دسته‌ها
اخبار

محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا

نام، عنوان و توضیحات تصاویر مکان‌های استراتژیک برای زبان‌های توصیفی هستند. خود را به استفاده از کلمات کلیدی مجبور نکنید و سعی کنید از آنها تا حدی که خوش آیند باشد استفاده کنید. محتوایی است که در بخش‌هایی از موضوع از کلمات کلیدی مرتبط و اصلی استفاده کرده است. پس نگران نباشید که اگر از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید گوگل نتواند این مرتبط بودن را تشخیص دهد.

  • اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد.
  • به همین خاطر است که محتوا همیشه باید برای کاربران خواندنی باشد و نیازهای آن‌ها را پاسخ دهد.
  • همینطور وجود کلمه کلیدی اصلی و مشابه آن در توضیحات یا دسکریپشن صفحه الزامی است.
  • علاوه بر این به دغدغه ها و سوالات مخاطب هم در آن پاسخ داده شده باشد.
  • باید با همه پست‌ها و مقالات دیگر وبلاگ که قبلاً در اینترنت هستند متفاوت باشد.

از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید. ما باید عنوان متا را به گونه‌ای بنویسیم که کاربر را ترغیب به خواندن محتوای ما کند.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر سئو محتوا: لینک سازی داخلی

شما می توانید عنوان مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی اصلی بنویسید. موجود در نتایج جستجوی گوگل از دیگر کلمات کلیدی مورد استفاده برای تولید محتوای سئو شده میباشند. گام نخست برای آغاز تولید محتوا، انتخاب کلید واژه هدفمند است. تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند.

به دستور زبان و املا اهميت دهيد

اصول سئو برای تولید محتوا اصول ساده‌ایست که با رعایت همین اصول ساده می‌توانید از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید. محتوایی است که بهتر از نتایج موجود در صفحات‌های نتایج موتورهای جستجو است. صفحاتی که در حال حاضر رتبهٔ آنها برای کلمات کلیدی مورد نظر خوب است را مورد بررسی قرار دهید و از خودتان بپرسید که آیا محتوایتان بهتر از محتوای این صفحات است یا خیر. تصاویر مرتبط را در مطالب خود بگنجانید و در نهایت محتوا را با رسانه‌های اجتماعی پیش ببرید. محتوا مهم ترین بخش بازاریابی در فضای مجازی می باشد و تولید کردن یک محتوای به صورت بهینه شده تخصصی است که تمامی کسب و کار هایی که در عرصه رقابتی حضور دارند به اون نیاز دارند.

چگونه یک محتوای سئو شده تولید کنیم؟

در صورتی که محتوایی کپی باشد، از نظر گوگل سرقت تشخیص داده می‌شود و در جست‌ و جوها نشان داده نمی‌شود. با سپاردن تولید محتوا به تیم کنسئو ، نیازی به نگرانی بابت کپی بودن یا نبودن مطالب ندارید. کلیه محتواها توسط سه کارشناس بررسی و ارزیابی می شود تا همگی منحصر به فرد باشند. جمع بندی محتوا / آموزش تولید محتوای سئو شده تخصص میخواهد. در واقع گام پنجم شامل مواردی است که بیشتر به زیربنای فکری نویسنده برمی‌گردد و در تهیه محتوای سئو شده نقش ویژه دارد.