دسته‌ها
اخبار

شرکت سئو چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

در واقع ربات ها و الگوریتم ها تمام تالش خود را میکنند تا بهترین نتیجه مورد نظر یک کاربر را در اختیارش قرار دهند. پیش از به کارگیری Seo در کسب و کار خود باید بدانید که عملکرد سئو چگونه میباشد تا بتوانید بهترین تکنیک ها را به کار گیرید. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند. از صفحات واسط یا صفحاتی باکیفیت پایین که صرفاً با هدف افزایش رتبه سئو ایجادشده‌اند، استفاده نکنید.

  • قابل توجه ترین بخش سایت از دید من که خیلی برام جالبه بخش میکروبلاگ هستش.
  • داشتن یک محتوا قوی و مناسب می تواند به ما برای رسیدن به صفحه اول گوگل کمک کند، ولی برای اینکه بتوانیم به رتبه اول برسیم و آن را نگه داریم باید لینک سازی خارجی قوی داشته باشیم تا بتوانیم با سایت های قدیمی تر رقابت کنیم.
  • در واقع با سپردن سئو وب سایت خود به دست یک فریلنسر یا شرکت سئو، سرنوشت وب سایت خود را به دستان آنها سپرده اید.
  • بیشتر این فاکتورها صرفا نیاز به یک بار پیاده سازی داشته و بعد از اینکه روی سایت شما اعمال شوند، نیاز به فعالیت دوباره در موردشان ندارید.
  • زیرا سئو یک سایت علاوه بر دانش فنی نیازمند زمان کافی خواهد بود.

اما در بعضی مواقع مشاهده می کنید که گوگل بخشی از محتوای یک وب سایت شامل پاسخ به سوالتان را در صدر نتایج به نمایش گذاشته است. طبق گزارش بسیاری از متخصصین سئو، گوگل در رتبه بندی صفحات متکی به متا تگ ها نیست و حتی بسیاری از آنها از دید گوگل منسوخ شده هستند. با این حال هنوز متا تگ ها اطلاعات مهمی را درباره صفحه به موتورهای جستجو منتقل می کنند. به واسطه فراهم کردن اطلاعات بیشتر برای وب سایت می توان به افزایش نرخ کلیک آن امیدوار بود.

متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. دریافت سوشال سیگنال، لینک‌سازی داخلی و خارجی می‌تواند به افزایش سرعت ایندکس کمک کند. پیشنهاد می‌کنیم برای مدیریت بودجه خزش و ایندکس سریع‌تر مقالات زیر را در آکادمی وبسیما مطالعه کنید. سئو تفاوت یک سایت موفق که جایگاه خوبی در نتایج جستجو کسب کرده و بازدیدکننده زیادی را جذب میکند را با سایر رقبا مشخص میکند. سئو برای من یعنی مهندسی معکوسی از الگوریتم های گوگل و رفتار کاربران در زمان جستجو.

نرخ کلیک یا CTR یک معیار کلیدی و مهم در رتبه بندی موتور‌های جستجو بحساب می‌آید. وقتی یک کاربر از‌طریق یک بروزر از وبسایتی بازدید می‌کند، یک کوکی روی کامپیوتر او ذخیره می‌شود که شامل داده‌هایی است که برای شناسایی مرورگر مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر یک کاربر مکررا از یک وبسایت بازدید کند، این بطور خودکار توسط کوکی ثبت می‌شود.

تعریف سئو از زبان متخصصین بین المللی

برای درک بهتر این موضوعو نحوه صحیح انجام آن، پیشنهاد میکنیم مقاله سئو تکنیکال را در وب نسیم مطالعه کنید. برای بهبود رتبه صفحه‌ای از سایت ابتدا لازم است متوجه هدف کاربر از جستجوی عبارت مورد نظر شوید؛ متناسب این هدف، جواب کاربردی قرار دهید که بتواند سوالات احتمالی کاربر را پس از ورود به وبسایت شما، پاسخ دهد. برای بسیاری از وبسایت ها و کسب و کارهای فعال، این مسئله اهمیت دارد که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل، خصوصا در سه نتیجه طبیعی اول قرار گیرند زیرا طبق آمار 58.4 درصد کلیک‌ها به این سه نتیجه اختصاص می‌یابد. اصلی‌ترین هدف سئو، کمک به وب‌سایت‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است تا جایگاه مناسبی را در صفحه نتایج جستجوی طبیعی گوگل به دست آورند و به واسطه آن ارتباط خود با مخاطبان را افزایش دهند. قطعا برای هر کسب و کار اینترنتی سئو لازم است، چه در سطح مقدماتی و چه پیشرفته!

