دسته‌ها
اخبار

همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام

برای مثال نویسنده باید برای مخاطب بنویسند و تلاش نکند غیرواقع بینانه یا کمال گرایانه به دنبال اصول سئو باشد. محتوایی که برای یک وبلاگ نوشته می‌شود، با محتوای صفحه محصول یا دسته‌بندی متفاوت است. باید هدف کاربر از سرچ کلمات را دانسته و ببینید که می‌خواهد چه چیزی را مطالعه کند.

در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید. با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید. این ابزار، در ایران اطلاعات خیلی دقیقی را به شما نشان نمی دهد، پس برای پیدا کردن کلمات مناسب برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فقط به این ابزار اکتفا نکنید.

  • شما باید برای سئو محتوا حرفه ای، تولید محتوا را در بازه های زمانی درست و مشخص انجام دهید، اینکار میتواند کسب و کار شما را دگرگون کند.
  • بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه بالاتر در گوگل خواهد شد.
  • شما می‌توانید یک‌راهنما را به‌صورت کامل و با جزئیات در وب‌سایتتان قرار دهید یا به‌صورت مختصر و کوتاه؛ اینان هردو به هدفی که شما از تولید آن مقاله دارید بستگی دارد.
  • در ادامه اومدم دسته ها رو به برگه های متناظر ریدایرکت 301 کردم.

در شرکت مدیریو برای اجرای بهتر این موضوع، ما در ابتدای لیدِ خود، یک بار کلمه کلیدی را نوشته و پس از گذاشتن علامت دو نقطه، به نوشتن ادامه لید مقاله میپردازیم. وجود کلمه کلیدی در پاراگراف اول مقاله به گوگل میفهماند که مقاله مورد نظر در این کلمه یا عبارت حرفی برای گفتن دارد. تگ‌ها روشی عالی برای تقسیم متن، سیگنال دادن به خواننده در مورد اطلاعات بعدی و بهبود کلی تجربه کاربر هستند.

وجود کلمه کلیدی اصلی در عنوان صفحه الزامی است

یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد. اگر دوست دارید در در مورد lsi بیشتر بدانید ، توصیه میکنم ویدیو زیر را که بخش هایی از وبینار تحقیق کلمات کلیدی است را با دقت نگاه کنید. در نگاه اول از نظر کسانی که پروژه سئو انجام نداده اند، لانگ تیل کیورد ها خوب نیستند و کلمات کلیدی خیلی بهتر هستند. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی در URL آن استفاده شده است.

کلیدواژه ها در پاراگراف اول و محتوای اصلی به‌ اندازه تکرار شده‌ اند

برای ایجاد ارتباط معنایی در سایت تان باید از لینک سازی داخلی استفاد کنید. ماهیت استفاده از لینک های داخلی دقیقا این است که بین صفحات مرتبط سایت تان ارتباط ایجاد شود تا هم مخاطبان تان بتوانند به صفحات مرتبط دسترسی پیدا کنند و هم گوگل بتواند مفهوم بین صفحات را درک کند. معمولا آن چیزی که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به ما نشان می دهند درست نیست! این ابزارها فقط کلمه کلیدی اصلی یا نهایت 5 تا عبارات مشابه به کلمه اصلی را نشان می دهند. ما برای درک بهتر از نیت کاربر باید کمی بیشتر تحقیق کنیم.

محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ترافیک دائمی و پایدار از سمت موتورهای جستجو است. محتوای همیشه سبز تاریخ مصرف ندارد و همواره پاسخگوی نیاز کاربران است. اسم آن برگرفته از برگ درختانی است که همواره در طول سال دارای برگ‌های سبز هستند.

اگر نگران آن هستید که پست‌های فعلی وبلاگ شما برچسب‌های مشابه زیادی دارند پس باید تلاش کنید که آن‌ها را حذف کنید. ۱۵ تا ۲۵ برچسب موضوعی مهم مربوط به وبلاگ خود را که شباهت زیادی به هم نداشته باشند انتخاب کنید. سپس تنها از همین برچسب‌ها برای پست‌های وبلاگ خود استفاده کنید. در این صورت نیازی نیست نگران اثر منفی محتوای دوگانه باشید.

در این مطلب از سری مطالب آموزش سئو سئولب به ایجاد یک محتوای سئو شده که پتانسیل زیادی برای رتبه گرفتن در صفحه اول دارد پرداخته ایم. اگر تا به حال متنی برای وبلاگ نوشته باشید، می دانید سئو محتوا و انتشار آن چه قدر می تواند طول بکشد. از انتخاب موضوع، جمع آوری اطلاعات، نوشتن پست گرفته تا انتشار آن، معمولا ساعت ها زمان نیاز دارد. به همین دلیل اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک شکست بزرگ به حساب بیاید. استفاده از کلمه کلیدی و مفاهیم مرتبط در توضیحات متا باعث می‌شود که گوگل بهتر موضوع محتوای ما را متوجه شود.

به جای تکرار بیش از حد کلمه کلیدی بهتر است از عبارات مشابه، هم معنی، هم خانواده و مرتبط استفاده کنیم. ولی ما نیاز داریم که عنوان رو علاوه بر اصول سئو جذاب هم کنیم . سعی کنید متن رو طبیعی بنویسید اینکه چند بار کلمه تکرار بشه مهم نیست.

سئو محتوا یا SEO Content اصطلاحی است که برای محتوای سئو شده به کار می‎رود. محتوای سئو شده، محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جست و جو مانند گوگل و با استفاده از یک کلمه کلیدی نوشته می‌شود. سئو محتوا از اولین و اصولی ترین مباحث سئو می باشد که هر مدیر سایت می بایست دارای اطلاعات کافی نسبت به آن باشد.