دسته‌ها
اخبار

محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا

اگر بيشتر نتايج صفحات فروش محصولند، پس عاقلانه تر است كه شما هم از اين صفحات داشته باشيد. با این جستجو تمام مطالبی را که ما در مورد محتوا قرار داده ایم را می توانید ببینید. اگر تنها قادر به یادگیری یکی از بخش های سئو باشیم بدون شک آن بخش، سئو محتوا است؛ زیرا خود آغاز کننده بسیاری از بخش های دیگر سئو است، پس سئو کردن یک محتوا را جدی بگیرید. این کار درسته؟ یک مقاله برای کیورد برنامه ریزی تعاملی بنویسم و برای رتبه اون تلاش کنم و در اون مقاله لینک بدم به خدمت مون تا از اونجا بفروشیم.

  • اگر به‌صورت مستمر اقدام به تولید محتواهای باکیفیت می‌کنید، می‌توانید امیدوار باشید که درنهایت بعضی از آنان به رتبه‌هایی در موتورهای جستجو دست یابند.
  • Call to Action یا فراخوان عمل که روشی مهم در تبدیل کاربر به مشتری است.
  • قانون اول ساخت URL این است که همیشه باید از ساختار پیچیده و گیج‌کننده بپرهیزید؛ هرچه کوتاه‌تر باشد بهتر است و البته باید از نظر کلیدواژه نیز بهینه‌سازی شده باشد.
  • در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد.

زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می کند. ممکن است تصورتان این باشد که برای بهبود سئو وبسایت خود باید محتوای جدید تولید کنید. گرچه این امر تا حدودی صحیح است اما باید بخش زیادی از زمان و انرژی خود را نیز صرف محتوای موجود خود کنید. مخصوصاً اینکه محتوای فعلی را تغییر داده و یا بروزرسانی کند و همچنین محتوای به درد نخور را حذف کنید.

سپس به صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی در ویکی پدیا بروید. در قدم اول شما باید وضوعی را برای محتوای خود انتخاب کنید. طبق تحقیق انجام شده توسط HubSpot مشخص شده است که مشاغلی که به طور منظم بلاگ پست منتشر می کنند، 350٪ ترافیک بیشتر از کسانی که به طور منظم محتوا منتشر نمی کنند، دارند. یک مقاله جامع، سه برابر بیشتر از مقاله‌های کوتاه احتمال دارد که از سایت‌های دیگر لینک دریافت کند.

انتخاب کلید واژه هدفمند

این موضوع هنوز در ایران به خوبی جا نیوفتاده اما باید بدانید که لینک سازی در محتوا صرفا لینک دادن به صفحات دیگر مقاله نیست. استفاده صحیح از لینک های خارجی میتواند به شدت باعث افزایش سئو محتوای شما بشود. عنوان از مواردی است که هم بر روی سئو کردن محتوا و هم بر روی تجربه کاربری تأثیر بسزایی دارد. در مقالات آموزش سئو داخلی به این موضوع پرداختیم که نرخ کلیک در سئو یک صفحه تأثیر دارد و دقیقا یکی از مهم ترین موضوعاتی که میتواند نرخ کلیک را افزایش دهد، عنوان سایت است. در ادامه، به صورت قدم به قدم، به نکات سئو محتوا میپردازیم.

رویداد سئو تخصصی

ازآنجایی‌که درگذشته یک مقاله کامل راجع به تحقیق کلمات کلیدی در سایت مهدی عراقی نوشته‌ام، دیگر توضیحی دراین‌باره نمی‌دهم؛ خودتان بروید و آن مقاله را به‌صورت کامل مطالعه کنید. حالا که می‌دانید اهداف شما چیست‌اند و دلیل آن چیست، نوبت آن است که شروع به ساخت تقویم تولید محتوا کنید. تقویم تولید محتوا یک برنامه زمان‌بندی است که مشخص می‌کند شما چه زمان­هایی و چه نوع محتوایی را باید منتشر کنید تا بر اساس اهداف شما باشد. سئو؛ یعنی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا فرایندی که در طی آن مردم زیادی می‌توانند به‌سادگی و از طریق موتورهای جستجو سایت و محصولات ما را بیابند. در آکادمی آموزش سئو سعی میکنیم بهترین مطالب کاربردی توسط متخصصان سئو در ویرگول رو جمع آوری کنیم تا از تخصص تمامی عزیزان استفاده کنیم.

در تگ آلت تصاویر حتما از عبارات کلیدی مرتبط استفاده کنید. هرچقدر پاراگراف ها کوتاه باشد خواننده خیلی بیشتر به خواندن محتوای شما ترغیب می شود. اگر از این عبارات که معمولا سوالات مشابه مردم در مورد آن موضوع خاص است را در محتوای خود استفاده کنید شانس بیشتری برای رتبه گرفتن در عبارات مشابه خواهید داشت. همانطور که عرض کردم این آمار فقط مربوط به وردپرس است و آمار کلی تولید محتوا خیلی بیشتر از این است. افزایش فزاینده کاربران تلفن همراه، استقبال چشمگیر آن‌ها از اپلیکیشن‌های گوناگون و بالا رفتن زمان استفاده از این برنامه‌ها، توسعه‌دهندگان…