دسته‌ها
اخبار

سئو SEO چیست؟ سئو وبسایت با اصول کلاه سفید گوگل آکادمی کاپریلا

محتویات موجود در صفحات ایندکس شده، می‌توانند در صفحه نتایج جستجو برای جستجو‌های مرتبط به نمایش در‌آیند. در گذشته اگر وب سایتی پنالتی می‌شد، تمام کلمات کلیدی‌اش رتبه خودشان را از دست می‌دادند و دیگر در صفحات نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شدند؛ اما در سال 2017، گوگل در یکی از بروز رسانی‌هایش تغییراتی را در این خصوص اعمال کرد. هر محصول یا کسب و کاری، با مارک و برند مخصوص به خودش شناخته شده و از رقبا متمایز می‌شود. برند شما به مشتریانتان می‌گوید چه فکری راجع به محصولاتتان کنند و چه حسی نسبت به کسب و کارتان داشته باشند.

درصد بازدیدکنندگانی که به دلیل مشکلات فنی (مانند خرابی وب سایت) نتوانستند از وب سایت شما بازدید کنند. اصطلاحی که برای توصیف اعتباری که یک بک لینک به سایت دیگری منتقل می کند استفاده می شود. نه، فقط به این معنی است که گوگل می تواند نسخه موبایل وب سایت من را بخواند. اما اگر از عهده هزینه های خدمات سئو بر نمی آیید، روش های جایگزین ارزان تری نیز وجود دارد. آموزش سئو و استفاده از افزونه های سئو دو تا از این روش ها هستند. البته دقت داشته باشید که استفاده از افزونه های سئو نیز نیاز به آگاهی وسیعی از مقوله سئو دارد.

  • اگر از نظر شما ایرادی نداشته باشه من میتونمی مقاله بنویسیم در مورد سئو و در سایت شما منتشر بشه.
  • از آنجاییکه موتور‌های جستجو در برخورد با دو URL متفاوت با محتوا‌های تکراری، نمی‌دانند کدام را در صفحات نتایج جستجو بالا‌تر رتبه بندی کنند، ممکن است هر دو‌ی آن‌ها را پایین‌تر قرار داده و سایت‌های دیگر را ترجیح دهند.
  • اما خب اینطور هم نیست که هیچ چیزی در این مسیر یاد نگیرید و نتوانید به کمک آموخته ها سایت را سئو کنید.

در راستای این موضوع سال ۲۰۰۷ میلادی، روزنامه نیویورک تایمز خبر داد که موتورهای جستجو برای رتبه‌ بندی سایت‌ ها، بیش از ۲۰۰ فاکتور مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند. طیف بسیاری از این پارامتر برای کاربران و مدیران سایت‌ها نامشخص است. اصول سئو همچنان در حال تکامل است و موتورهای جستجو هنوز هم به دنبال اضافه کردن پارامترها و الگوریتم‌‌های جدید در سال 2019 هستند.

این تکنیک‌ها و متدها همیشه توسط موتور جستجو در حال تغییر و بروز رسانی است تا نتایجی که به کاربر نمایش داده می‌شود نتایجی کاملا نزدیک به خواسته کاربر باشد تا بتواند نیاز آن شخص را پوشش دهد . از سال ۱۳۹۴ شروع به‌کار کردیم و هدف ما کمک به شما برای ساخت یک کسب‌و‌کار اینترنتی موفق است. اما چطور؟ بهترین سایت‌ساز دنیا را ساخته‌ایم که بیش از ۲۵۰۰ وب‌سایت از آن استفاده می‌کنند. جواب اصلی این سؤال که بعد از سئو چه‌کار کنیم؟ این است که تبلیغات بعد از سئو در مرحله اول قرار دارد و با تبلیغات کسب‌وکار شما رونق پیدا می‌کند. اگر شما در گوگل ادز سایت خودتان را تبلیغ کنید، حتی اگر کاربر نخواهد تبلیغات را ببیند و برای کار خود عجله داشته باشد، در هر حال باید اول تبلیغات را تماشا کند و بعد به‌کار خودش برسد.

