دسته‌ها
اخبار

محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا

در بین نتایجی که تاریخ در آن ذکر شده است می‌بینید که نتایجی داریم در زمان فوریه و می 2018. بنابراین ما سعی می‌کنیم روی آن کلیک کنیم تا نتایج به‌روزتری ببینیم. به‌روز بودن مطلب برای بسیاری از افراد امری مهم محسوب می‌شود. برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمی‌توانیم بدانیم که به‌روز هستند یا خیر. درواقع، بدون نشانِ تاریخ تا زمانی‌که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی‌توانیم بفهمیم چه زمانی منتشر شده‌اند. بااین‌حال، در چنین مواردی مسلماً کاربر تا زمانی‌که یک نتیجه با نشان تاریخ و کاملا جدید در صفحه وجود دارد، معمولا روی نتایجی که بدون نشان تاریخ هستند کلیک نمی‌کند.

  • مخاطبان وب، محتواهای متنی را نمی خوانند بلکه آن ها را اسکن می کنند!
  • قبل از این که اقدام به نوشتن محتوای سئو شده کنید، اطمینان حاصل کنید که تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام داده‌اید.
  • این کار علاوه بر تقویت لینک‌سازی داخلی، امکان درج کامنت و تعامل کاربر را بیشتر می‌کند.
  • شما بايد هميشه از مخاطبتان چيزي بخواهيد كه باعث شود در شبكه هاي اجتماعي دنبالتان كنند، مانند به اشتراك گذاشتن در شبكه اجتماعي، نظر گذاشتن براي پست وبلاگ.
  • نظر شما چیست؟ تابه‌حال از سئو محتوا استفاده کرده‌اید؟ تأثیرات آن برایتان چه بوده است؟ حتماً نظرتان را در کامنت‌ها بنویسید.

ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری می‌کنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. ✅ هدف ما از تولید محتوا، کسب بازدید بیشتر است؛ به‌گونه‌ای که هم نیاز کاربر را رفع کنیم و هم فرصت معرفی خدمات و محصولات خودمان را پیدا کنیم. با یادگیری اصول سئو در تولید محتوا می‌توانیم محتواهایی تولید کنیم که جایگاه بالاتری در نتایج گوگل می‌گیرند و در نتیجه ما بازدید بیشتری کسب می‌کنیم. البته لینک سازی خارجی فقط به لینک دادن به سایت‌های دیگر ختم نمی‌شود.

مرحله 1#:  انتخاب موضوع

در نهایت بهتر است در بخش نتیجه گیری و چند خط انتهایی نیز مجدداً کلمه کلیدی تکرار شود. ببینید که مقدمه باید با چه چیزی شروع شده، چه مواردی را شامل شود و نکاتی که باید مطرح شوند چه تیترهایی دارد. محتوای با کیفیت و با اصالت را از محتوای بی کیفیت و کپی تشخیص می‌دهد. بر رقابت پذیری کلمات کلیدی و تشخیص میزان صحت آنها، تسلط دارد. در این زمان یک عنوان جذاب در میان مقاله میتواند باعث جلب نظر مخاطب شود. وجود کلمات LSI علاوه بر متن مقاله، در عنوان، جمع بندی و متا دسکریپشن مقاله تأثیر بسزایی دارد.

چگونه محتوای سایت خود را سئو کنیم؟

نکته حائز اهمیت در این بین این است که در دادن لینک خروجی زیاده روی نکنید. هرچند لینک‌های خروجی به بهبود متن کمک می‌کند اما تعدد آن‌ها می‌تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد که در این صورت، اثر آن در سئو هم معکوس و منفی خواهد شد. بهترین کار این است که نام‌های تصویر را در حدود 2 تا 4 کلمه نگه دارید. دقت کنید که هدف شما این است که به درستی توصیف کنید که موضوع عکس چیست. همچنین باید توجه داشت که از به کار بردن کلمات غیر ضروری خودداری کنید.

یکی دیگر از اصل های بهینه نوشتن محتوا استفاده از لینک های خروجی هستند که ترجیحا در نوشتن یک محتوا 4 لینک خارجی بسازید این کار در سئو بسیار اهمین دارد. در نوشتن محتوا استفاده صحیح از URL یکی دیگر از اصل های گوگل میباشد . ترجیحا از URL های کوتاه استفاده کنید.طولانی بودن ادرس شما باعث میشود موتور جستجو محتوای شما را دیر تر پیدا میکند. تعداد کلمات یک محتوای سئو شده هر چقدر بیشتر باشد بهتر است. در هر زیرتیتر بهتر است حداکثر 300 کلمه نوشته شود و در صورت نیاز به تشریح بیشتر، از زیرتیترهای دیگر استفاده شود. برای مثال در همین محتوا برای تیتر اصول سئو به زیرتیترهای کوچک تر تحت عنوان گام اول، دوم، سوم و…ایجاد شده تا خوانایی و دقت متن بیشتر شود.