به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست. وقتی محتوایی تولید می کنیم در واقع داریم به تعدادی از سوالاتی که در ذهن مخاطب در آن موضوع وجود دارد پاسخ می دهیم.
- پس فراموش نکنید محتوایی تولید کنید که نه برای گوگل، فقط و فقط برای مخاطبان تان باشد.
- اگر عنوان اصلی کاربر را درگیر نکند، تأثیر منفی در سئو محتوای متنی و سایت دارد.
- اگر اين كار به درستي انجام شود، این شرایط می تواند باعث ميشود كه كاربران، جذب محتوايتان بشوند.
- این توانایی با انتشار بروزرسانیهای رنک برین و مرغ مگسخوار در الگوریتم گوگل انعکاس بیشتری پیدا کرد.
بناربراین پست ها را از طریق هر کانال و مخاطبی که دارید تبلیغ کنید – هرچند اندک. برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند. از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید.
وسوسه نشوید که محتوا را فقط بهخاطر پرکردن وبلاگ یا وبسایت منتشر کنید. همیشه تلاش کنید محتوایی فوقالعاده منتشر کنید که به خواسته کاربر بپردازد و به حل مشکلات و پاسخ پرسشهایش کمک کند. با اینکه بهاشتراکگذاری در رسانهها عاملی برای رتبهبندی مستقیم بهشمار نمیآید، برای خوانندگان مهم است که بتوانند محتوای شما را بازنشر کنند.
اين بدان معني است که باید همه ي تجربه های خود، در رابطه با پروژه اي كه دارید روی كار آن کا می کنید را روي هم بگذاريد. اگر انسان زنده هستيد پس در ذهنتان داستان هم براي تعريف كردن داريد! در اينجا قرار است به روش هاي كاربردي و متفاوت براي توليد محتوای سئو شده اشاره كنم.
از این رو باید بدانید نوع ساختار محتوا، نوع نگارش پاراگرافها و تیتر ها از اهمیت بسیار بالایی برای کاربر و موتور های جستجو برخوردار است. وب سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین نیز این توضیحات را هنگامی که محتوا و مقالات شما در آن سیستم عامل ها به اشتراک گذاشته می شود نمایش می دهد. همچنین باید حداقل یک کلمه کلیدی اصلی خود را در توضیحات متا برای سئو بهتر استفاده کنید و سعی کنید توضیحات متای شما بیشتر از 155 الی 160 کاراکتر نباشد. عنوان نوشته وبلاگ شما برای رتبه بندی جستجو بسیار مهم است. یک عنوان خوب باعث می شود که مقاله شما بیشتر در جستجو های مرتبط نمایش داده شود. مهمتر از همه، یک عنوان تاثیرگذار باعث می شود کاربران هنگام جستجو بر روی مقاله شما کلیک کنند.
15_ انتشار و اشتراک گذاری محتوا
اکثر فاکتورهای سئوی تکنیکال مربوط به کل سایت است که باید مورد بررسی قرار گیرد و یکی از نکات مهم آن این است که قبل از اینکه شروع به بهینه سازی محتوا کنید باید محتوای خود را خالص کنید. متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد. همچنین فراموش نکنید که صحت و کارایی تمام لینکها را بررسی کنید تا از خطاهای 404 و لینکهای شکسته اجتناب شود.
بهینه سازی لینکهای ورودی (Inbound Links)
شما در مورد سئو محتوا چه نظری دارید؟ برای سئو وبلاگ سایت خود چه اقداماتی انجام دادهاید؟ چالشهای تولید محتوای با کیفیت چیست؟ نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. گوگل هرکدام از عبارات هایی را که پیشبینی میکند نیت اصلی کاربر از جستجو بوده است، به نتایج مرتبط آن متصل میکند. بیشتر روشهای بهینه سازی محتوا، جستجوهای با نیت کسب اطلاعات هستند. یکی دیگر از نکاتی که باید در تولید محتوا seo شده رعایت شود، کپی نبودن محتواها است.
محتوای خود را برای موبایل بهینه کنید
به همین خاطر است که محتوا همیشه باید برای کاربران خواندنی باشد و نیازهای آنها را پاسخ دهد. رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد. بازاریابی محتوا در عرصههای مختلف می تواند کاربرد داشته و موجب رشد و گسترش کسب وکار شود. تولید محتوای سئو شده را چگونه شروع کنیم؟ / مراحل تولید محتوای سئو شده. در صورتی که در مورد سئو محتوا سوال یا ابهام خاصی دارید یا نیاز به مشاوره تخصصی و خدمات سئو دارید کافی است با ما تماس بگیرید تا به شما مسیر نوشتن محتوای مبتنی بر اصول سئو کمک کنیم. خلاصه و اطلاعات کامل بین متخصص سئو و نویسنده محتوا رد و بدل شده و یکپارچگی کاملی بین دیدگاهها به وجود آمده باشد.