  • برای تهیه کتاب های کنکور هنر به کتاب فروشی های محل سکونت خود مراجعه نمایید و یا به صورت اینترنتی خرید انجام دهید، برای خرید اینترنتی کتاب بایستی اسم کتاب مدنظر را در مرورگر تلفن همراه خود وارد نمایید.

در کتابانه علاوه بر کتابهای کمک درسی، کتابهای کودک و نوجوان، بزرگسال، آموزش زبان و دانشگاهی نیز در دسترس شما هستند. زبان ساده و دور از پیچیدگی کتاب خواص مواد کارنامه و نظم اطلاعات فراوان به صورت طبقه بندی شده، باعث می‌شود به راحتی بتوانیم برای کسب بهترین نتیجه در این درس آمادگی لازم را کسب کنیم. را دارند قبل از هر چیزی باید اطلاعات خود را در خصوص کنکور هنر تکمیل نمایند. این گروه آزمایشی یکی از گروه های شناور است که داوطلبان می توانند در کنار آزمون رشته اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) در آزمون این گروه آزمایشی نیز ثبت نام و شرکت نمایند. شناخت این ضرایب کمک شایانی در جهت انتخاب درست منابع کنکور رشته هنر و برنامه ریزی میزان مطالعه هر منبع خواهد کرد.

کتاب مبانی موسیقی کارنامه کتاب

با تهیه کتاب‌ های کنکور هنر در این بخش‌ ها، شما می‌توانید راحت‌تر به هدف خودتان برسید و در رشته مورد علاقه خودتان پذیرش شوید. با سلام، شرکت در کنکور دی ماه به صورت داوطلبانه بوده و درس عمومی به صورت کامل از آزمون حدف شده است. که برای تسلط بر آن ها باید از منابع مفید آموزشی و کتاب هایی که روش های تست زنیرا به درستی آموزش می دهند، بهره ببرید. منابع مطالعاتی کنکور هنر به صورت کامل در مقاله حاضر درج گردیده است و همچنین برای کسب اطلاعات درباره برنامه ریزی کنکور به مقاله (برنامه ریزی کنکور هنر) مراجعه داشته باشید. دارای تست های طبقه شدی موضوعی، تالیفی و کنکوری به همراه آزمون های جامع و پاسخنامه تشریحی می باشد. دارای آموزش مفاهیم سینما و تئاتر، سوالات کنکور سال های اخیر به همراه پاسخنامه می باشد.

خواص مواد کارنامه کتاب

مطالعه منابع درک عمومی هنر اعم از جزوه‌ها و کتاب‌های تست مکمل آموخته‌های شما هستند و مهارت شما را برای پاسخگویی به سوالات چهارگزینه‌ای بالا می‌برند. داوطلبان می‌توانند در زمینه خواص مواد کنکور هنر از کتاب های کمک آموزشی “کتاب خواص مواد از انتشارات آیندگان و به تالیف افشین میر حسینی” و “کتاب آبی خواص مواد از انتشارات کانون قلم چی” استفاده کنند. منبع اصلی طراحی سوالات کنکور سراسری هنر، کتاب های درسی داوطلبان می‌باشد اما مطالعه این کتابهای درسی به تنهایی کافی نیست، بنابراین داوطلبان باید به عنوان مکمل از کتاب های کمک آموزشی مطرح در بازار استفاده کنند. ابتدا طراحی تست هایی بر اساس منابع متنی و تصویری تالیف شده، و دیگری طراحی تست هایی بر اساس اطلاعات کلی و دانش تصویری عمومی هنر. در نوع دوم سوالات سعی نویسنده بر این بوده که مطلبی متناقص با منابع اصلی وجود نداشته باشد و در عین حال به زبان تست های کنکور نزدیک باشد. سختی کار آنجا بود که با وجود منابع بسیار درس خلاقیت تصویری و همینطور دسته بندی و پراکندگی متنوع سوالات کنکور، زبانی یکدست و مفهوم در پاسخ تشریحی تست ها به کار گرفته شود و تا جای ممکن، پاسخ ها تشریحی باشد.

از دیگر انتشارات خوب برای کتاب‌های هنر کنکور، میتوان انتشارات راه اندیشه را نام برد که در این زمینه موفق عمل کرده است و تقریبا برای تمام دروس تخصصی هنر کتاب چاپ کرده است. داوطلبان متوسط، آن دسته از داوطلبانی هستند که در آزمون‌های آزمایشی خود و یا تست‌هایی که در منزل پاسخ می‌دهند، معمولاً درصدی که در هر درس به دست می‌آورند، بین 30 تا 50 الی 60 درصد باشد. درسنامه‌های مورد نیاز آن‌ها محدودتر از داوطلبان مبتدی است و تست‌هایی که باید در کتاب‌های مناسب سطح آن‌ها گنجانده شود، اندکی پیچیده‌تر و مشکل‌تر است. کنکور هنر نیز همانند دیگر رشته‌ها دارای دو دفترچه عمومی و تخصصی است که دفترچه عمومی آن مانند رشته‌های نظری شامل دروس ادبیات فارسی، عربی، زبانهای ‌خارجه و معارف اسلامی می‌باشد. اگر هنرجویان براساس شیوه‌ی یادگیری استدلالی پرسش‌ها و پاسخ‌های این کتاب پیش برود، پاسخ به پرسش‌های مفهومی این درس در کنکور هنر کار چندان سختی نخواهد بود. بنابراین توصیه می شود که فقط یک منبع را تهیه کرده و روی آن تسلط یابید زیرا تعددمنابعممکن است در ابتدای مسیر باعث اطمینان خاطر داوطلب شود اما پس از گذشت زمانی هر چند کوتاه باعث ایجاد سردرگمی در فرد می گردد.