دسته‌ها
اخبار

سئو SEO چیست؟ سئو وبسایت با اصول کلاه سفید گوگل آکادمی کاپریلا

گاهی اوقات اعتبار اجتماعی شما هم بر روی رتبه بندی سایتتان تاثیر دارد. این یعنی موتورهای جستجو، تعداد دنبال کنندگان و میزان مشارکت و تعمال آن ها را با صفحات شبکه های اجتماعی شما، برای رتبه بندی در نظر می گیرند. سپس آن ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا رتبه بندی برند شما را در نتایج جستجو، مشخص کنند.

البته متاسفانه اشاره نکردید که آیا قالب جدید شما هم HTML هستش یا رو به سیستم های مدیریت محتوا آوردید. نکته مهم در هر ریدیزاینی حفظ ساختار URL ها یا اعمال ریدایرکت در اثر تغییر URL هست. دقت داشته باشید که سئو در asp.net نیاز به تجربه و مهارت بسیار بالا در سئو و کدنویسی داره. غالبا پیشنهاد میشه که مجموعه هایی به سمت asp.net برن که یک تیم دولوپر رو در کنار خود دارند، وگرنه غالب این پروژه های یک نفره در سئو با شکست مواجه میشن.

یک شرکت سئو خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو را به کسب و کارها ارائه می دهد تا به آنها کمک کند در فضای وب بیشتر دیده شوند. سئو، فرآیند ایجاد تغییرات در طراحی و محتوای وب سایت شما است تا سایت شما را برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب تر کند. هر چه سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه تر باشد، احتمال اینکه سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد، بیشتر می شود. امروزه سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر و صنعت رو به گسترش شناخته می‌شود.

  • سئوی تکنیکال هم اهمیت دارد، اما چون خیلی مرز مشخصی میان سئوی تکنیکال و بهینه سازی داخلی وجود ندارد، من هم بیشتر از این شما را سر در گم نخواهم کرد.
  • اگر این صفحه از نظر سئو ارزش و اهمیت زیادی ندارد حذف آن از منوی اصلی تصمیم خوبی است ولی اگر صفحه مهمی در سایت شماست این کار را نکنید.
  • سئوکار کلاه سفید با استفاده از جدیدترن، استانداردترین و بهترین روش‌های ممکن سایت را در نتایج اول گوگل نمایش می‌دهند.
  • هنگامی که شرکت SEO تجزیه و تحلیل عمیق سایت فعلی شما و ارزیابی صنعت و بازار هدف شما را تکمیل کرد، سپس آنها می توانند برای کمک به شما در ایجاد یک برنامه سئو برای آینده کار کنند.

اگر بازدیدهای ویدیویی بیشتری برای کانال ویدیویی خود در یوتیوب می خواهید، باید تمرکز خود را روی سئو ویدیو و درک الگوریتم‌های رتبه‌بندی در یوتیوب بگذارید. سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود، گفته می شود. استراتژی هایی از قبیل برندسازی، کانتنت مارکتینگ، لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی. پیاده سازی این استراتژی های باعث می شود تا موتورهای جستجو به سایت شما اعتماد بیشتری نمایند. سایت وبسیما بیش از 9 سال است که فعال بوده و محتوای ارزشمندی تولید میکند. سایت های اسپم زیادی هستند که با لینک سازی بی هدف در لیست بک لینک های سایت های دیگر قرار میگیرند.

پاسخگویی

رتبه در ایران به رفتار کاربران ایرانی و رتبه جهانی در مقایسه با کل سایت‌ها سنجیده می‌شود و لزوما در یک راستا حرکت نمی‌کنند. بنده حدود سالی هست که به صورت تخصصی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم و سئو سایت رو به 4 بخش از نظر خودم دسته بندی میکنم. ابتدا از متن زیبا و اطلاعاتی که در مجموعه وبسیما به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید تشکر کنم. در این شرایط میتوانید از سایت هایی که در حوزه تولید محتوا و خبر (مرتبط با سایت شما) فعالیت میکنند رپورتاژ آگهی بگیرید. معمولا زمانی‌که به دنبال یادگیری نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه می‌شوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه می‌کند. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش‌های بیشتری بروید.

Page Authority چیست و چه تفاوتی با Domain Authority دارد؟

سئو کلاه سیاه که بدترین حالت ممکن در سئو سایت است و معمولاً ریسک بالایی در پنالتی شدن سایت توسط گوگل دارد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در ابتدا برای سئو کردن سایت فقط نیاز بود که آدرس URL صفحات سایت در تمامی موتورهای جستجو توسط وبمسترها Submit شود و چیزی در مقیاس و معنی امروز سئو وجود نداشت. بله، دریافت خدمات یک شرکت سئو کار می کند، اما مانند هر نوع دیگر ارائه دهنده خدمات، نتایجی که به دست می آورید بستگی به افرادی دارد که استخدام می کنید. بهینه‌سازی فرآیندی است که به طور مداوم در حال تحول است و تنها شرکت‌هایی که با روندها و تغییرات مانند وب وان همگام هستند، می‌توانند نتایج خوبی را ارائه دهند.

برداشت شما از این موضوع کاملاً درست بوده و ما هم بخاطر این موضوع بود که تصمیم گرفتیم این صفحه رو درست کنیم. امیدواریم همه بتونن از این آشنایی به بهترین شکل استفاده کنن تا هر دو طرف (سایت ها و گوگل) بتونن رشد کنند. با توجه به اینکه وابستگی به افزونه نداریم و نمونه های موجود را تست نکرده ایم نمیتوان به صورت دقیق اعلام نظر کرد.

با توجه به اهمیت آگاهی از الگوریتم گوگل، بخش دیگر آکادمی را به الگوریتم گوگل اختصاص داده‌ایم. بعد از سال‌ها و مطالعه و تجربه توانستیم به جایگاه خوبی در گوگل برسیم و البته این تلاش همیشه ادامه دارد. بعد از یادگیری باید خودتان آموخته‌ها را در عمل انجام دهید و تجربه به دست آورید. راستی ما در همیار آکادمی برای حفظ و حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی، یک راهکار فوق‌العاده برای مدت محدود داریم که هم سایت شما رو راه اندازی میکنیم و هم یادمیگیرید چگونه سایت‌تون رو مدیریت کنید.

بک لینک از وب سایتی که قبلاً به شما لینک نداده است، معمولاً از سایتی که قبلاً به شما لینک داده است ارزشمندتر است. هر گونه تلاش آشکار برای دستکاری انکرتکست بک لینک های شما ممکن است توسط گوگل شناسایی شده و در نتیجه با جریمه رو به رو شوید. (اطلاعات بیشتر در مورد جریمه های گوگل را در مطلب پنالتی گوگل بخوانید). این موضوع بدان معنا نیست که شما باید به هر قیمتی سعی کنید لینک هایی با متن انکر تکست حاوی کلمات کلیدی کسب کنید. وجود تعداد زیادی لینک بی کیفیت از وب سایت های اسپم در بهترین حالت نادیده گرفته می شود و در بدترین حالت نیز به وب سایت شما آسیب می رساند.