سئو چیست و چرا پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا است؟

بنابراین اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو در این است که بازدید یا ترافیک رایگان برای شما به همراه خواهد داشت، به شرطی که محتوای مناسبی تهیه کرده باشید که نیازهای کاربران را برآورده نماید. اگر پا را فراتر گذاشته و محتوا را بدون خلق ارزش جدیدی از سایت‌های دیگر کپی کنیم عملا وارد منطقه سیاه سئو شده‌ایم. پس قبل از تمرکز روی سئو، اهداف کسب‌وکار خود را مشخص‌کنید تا بفهمید که قرار است از ترافیک ورودی حاصل از کسب رتبه برتر در گوگل، چه استفاده‌ای کنید. اگر مدل کسب‌وکار و درآمد وبسایت شما از تبلیغات است، پس افزایش ترافیک ارگانیک، یکی از شاخص‌های اصلی شما خواهدبود اما موارد دیگر مثل ثبت‌نام در خبرنامه هم برای شما مهم است. اگر بدانید هدف شما از سئو چیست، بهتر می‌توانید استراتژی سئو خود را طراحی‌کنید.

خدمات سئو چیست؟

علاوه بر این در دوره ای فرد یا مجموعه ای قصد داشته تا با لینک سازی مخرب سئو سایت وبسیما را تحت تاثیر قرار دهد. سایت‌ها و صفحات زیادی در سطح وب وجود دارند که محتوایی مفید و کاربردی را ارائه کرده‌اند ولی هرگز شانسی برای حضور در صدر نتایج جستجو ندارند! چرا که به جنبه‌های دیگر سئو توجه نکرده و زحمات خود را هدر داده‌اند، در نتیجه رقبا با محتوایی ضعیف‌تر، بازدید و فروش بیشتری کسب می‌کنند. بهینه‌سازی صفحات وب به‌این منظور است که شما در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بالاترین رتبه یا بیشترین امتیاز را داشته باشید.

سئو On-Page و Off-Page

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در هنگام یافتن کلمات کلیدی مرتکب می شوند این است که فقط به اعدادی که در ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی می بینند توجه می کنند. شما یک نمای کلی عالی از کلمات کلیدی “سخت” و بازیکنان “بزرگ” در کسب و کارتان دریافت خواهید کرد. در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در کسب رتبه در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده می‌شود. هر چه این عدد بزرگتر باشد، کسب رتبه یک گوگل برای آن کلمه کلیدی دشوارتر است.

عامل‌های مهمی در رتبه‌بندی سایت وجود دارند که باید به آنها توجه کنید. بعضی از این عوامل مربوط به درون سایت و برخی از آن‌ها به بیرون از سایت مرتبط می‌باشند. هر کار یا فعالیتی که شما در سایت‌تان انجام می‌دهید درنتیجه به ارتقا کسب‌وکار و درآمدتان منتهی می‌شود. یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اهداف کارشناس سئو این است که ورودی و در حالت کلی ترافیک سایت را افزایش دهد.

در این جستجو که ما یا دیگران آن را انجام میدهیم، یک سری نتایجی به دست میآید که بعضی از آنها درصفحه اول هستند و برخی دیگر در صفحات دیگر گوگل نشان داده میشوند. در این مقاله ای که خودتون هم نوشته اید یه جورایی از تکنیک آسمان خراش استفاده کرده اید. درکل چطور از طریق وبمستر تولز میشه لینک های خراب رو پاک کرد ؟ یه مقاله ی خوب و کامل در مورد تشخیص و پاک کردن لینک های خراب و بک لینک های خرابی که رقبا برامون درست کردند بدید لطفاً. مقاله‌ای خوبی بود و توانست دیدم را نسبت به سئو عوض کند و مسیر های روشنی را سر راهم قرار داد. اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، در کنار انتشار ویدئو، محتوای متنی هم تولید کنید.

بهترین شیوه به نظر من استفاده از روش قانونی یا کلاه سفید است، اما با رعایت احتیاط میتوانید وارد سئوی کلاه خاکستری نیز بشوید. سئوی کلاه خاکستری دقیقاً میان سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید است. به این معنی که کاربران، از موتورهای جستجو سوال کنند و موتورهای جستجو بگویند که اطلاعات مد نظر در کجا و چگونه قابل دسترسی هستند. یعنی موتور جستجوی گوگل، یک صفحه مشخص از سایت ما را دیده و آن را در فهرستش قرار داده است. در واقع سئو عملیاتی است که ما روی یک صفحه از سایتمان انجام میدهیم تا در موتورهای جستجو در دسته نتایج برتر قرار بگیریم. بخشی از این مفاهیم با دیگر تخصص‌ها مثل تولید محتوا، تجربه و رابط کاربری و طراحی وبسایت هم‌پوشانی دارند.