دسته‌ها
اخبار

مشاهده، بررسی و خرید انواع کالا های ماشین اصلاح صورت و ریش تراش از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، شیانچی | takdoo-تکدو

مشاهده، بررسی و خرید انواع کالا های ماشین اصلاح صورت و ریش تراش از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، شیانچی | takdoo-تکدو

جنس تیغه های ماشین اصلاح کیمی 1971 از استیل ضد زنگ بوده، که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. خط زن کیمی مدل KM-1971B از تکنولوژی برش مستقیم بهره می برد، که موهای سر و صورت را با مرز بندی مشخص… ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1102 با داشتن تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ، استفاده تا ۴۵ دقیقه بعد از شارژ، استفاده به‌صورت خشک و مرطوب و صفر زدن صورت یکی از گزینه‌های مناسب در بازه قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان است. همانطور که در مطلب بالا اشاره شد ماشین ریش تراش انواع بسیار متفاوتی دارد و هر فرد متناسب با نیاز و بودجه خود می تواند بهترین مدل را خریداری نماید.

  • برای خرید آنلاین و راحت ریش تراش کافیه توی فروشگاه اینترنتی باسلام جست‌وجو کنی تا اطلاعات بیشتری درباره انواع این محصول بدست بیاری و اون رو از بهترین برندهای تولید کننده داخلی و یا خارجی ریش تراش تهیه کنی.
  • این عمل مانند اصلاح با تیغ است، با این تقاوت که تیغه به‌جای حرکت در سرتاسر صورت، در سراسر فویل به‌سمت بالا و پایین حرکت می‌کند.
  • برندهایی همچون فیلیپس، پاناسونیک و براون جزو بهترین برند های تولید کننده انواع ماشین های اصلاح هستند.
  • اگر جزو آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی صرف خرید می‌کنید و باید حتما سری به تمامی برندها و فروشگاه‌ها بزنید، خرید آنلاین برای شما بهترین نوع خرید است.
  • ریش تراش انواع مختلفی داره که هر کدوم بسته به ویژگی‌هایی که داره قیمتش متفاوت هست.

از بهترین برندها یا مارک های ریش تراش در بازار را می‌توان فیلیپس ، براون ، موزر ، پاناسونیک و رمینگتون را نام برد. همچنین، بین ریش‌تراش‌های اقتصادی و ارزان‌تر شرکت‌هایی مانند کیمی و جیمی و وی جی آر عملکرد نسبتاً بهتری از سایر رقبا دارند. یکی از مواردی که باید در خرید ماشین اصلاح مورد توجه قرار دهید نوع کاربرد آن است. به طور معمول بهترین روش اصلاح ریش‌ها، اصلاح خشک است که بسیار سریع و تمیز انجام می شود و بسیاری از مردان سرعت و راحتی یک ریش تراش برقی خشک را ترجیح می دهند.

اجزای مهم یک ماشین اصلاح مو ی سر و صورت

در قسمت های پرپشت تر صورت نیاز به قدرت موتور بیشتری نیز می‌باشد و در قسمت های کم پشت در هم به قدرت موتور کمتری نیاز است. تکنولوژی SKIN_IQ در بیشتر آش فیلیپس اصل باعث میشود قدرت موتور دستگاه ماشین ریش تراش فیلیپس با توجه به تراکم ریش شما تنظیم بشود. یعنی هنگامی که تراکم ریش بیشتر میشود قدرت موتور دستگاه بیشتر و هنگامی که تراکم ریش کمتر می شود قدرت موتور میشود. شرکت بلندی فیلیپس با استفاده از این تکنولوژی طول عمر موتور های دستگاه های ریش تراش فیلیپس را افزایش داده است همچنین تکنولوژی باعث میشود بازدهی بطری دستگاه‌های شیور فیلیپس نیز بیشتر بشوند.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس S5585

طبق بررسی ها و تحقیقات انجام شده محبوب ترین و پر فروش ترین ماشین های ریش تراش در رنج قیمتی 2 تا 4 میلیون تومان و از برندهای فیلیپس، کیمی، جیمی، شیائومی و … هستند. ماشین اصلاح روزیا مدل ROZIA HQ2207 ماشین اصلاح روزیا مدل ROZIA HQ2207 از جدیدترین محصولات شرکت روزیا بوده که برای استفاده شخصی و سالن قابل استفاده می باشد. جنس تیغه های ماشین اصلاح از استیل ضد زنگ بوده که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. ماشین اصلاح روزیا 2207 دارای اهرم تنظیم درجه بوده که میتوان اندازه اصلاح را از 0.5 تا 3 میلیمتر…

ماشین اصلاح موی صورت یاندو مدل Sv-w301u

به‌لطف تیغه‌های دقیق V-Track اصلاح، تمامی تارهای مو و تا ۳۰ درصد اصلاح نزدیک‌تر به پوست دراختیار کاربران قرار داده شده است. ماشین اصلاح کیمی مدل KM-1910 هم از سری شست‌وشو‌شدنی با تیغه‌های ضدزنگ برخوردار است و با استفاده از سه شانه در اندازه‌های مختلف قابلیت اصلاح موهای بدن را در چهار حالت مختلف دارد. به طور کلی ماشین اصلاح صورت با توجه به نوع تیغه در دو دسته دوار و نوسانی ساخته می شود. هر یک از این ماشین های اصلاح ویژگی و عملکرد خاصی دارند از این رو هنگام خرید دقت کنید و با توجه به نیاز خود بهترین و کاربردی ترین محصول را تهیه نمایید.