دسته‌ها
اخبار

مشخصات و قیمت خرید انواع نهال انگور + ارسال به سراسر کشور | nahalfa

مشخصات و قیمت خرید انواع نهال انگور + ارسال به سراسر کشور | nahalfa

کاشت انگور، مناسب مناطقی است که گرمسیر باشد تا به ریشه های نهال آسیب وارد نشود. این نژاد از نهال های انگور، از ارقامی با کیفیت و متوسط رس محسوب می شود. یکی از ارقام تجاری دسته های نهال های انگور می باشد که هنوز در ایران به خوبی شناخته نشده است . این میوه هایی به صورت خوشه های انبوه تولید می کند،و دانه هایی درشت استوانه ای به رنگ سیاه دارد .

  • البته می‌توان گفت روش کاشت انگور در میزان تناژدهی بی تاثیر نیست.
  • معرفی نهال انگور احمدی نهال انگور احمدی Ahmadi Grapes از ارقام پرسود ،اقتصادی و نامدار است .
  • این نوعنهال انگوربه انگور فرنگی نیز شهرت دارد و در دو رنگ قرمز و سفید می باشد.
  • وقتی نتوانستید نژاد محبوب درخت انگور را برای باغ خود خریداری کنید به راحتی می‌توانید با روش‌های مختلف از جمله خوابانیدن خودتان آن را تکثیر کنید، یعنی تکثیر درخت انگور برای باغدار کار آسانی می‌باشد.
  • خوشه های انگور یاقوتی دارای دانه های کوچک و ریز هستند و فقط برای مصرف تازه استفاده می شوند.

با مطالعه کردن این مقاله می‌توانید پیش از خرید نهال انگور، تصمیم گیری دقیق‌تری در مورد خرید ان داشته باشید. هنگام کاشت نهال انگور نیازی به عملیات سربرداری و هرس ندارید. نهال‌های انگور جوان در سال اول کاشت باید به طور منظم آبیاری شوند.

نهال پشن فروت ارغوانی

یکی از بهترین نهال های انگور، وارداتی محسوب خرید نهال می شود. یکی بهترین نهال های انگور، جهت سودهی زیاد پیشنهاد می شود. اصالت اصلی این رقم نهال انگور؛ به کشور فرانسه بر می گردد. نهال انگور شامپاین دما تا منفی 17 درجه زیر صفر را تحمل می کند ولی اگر در مناطقی که دما از این عدد هم پایین تر برود مجاز به کشت این نهال نیستید.

خرید نهال انگور وایت کارنت

نهال انگور سیاه سردشت در کارخانجات آبمیوه گیری بسیار استفاده می شود. برای تولید کشمش و مویز از این نوع میوه استفاده زیادی می شود. شیره انگور سیاه سردشت و باسلوق هم از این محصول تولید می گردد.

این نوع نهال انگور به دلیل عملکرد و کیفیت بسیار خوب میوه در رده ارقام تجاری قرار می گیرد و بازار فروش خوبی دارد. دانه های این درخت انگور تقریبا درشت و سیاه رنگ است که طعم بسیار شیرین و خاصی دارد. از این نوع نهال علاوه بر تازه خوری برای تهیه کشمش استفاده می شود. این نهال انگور به دلیل ارزان بودن و ماندگاری 100 سال گزینه مناسبی برای احداث باغ می باشد. انگور بلک سیدلس، در اواسط شهریور ماه قابل برداشت است. انواع نهال انگور، با توجه به مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف انتخاب می شوند.