دسته‌ها
اخبار

همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام

یک استراتژی خوب در بروزرسانی محتوای قدیمی بروزرسانی و بهبود محتوای مطالب همیشه سبز موجود در سایت است. میزان ارتباط یک صفحه عموما با توجه به محتوای متنی موجود در آن صفحه سنجیده می‌شود. اما عکس‌ها و ویدیوها بدون شک باعث تعامل هرچه بیشتر کاربران خواهد شد. که همین امر سبب افزایش زمان سپری شده توسط کاربر و میزان به اشتراک گذاری محتوا می‌شود که نهایتا به بهبود سئو و افزایش رتبه در گوگل خواهد انجامید. فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم.

  • ما در این مطلب این با ذکر 10 نکته اساسی دستوالعمل‌ها آموزش خواهیم داد.
  • یک توصیف خوب، توصیفی است که می تواند محتوای مقاله را توضیح دهد.
  • بلکه بهترین تولید محتوا آن است که بتواند هر دوی آنها را در کنار هم خوشحال کند.
  • جریمه‌های گوگل هم مانند جریمه رانندگی نیست که با پرداخت مبلغی رفع شود!
  • حالا كه همه ي تكنيك ها و استراتژي هاي لازم براي نوشتن يك محتواي مناسب برای سئو را در اختیار دارید، وقتش است كه محتوا را توليد كنيد.

اگر می‌خواهید راجع به تولید محتوای سئو شده (سئوی محتوا) بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که حتما این ویدئو را تماشا کنید. در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته می‌شود که به کمک آن می‌توانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید. آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد.

تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد. می‌گن گوگل اونقدر قوی شده که ممکنه تو اصلا درباره یه موضوع، تولید محتوا نکنی و هیچ زوری برای سئو شدن تو اون کلمه نزنی، ولی گوگل تشخیص بده که کاربرا دنبال توئن و بیاد و نمایشت بده! این حرف رو قبول دارم، ولی خیلیا هستن که هنوز اون قدر شناخته شده نیستن که حتی گوگل بخواد پیشفرضی از فعالیت و خدمات اون‌ها داشته باشه..

پس باید به نوعی محتوا نگارش شود که در عین مفید و کاربر پسند بودن، بهینه نیز باشد. درباره بهینه بودن محتوای متنی در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند. طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بفهمید کاربر شما چه می خواهد، بلکه بیشتر بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند.

اگر سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید. چه محتوایی می‌توانید تولید کنید که متفاوت از آنچه هر کس دیگری تولید می‌کند باشد؟ شاید اینفوگرافیک‌ها نیز خیلی بتوانند به شما کمک کنند.

گام دوم؛ تکرار کلمه کلیدی درست و به جا

برخی این کار را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. به‌کارگیری کلمات، عبارات و سوالات کاربران می‌تواند نرخ تعامل با سایتتان را افزایش دهد. با این کار، اگر محتوای شما واقعا مشکلی از مشکلات کاربران را حل کند، تبدیل به یک محتوای بسیار جذاب با نرخ تعامل بالا خواهد شد.

۱۴. سرعت صفحه

توجه به استانداردهای گوگل و نوشتن بر اساس نیاز کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر در این مطلب در شش گام کلیدی به مهم‌ترین نکات و استانداردهایی پرداختیم که در تولید محتوا سئو شده دارای اهمیت هستند و با رعایت پیش نیازهای ذکر شده، می‌توان یک محتوای خوب نوشت. از آنجایی که محتوا و تولید محتوای سئو شده یکی از پارامترهای مهم سئو داخلی است، اهمیت بسیاری پیدا کرده و اصول مشخصی برای آن تعیین کرده‌اند. به زبان ساده، سئو داخلی مجموعه قواعد و استانداردهایی است که در داخل وب سایت و بین صفحات سایت باید رعایت شود تا کاربران به راحتی بتوانند با وب سایت ارتباط برقرار کنند. شما باید برای سئو محتوا حرفه ای، تولید محتوا را در بازه های زمانی درست و مشخص انجام دهید، اینکار میتواند کسب و کار شما را دگرگون کند. تولید محتوای اصولی شامل انتخاب عنوان جذاب، متن غیر کپی و مفید میشود که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت میکنیم.

این واقعاً یک سری روش‌های کپی‌رایتینگ است که باید آن‌ها را درونی کنید تا کیفیت نوشتار خود را به‌طورکلی بالا ببرید. پاراگراف‌های طولانی متن برای خوانندگان شما جذاب نبوده و برای SEO خوب نیستند. محتوای قابل هضم ارائه شده در پاراگراف‌های کوتاه‌تر برای افراد بسیار آسان‌تر است که بخوانند و آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند. حتی اگر بخواهند کل مقاله را بخوانند، پاراگراف‌های کوتاه از نظر بصری جذاب‌تر است و عبور از آن را کمتر خسته‌کننده می‌کند. به محتوایی گفته می شود که در آن تمامی نکات و استانداردهای سئو رعایت شده باشد به گونه ای که موتورهای جست و جو با دیدن شان امتیاز بالایی را به آن ها اختصاص دهد.

براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد. نگه داشتن محتوا و نوشته ها در ابتدای صفحه، برای بازدید کنندگان ارگانیک اهمیت بسیاری داد. هر چیزی که باعث شود محتوا یا نوشته شما پایین صفحه قرار بگیرد، موجب حواس پرتی کاربر شده و هیچ ارزشی را به او منتقل نمی کند.