موتور جستجو، ابزاریست که میتواند آنلاین یا آفلاین باشد و به ما کمک میکند تا در یک پایگاه داده، با توجه به معیارهای مختلف مثل عبارات خاص، جستجو کنیم. لینک داخلی،یک فعالیتی است که هیچ هزینه ای برای شما ندارد، و فوق العاده، در بهبود سئوی داخلی سایت شما، و به طور کل در بهبود سئوی صفحات شما اثر بسیار مثبتی دارد. در واقع ساختار لینک سازی داخلی سایت شما، یک درک بهتر هم به افراد، و هم به رباتهای جستجو میدهد.

وبینار رایگان کسب درآمد با دیجیتال مارکتینگ!

پیشنهاد میکنیم با فریب دادن گوگل و استفاده از روش های دیگر سلامت سایت خود را به خطر نیاندازید. بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است. پس از مشاهده این ویدیو و مطالعه منابع رایگان معرفی شده می‌توانید کارگاه‌های تخصصی را به ترتیب قرار گرفته در منوی سایت و صفحه دوره غیرحضوری سئو دریافت و مشاهده کنید. سئو یعنی تولید محتوای با کیفیت که به بهترین شکل نیاز افرادی که جستجو میکنند را برطرف کند. اگر تجربه کاربری در سایت شما بد باشد و کاربران بلافاصله پس از ورود به صفحه از آن خارج شوند.

به طور مثال اگر شما در گوگل عبارت “آموزش سئو” را جستجو کنید گوگل یکسری از وب‌سایت‌ها را بر اساس الگوریتم رتبه‌بندی خود بین لینک ۱ تا ۱۰ در صفحه اول گوگل و مابقی سایت‌ها را در صفحات دیگر قرار می‌دهد. به غیر از نمایش آدرس سایت‌ها عکس، ویدیو، نقشه گوگل و …جز مواردی هستند که ممکن است در نمایش نتایج گوگل برای شما نمایش داده شوند. علاوه بر کمک به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو، شرکت های سئو می توانند به شما کمک کنند تا کیفیت ترافیک ورودی به سایت خود را افزایش دهید. سایت شما باید روی کلمات و عباراتی رتبه داشته باشد که بیشترین انطباق را با کسب و کار شما داشته باشد. همانطور که ترافیک مرتبط بیشتری را به سایت خود وارد می کنید، نرخ تبدیل بالاتری خواهید داشت.

از این‌ رو سئو مناسب راه میانبری برای شما خواهد بود تا بتوانید با قرار گرفتن در صفحات اولیه نتایج، بیشترین بازدید را به دست آورید. همچنین از آنجایی که نتایج موتورهای جستجو دقیقا همان چیزی است که کاربران جستجو کرده اند، امکان تبدیل آن‌ها به مشتری بسیار زیاد خواهد بود. یادگیری رایگان اغلب به کمک منابع رایگان در سطح وب فارسی و انگلیسی انجام میشود. مثلا سایت هایی که دوره های رایگان کوتاه مدت برگزار میکنند یا ویدیوهای یوتیوب.

با تجربه ترین شرکت های سئو با آخرین تغییرات در بهینه سازی موتورهای جستجو به روز می مانند. این به آنها اجازه می دهد تا استراتژی شما را برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت سایت شرکت شما به روز کنند. امیدوارم از مطالعه سئو چیست لذت برده باشید و در مقالات آینده به معرفی بهترین ابزارهای سئو، آموزش روش های لینکسازی، تکنیک های سئو کلاه سفیدمتناسب با زبان فارسی در ایران می پردازیم. به زبان ساده، سئو ( یا با تلفظ صحیح اس ای او) مجموعه ای از تکنیک ها و دستورالعمل هاست که سبب می شود رتبه سایت شما در کلمات کلیدی خاص بهبود یابد و برای شما افزایش بازدیدکننده و در نتیجه رونق کسب کارتان را بهمراه دارد. یعنی محتوا ها و مواردی که در داخل سایت انجام می شود تا تجربه کاربری را بهتر کند.