دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ چگونه سئو فروش سایت شما را 100 برابر می‌کند!

دستکاری متن های بک لینک های شما هم ممکن است بسیار خطرناک باشد. بهترین راهکار این است که از کلمه کلیدی هدف خود در تگ H1 صفحه استفاده کنید. در صورت لزوم، ممکن است در برخی از عناوین فرعی هم از کلمه کلیدی هدف خود استفاده کنید. URL های شما باید کوتاه، قابل خواندن و شامل کلمه کلیدی هدف باشد. این عامل، مهم ترین فاکتور سئو نیست، اما می تواند تا حدودی کمک کننده باشد. در اینجا نمونه ای از صفحه نتیجه جستجو برای پست ما با عنوان “متا دیسکریپشن چیست” با کلمه کلیدی هدف “متا دیسکریپشن” آورده شده است.

  • بسیار ممنونم از تیم نوین بابت تولید این محتوای ارزشمند واقعا تحسین بر انگیز و عالی بود.
  • تجربه نشان داده است که ترافیک موتورهای جستجو می‌‌‌‌تواند به یک موفقیت ساماندهی شده یا بالعکس منجر شود.
  • احتمالا نام این نوع از بهینه سازی سایت را زیاد شنیده اید و تا حدودی با آن آشنایی دارید.
  • از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است.
  • باید در وبسایت و مطالبی که در آن قرار میدهیم چیزهایی را رعایت کنیم که گوگل، ما را به عنوان بهترین نتیجه، و یا به عنوان یکی از بهترین نتایج نشان دهد.

اما به طور کلی سئو مجموعه‌ای از کارها برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست. معمولا کسانی که از این روش استفاده می‌کنند سعی در فریب کاربران خود را دارند.

PPC چیست و چه کاربردی دارد؟

دلیل اینکه گفته می‌شود “محتوا پادشاه است” نیز همین اهمیت بی حد و مرزش است. ارجاع به منابع با کیفیت منجر به بهبود سیگنال‌های موضوعی برای وبسایت شما خواهد شد و به گوگل در تشخیص بهتر موضوع سایت کمک خواهد کرد. ارجاع به سایت‌های خارجی و دادن بک لینک به سایت‌های معتبر برای کاربران ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد و بر اعتبار و سندیت مقاله شما نزد خوانندگان خواهد افزود. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.

در این فصل، یاد میگیرید که چگونه موضوعات مورد نظر خود را یافته و چگونه کلمات کلیدی سودآوری را که می توانید برای آنها رتبه کسب کنید، پیدا کنید. منظور از الگوریتم گوگل تمام آن الگوریتم های کوچک، سیستم های یادگیری ماشینی و تکنولوژی هاییست که گوگل از آنها برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کند. هدف از این اقدامات فراهم نمودن بهترین محتوا در کنار بهترین تجربه کاربری برای نمایش موضوع صفحه به موتورهای جستجو است. نیازی به دانستن همه فاکتورهای سئو و الگوریتم های گوگل در رتبه بندی سایت ها ندارید. اما برای موفقیت در سئو آگاهی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار امری ضروریست. سئو بر روی نتایج ارگانیک موتورهای جستجو متمرکز بوده و ارتباطی با بهینه سازی PPC (گوگل ادز) ندارد.

اهمیت و مزایای سرمایه گذاری روی سئوی سایت

و Dwell Time معیار مهمی در تعیین آن است که کاربران در استفاده از یک صفحه چقدر رضایت دارند. اما آیا این به آن معنی است که Sitewide Links تاثیر منفی روی سئو‌ی سایت ما خواهند گذاشت؟ پاسخ این است که در صورت لینک سازی‌های طبیعی، دیگر نیازی نیست نگران پنالتی شدن از جانب گوگل باشیم. اما مسئله‌ای که هست، این است که گوگل توجه کمی به اینگونه لینک‌ها می‌کند و اگر‌ این لینک‌ها برای سئو‌ی سایت شما مضر نباشند، آنچنان مفید هم نخواهند بود. عنوان یک مطلب را tittle می‌گویند که مهمترین بخش در سئوی آن مطلب به حساب می‌‌‌‌آید. در عنوان یک مطلب حتما باید کلمه‌ی کلیدی اصلی که می‌خواهیم روی آن سئو شویم را استفاده کنیم ،قطعا وجود کلمه کلیدی ما در عنوان مطلب تاثیر بسیار بالایی در سئوی سایت خواهد داشت. مثلا لینکی با عنوان “استراتژی‌های سئو” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود.

Algorithm چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

گوگل و یاهو، دو نمونه از موتورهای جستجوگر وب هستند و از جمله معروف‌ترین موتورهای جستجو محسوب می‌شوند. حالا که تا حدی با سئو چیست، و مفاهیم اولیه آن آشنا شدید به نحوه کارکرد موتورهای جستجو بیشتر میپردازم. چون درست مانند یک فروشگاه فیزیکی، به شما کمک میکند، کسب و کارتان بیشتر دیده شود. در نتیجه، به رعایت اصول و استراتژی هایی که ما را در دسته نتایج برتر در گوگل نشان میدهد، سئو یا به زبان انگلیسی seo میگوییم. بعد از مشاهده شما، ترافیک زیادی به وب سایت شما سرازیر میشود و میتوانید به راحتی محصولات و یا خدمات خود را معرفی نمایید.

متاسفانه در ایران، بسیاری شرکت‌ها سئو را فرآیندی ساده، کم‌هزینه یا حتی رایگان و محدود به تولید محتوا در وبلاگ می‌دانند. مقالات وبلاگ، بخش مهمی از استراتژی سئو هستند اما همان مقالات هم باید براساس تحقیق کلمات کلیدی و استراتژی یکپارچه تهیه‌شده و به موازات تولید مقالات، پارامترهای سئو در مقاله و حتی در کل وبسایت نیز رعایت‌شود. بهینه سازی سایت در بخش فنی و زیرساخت که معمولا ارتباطی با محتوای صفحه ندارد.