دسته‌ها
اخبار

شرکت سئو چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

ویراستاران نشریه‌ها، از این قسمت برای جلب حداکثر توجه خوانندگان بهره می‌گیرند. Above the Fold اهمیت خاصی دارد؛ چرا‌که اولین نمایی است که یک کاربر جدید از وبسایت شما می‌بیند. گوگل در سال 2012 الگوریتم Page Layout (صفحه آرایی) را برای کاهش رتبه وبسایت‌هایی بوجود آورد که در فضای Above the Fold از تبلیغات بسیار زیادی استفاده کرده بودند. Meta Keyword یا کلمه کلیدی متا نوع خاصی از تگ‌های متا است که به موتور‌های جستجو در فهمیدن موضوع صفحه کمک می‌کند. کلمات کلیدی متا از کلمات کلیدی معمولی متمایز هستند؛ چرا‌که در پشت صحنه (در فایل کد‌های صفحه) ظاهر می‌شوند و نه در صفحه قابل مشاهده برای کاربران.

  • پارامترهای ارزیابی کیفیت صفحات وب از دید گوگل چیزی بیش از 200 فاکتور است و شما هرگز نمیتوانید همه آنها را رعایت کنید.
  • سعی کنید از پاراگراف بندی در مطالب خود استفاده کنید و عناوین مناسبی انتخاب و آنرا در تگ های H2 قرار دهید.
  • مثلا، ممکن است در یک پست وبلاگ بیست مرتبه از کلمه کلیدی استفاده کنید اما پست شما ارزش یا مفهومی نداشته باشد.
  • داشتن یکی از آنها، به خزنده‌ها (پایشگرها) اجازه می‌دهد همه صفحات شما را پیدا کنند.
  • سپس با تمام وب سایت هایی که به رقیب شما لینک می دهند تماس بگیرید و از آنها بخواهید به جای آن، به وب سایت شما لینک دهند.

می‌توان بدون بررسی سایت و رقبا در مورد عدم کسب جایگاه در نتایج گوگل اظهار نظر کرد. اگر منظور شما این است که صفحه دیگری جایگاه کسب کرده بهترین راه حل ریدایرکت کردن آدرس قبلی به صفحه هدف است. اگر تصمیم گرفتید که سئو سایت را خودتان انجام دهید یا تیم داخلی قدرتمندی داشته باشید؛ یادگیری سئو از مرجعی معتبر مثل وبسیما و شرکت در دوره‌های تخصصی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این روش مالک کسب و کار خودش سئو را فرا گرفته و بخش مهمی از زمان و انرژی خود را صرف این کار می‌کند.

پروسه عملکرد موتورهای جستجو نیز بسیار ساده بود بدین شکل که صفحات Crawl شده توسط اسپایدرها بر روی همان سرور موتور جستجوگر دانلود و ذخیره می‌شد. پس بسیار مهم است که سئو را اصولی و حرفه‌ای یاد بگیرید و بتوانید کلمات کلیدی خودتان را به چنین جایگاه‌هایی برسانید و افزایش فروش باورنکردنی داشته باشید. پس از مشاهده نمونه کار ها در مرحله اول، گوش دادن به پاسخ این سوال ها می تواند خیال شما را از صحت اطلاعات، نمونه کارها و خدمات شرکت سئو مورد نظر راحت کند. آنها نه تنها روش‌های تماس متنوعی دارند، بلکه به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و پیگیر شما خواهند بود. پاسخگویی یک شرکت در طول فرآیند فروش و پذیرش به شدت نشان‌ دهنده پاسخگویی آن‌ها در زمانی است که شما مشتری آن ها هستید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که یک شرکت سئوی خوب باید بتواند ممیزی سئو را به صورت ساده برای شما توضیح دهد.

Keyword Research یا تحقیق درباره کلمه کلیدی چیست و چرا از اهمیت بالایی برخوردار است؟

سئو یعنی تصمیم گیری درست، براساس آمارها و تحلیل های گسترده از آخرین تغییرات گوگل و دستاوردهای سایت. به شما کمک میکند تا سوالاتی که مشتریان و مخاطبان دارند را شناسایی کرده و اگر قادر به پاسخ گویی هستید بهترین جواب را در اختیارشان قرار دهید. علاوه بر متخصصین و فعالان سئو در ایران باید به نظر و تعریف افرادی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند نیز توجه کنیم.

