دسته‌ها
اخبار

سئو چیست seo چیست معنای بهینه سازی سایت چیست؟

اما در ابتدای کار برای افزایش بازدید وبسایت خود بهتر است در صورت توان مالی، از تبلیغات پولی استفاده نمائید. چرا که ارتقا رتبه صفحات سایت شما در گوگل یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیاز به زمان دارد. اگر سایت‌سازهای استانداردی چون وردپرس و پلاگین یواست استفاده می‌کنید خود این ابزار راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

  • برای مثال اگر شما لوازم خانگی میفروشید، و فردی کلمه خرید یخچال را سرچ میکند، یکی از نتایجی که میبیند سایت شما باشد.
  • براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم.
  • سعی‌کنید در فرآیند تولید و انتشار محتوا، تمرکزتان روی کاربران و جلب رضایت آنها باشد، نه گوگل.
  • دم همگی شما صاحبای سایت های مختلف گرم که اینطوری کارمون رو راحت کردین.
  • اگر از روش‌های کلاه سفید استفاده کنید و محتوای مرتبط و باکیفیت در وب­سایت‌تان منتشر کنید، رتبه شما در گوگل بالا خواهدرفت و باعث می‌شود نزد مخاطبان خودتان هم اعتبار کسب‌کنید.

در واقع شما میدانید سئو چیست اما، اهمیت سئو را به درستی درک نکرده اید. سعی کردم سئو را به زبانی ساده در بخش ابتدایی مقاله برای مخاطبین اثر خاص تعریف کنم. هر زمان که میخواهید خریدی را انجام دهید و به اطلاعاتی نیاز دارید.

تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید

بخشی از این استراتژی شامل شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مناسبی است که مخاطب هدف شما بیشتر از آن استفاده می کند. این طرح همچنین شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند در موتورهای جستجو بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید. طراحی سایت، به افزایش شانس شما برای کسب رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو کمک می کند.

SERP چیست؟

همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید گوگل در حال حاضر اختلاف فاحشی با سایر رقبای خود در میزان سهم از بازار موتورهای جستجو دارد. کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، می‌تواند هم‌زمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد. نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متن‌های بی‌معنی، تزریق بی‌خاصیت کلمات کلیدی در متن‌ها، ارائه‌ی لینک‌های بدون کاربرد، وادار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این دست بود.

توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد. این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند. Long Tail Keyword یا کلمه کلیدی دم دراز به عبارتی چند کلمه‌ای گفته می‌شود که مشخص‌تر بوده و رواج کمتری دارد. به بیان دیگر، کلمات کلیدی دم دراز عباراتی بلند‌تر و مشخص‌تر هستند که بازدید کنندگان معمولا زمانی از آن‌ها استفاده می‌کنند که به مرحله خرید نزدیک‌تر باشند. به عنوان مثال، عبارت “سئو‌ی داخلی” یک کلمه کلیدی دم کوتاه و عبارت “راهنمای استفاده از تکنیک‌های سئوی داخلی” یک کلمه کلیدی دم دراز است که مشخص‌تر به آنچه کاربر به دنبالش است اشاره دارد. Rich Card روشی خاص برای نمایش محتوا در جستجو‌‌های موبایلی است.