دسته‌ها
اخبار

شرکت سئو چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

ولی از دید ما نیز سئو خارجی تنها 40 درصد کار است و اگر محتوای خوبی نباشد کاربر را جذب نمیکند. اما اینکه چگونه می‌توان چنین قدرتی را به صفحات وب سایت خود اختصاص دهید، مربوط به پروسه پیاده سازی تمامی ارکان سئو و دریافت رتبه مناسب است. بنابراین تنها دانستن این که بهینه سازی سایت چیست کافی نبوده و ما باید کامل‌ترین استراتژی بهینه سازی را پیاده کرده تا منجر به بهبود سه مورد فوق شود. در واقع موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات هایی خاص برای خزیدن صفحات در وب،جمع آوری اطالعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده میکنند. پادشاه سئو، محتوای ایجاد شده در مطالب یا محصولات وب سایت شماست. پیشنهادهای گوگل در مورد جستجوی کاربرانهمچنین در انتهای هر صفحه، عبارت‌های پیشنهادی دیگری بر اساس سابقه جستجوی سایر کاربران به شما ارائه می‌شود.

  • اگر این صفحات محتوای ارزشمندی ندارند و جایگاهی هم در نتایج گوگل کسب نکرده‌اند پیشنهاد میکنیم از روی سایت حذف شده و کد 410 را در آنها نمایش دهید.
  • سئو یکی از تنها روش های بازاریابیست که در صورت پیاده سازی صحیح، تاثیر آن در طول زمان افزایش نیز می یابد.
  • همه تکنیک های لینک سازی مانند نوشتن نظرات اسپم در بخش کامنت ها بی ارزش محسوب نمی شوند.
  • قبل از هر کاری یک آنالیز دقیق و جامع از سایت خود تهیه کنید، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و مشکلات را یک به یک از سر راه بردارید.

برای بررسی سازگاری وبسایت خود با موبایل می‌توانید از ابزار «تست سازگاری با موبایل سایت» با عنوان Mobile Friendly Testing Tool ارائه شده توسط گوگل استفاده کنید. به همین دلیل، اطمینان حاصل کردن از اینکه صفحات شما قابل خزیدن و دیده شدن توسط ربات گوگل هستند مهم است. همچنین معماری سایت شما باید با استفاده موثر از لینک‌های داخلی، پیمایش در همه صفحات سایت را برای این ربات تسهیل کند. منظور از لینک داخلی، لینکی است که شما در یک صفحه از سایتتان قرار می‌دهید و از آن به یک صفحه دیگر در وبسایت خود ارجاع می‌دهید. از دیگر مزایای سئو در مقایسه با ایمیل مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی این است که امکان ایجاد ترافیک مستمر در سایر روش‌های دیجیتال مارکتینگ نظیر ایمیل مارکتینگ و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد. بعنوان مثال در یک کمپین تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ، پس از ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی، افزایش‌ در ترافیک وبسایت ایجاد می‌شود که در نهایت و پس از پایان کمپین تبلیغاتی مربوطه این پیک‌ها از بین می‌رود.

الگوریتم فرد (Fred) گوگل (

یک شرکت سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. اگر نمیدانید اهداف سئو چیست میتوانید به متن ابتدای مقاله مراجعه کنید و کمی با دقت تر این مقاله را مطالعه کنید. در میان انواع سئو، سئو کلاه خاکستری یا gray hat SEO وجود دارد که به اندازه تکنیک های سئو کلاه سفید خالص یا بی گناه نیستند، و همین طور به اندازه تکنیک های سئو کلاه سیاه نیز قابل دستکاری نیستند. افرادی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند تمایل دارند از تاکتیک های زیرکانه ای مانند استفاده زیاد از کلمات کلیدی در صفحه برای رتبه بندی سریع استفاده کنند. در سئو کلاه سفید شما سعی می کنید بهترین محتوا مربوط به موضوع سایت تان را با رعایت اصول و استاندارد های خاص در اختیار کاربران قرار دهید و با سئو ارگانیک ترافیک سایت تان را بیشتر میکنید. سئو کلاه سفید یا white hat SEO راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است و بهترین راهی است که برای سئو ارگانیک سایت تان باید از آن بهره بگیرید.

توضیحات بیشتر درباره مواردی که بالاتر مطالعه کردید را در این ویدیو ببینید:

برخلاف گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس، ابزارهای ردیابی رتبه با اینکه معمولا ابزارهای بسیار ساده‌تری هستند، اما بسیار مؤثرند. ثانیا، بک لینک ها باید به شما کمک کنند تا به گوگل ثابت کنید که یک برند قابل اعتماد هستید و در این راستا بک لینک از سایت‌های معمولی ​​به شما اجازه نمی‌دهند به این موقعیت برسید. اکثر کارشناسان سئو پیشنهاد می کنند که خرید بک لینک ارزش ریسک ندارد.

البته با آپدیت الگوریتم های گوگل اثرگذاری هر کدام از این فاکتورها تغییر می کند. از معروفترین الگوریتم های گوگل می توان به الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار ، گوگل پنگوئنو رنک برین اشاره کرد البته حتی اثرگذاری این فاکتورها در زبان فارسی با انگلیسی تفاوت می کند. رتبه‌بندی صفحات شما تا حدی توسط عوامل درون صفحه (سئو داخلی On-page SEO) تعیین می‌شود. فاکتورهای سئوی درون صفحه همه چیزهایی هستند که شما، تاثیر مستقیمی بر آن‌ها دارید. این عوامل شامل جنبه‌های فنی (به عنوان مثال کیفیت کد و سرعت سایت شما) و جنبه‌های مرتبط با محتوا، مانند ساختار وب سایت شما یا کیفیت مطالب شما است.

گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید. اصول سئو نیز همان قوانینی است که باعث میشود کاربر بهتر و راحت تر در سایت شما گردش نماید و سپس کاربر وفادار سایت شما گردد. من تصمیم دارم اینکار رو با تعداد کمی از صفحات شروع کنم.ابتدا با صفحه خانه یا اولین صفحه سایت.