سئو چه محدودیت هایی برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد می کند؟

با درک مباحث فوق، می توانید بهترین شرکت سئو را برای بهینه سازی کسب و کار آنلاین خود پیدا کنید. شرکت وب وان و تیم تخصصی ما می تواند وب سایت شما را به صدر نتایج گوگل برساند. چنانچه در جستجوی شرکت سئو برای بهبود کسب و کار خود هستید، به شما تبریک می گویم، اینجا جاییست که باید باشید.

در مقابل، سئو کلاه سفید به اقداماتی گفته می شود که همه دستورالعمل ها و قوانین سئو در آن رعایت می شوند. سئو کلاه سفید یک استراتژی بلند مدت می باشد که کسب رتبه خوب در آن محصول بهینه سازی خوب، محتوای با کیفیت و در اولویت قرار دادن کاربر است. محتوایی که بیش از حد کلمه کلیدی در آن نوشته شده باشد؛ یکی دیگر از موضوعاتی که میتواند به صورت منفی بر روی رتبه بندی موتور جستجو تاثیر داشته باشد استفاده زیاد از کلمات کلیدی است. این موضوع زمانی رخ میدهد که شما مقدار زیادی از کلمات کلیدی را بدون دلیل در محتوای خودتان استفاده کنید. مثلا، ممکن است در یک پست وبلاگ بیست مرتبه از کلمه کلیدی استفاده کنید اما پست شما ارزش یا مفهومی نداشته باشد.

در واقع قبل از اینکه هر گونه قراردادی با طرف مقابل ببندید، باید حتما نمونه کارهای شان را مشاهده کرده و مطمئن شوید که اصلا این افراد صلاحیت لازم برای همکاری را دارند یا نه. در ضمن حتی پیشنهاد میکنم اگر فرد یا شرکت، سایتی را به عنوان نمونه کارش به شما معرفی کرد، با صاحب سایت مورد نظر تماس گرفته و علاوه بر مطمئن شدن از صحت این ادعا، تجربه اش در همکاری با این شرکت یا فرد سئوکار را بپرسید. اینجاست که برای بررسی واقعی بودن یا نبودن اعتبار شما به سراغ سیگنال های شبکه های اجتماعی مثل لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و… میرود. در مورد این موضوع و تکنیک های اجرای آن در مقاله سوشیال سیگنال اطلاعات مهمی ارائه کردم. اما نترسید… قرار نیست از فردا یک برنامه روزانه برای اِعمال 200 فاکتور سئو روی وب سایت خود داشته باشید و کل زمانتان را صرف آن کنید. بیشتر این فاکتورها صرفا نیاز به یک بار پیاده سازی داشته و بعد از اینکه روی سایت شما اعمال شوند، نیاز به فعالیت دوباره در موردشان ندارید.

مردم آن زمان موتورهای جستجو رو به صورت یک دایرکتوری یا لیست فهرست می دیدند ، به صورت صفحه زرد ، بر اساس حروف الفبا دیده میشد. محتوای خود را مطابق با پرسونای مخاطبان خود طراحی‌کنید، نه مطابق با ویژگی‌های ربات‌های گوگل. سعی‌کنید در فرآیند تولید و انتشار محتوا، تمرکزتان روی کاربران و جلب رضایت آنها باشد، نه گوگل. پرداختن به تمام پارامترهای گوگل برای رتبه‌بندی سئو در قالب یک مقاله ممکن نیست اما به مهم‌ترین موارد در ادامه اشاره‌کردیم. تصویر زیر، روند کلی جستجوی افراد در مورد کلمه «سئو» در گوگل را نشان‌می‌دهد که گویای درک اهمیت آن و گرایش به آن در سال‌های گذشته تا امروز است. یکی از مهم ترین فاکتورهای منفی رتبه بندی که باید حتما از آن آگاه باشید، محتوای تکراری یا کپی است.