دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه تاثیری بر کسب و کارهای اینترنتی دارد؟ همیار آکادمی

و اگر دو بک لینک از سایت تسنیم داشته باشد، در‌واقع باز هم فقط یک Referring Domain دارد. یک صفحه والد، می‌تواند چندین صفحه فرزند داشته باشد اما صفحات فرزند، می‌توانند تنها یک صفحه والد داشته باشند. علاوه بر آن، یک صفحه فرزند می‌تواند صفحات خواهر و برادر نیز داشته باشد. برای مثال، صفحه “استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال” را بعنوان صفحه والد در نظر بگیرید.

  • در واقع این روز ها همه به دنبال یادگیری اصول سئو و بهینه سازی سایت شان هستند و میخواهند از کسب درآمد به صورت آنلاین عقب نمانند.
  • معایب این روش، این است که معمولا باید هزینه زیادی پرداخت کنید و ریسک اینکه سئوکار خوبی نصیب‌تان شود یا نه و رتبه‌ خوبی بگیرید را باید قبول کنید.
  • از url inspect تو وبمستر گوگل استفاده کرده اما فایده ای نداشت.
  • بطوریکه در چند سال اخیر سیاست‌ های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت‌ها یکی شده.
  • هر کاربری که مطلبی را جستجو کند و شما را در نتایج اول ببینند، بدون شک یکی از انتخاب هایش خواهید بود.

موتور‌های جستجو از تگ‌های متا برای رتبه بندی و نحوه نمایش اسنیپت‌ها در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کنند. Rich Card روشی خاص برای نمایش محتوا در جستجو‌‌های موبایلی است. می‌توان آن‌ها را نسخه‌های تکامل یافته Rich Snippet قلمداد کرد. درست مثل Rich Snippet، محتوای Rich Card نیز با فرمت بصری متفاوتی نمایش داده می‌شود تا تجربه کاربران تلفن‌های همراه را بهبود بخشد.

Meta Description یا توضیحات متا، یکی از تگ‌های متا است که توصیفی درباره موضوع صفحه ارائه می‌دهد. گوگل توضیحات متا را در اسنیپت‌های صفحات نتایج جستجو و زیر عنوان نمایش می‌دهد. توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد. این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند.

پس سئو و بهینه سازی وب سایت در افزایش ترافیک هدفمند و مرتبط نقش اساسی دارد. البته، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است. با این حال، استفاده از داده‌های متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل اطمینان بود؛ زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط وب‌سایت‌ها، بالقوه می‌تواند یک نمایش غیردقیق از محتوای واقعی وب‌سایت باشد.

خرید بک لینک تا زمانی که نوفالو باشند معمولا مشکلی ایجاد نمی کند. اگر هدف شما از خرید بک لینک ارتقا سئو وب سایت است، ممکن است که این کار شما با جریمه هایی رو به رو باشد. لینک های داخلی موجب انتقال کاربران از یک صفجه به صفحه دیگری از همان دامین می شوند. مطالعات بسیاری در این زمینه نشان می دهد که وب سایت های در صدر نتایج جستجو حداقل از 2000 کلمه محتوا برخوردار هستند.

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

هدف خود را تعیین کنید و ببینید که آیا ترافیک کلی و یا ترافیک هدف‌دار و بامعنی برای شما مهم است. اهداف خود را فقط بروی ترافیک نگذارید بلکه بیشتر بازاریابی صحیح را در برنامه داشته باشید. کاربران و هزینه را ملاک مقایسه قرار می دهیم تا بتوان یک تصمیم اصولی و صحیح گرفت. سایت قائل شد، هزینه پایین تر این روش بازاریابی است که می تواند در مخارج شرکت ها صرفه جویی کند.

بهینه سازی محتوای وب سایت

البته این مورد را باید همینجا به اطلاع شما برسانیم که اگر از روش‌های سئوی کلاه سیاه استفاده کنید هم شما و هم گوگل ضرر می‌کنید اما قطعا ضرر شما بسیار بزرگ‌تر از گوگل خواهد بود. پس به هیچ عنوان از روش‌های خلاف و کلاه سیاه که در همین مقاله راجب آن به شما توضیح داده‌ایم استفاده نکنید. با توجه به توضیحات بالا؛ مهم‌ترین هدف کارشناس سئو این است که ترافیک سایت را به صورت هدفمند افزایش دهد. با این حساب باید گفت هدف اصلی سئو افزایش بازدید هدفمند وب‌سایت است.

به بیان دیگر، ایندکس کردن به جمع‌آوری محتوا‌هایی که در روند پروسه Crawling پیدا می‌شوند، گفته می‌شود. محتویات موجود در صفحات ایندکس شده، می‌توانند در صفحه نتایج جستجو برای جستجو‌های مرتبط به نمایش در‌آیند. هنگامی که یک وبسایت برای بار اول در فضای اینترنت ایجاد می‌شود، گوگل ممکن است برای مدتی به آن رتبه بالا‌یی در صفحات نتایج جستجو‌ی خود بدهد. به این مدت اصطلاحا Google Honeymoon یا ماه عسل گوگل می‌گویند. ماه عسل گوگل بمنظور ارزیابی کیفیت عملکرد وبسایت و نیز بررسی میزان مرتبط بودن مطالبش با جستجوی کاربران انجام می‌پذیرد. گوگل با انجام این کار می‌خواهد بداند اگر یک وبسایت رتبه‌های خوبی بگیرد، چه بازخوردی خواهد داشت و کاربران چگونه به آن پاسخ خواهند داد.