دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ وب نسیم

گاهی اوقات هم این اتفاق می‌افتد که اصطلاحاً به آن سئوی کلاه سیاه گفته می‌شود. حال اگر گوگل متوجه شود که قوانین را دور زده‌اید، سایت شما را پنالتی می‌کند که ممکن است منجر به حذف سایت شما از نتایج جستجوی گوگل شود. سئوی کلاه سیاه تنها برای سایت‌هایی مناسب است که می‌خواهند در زمان کوتاه به رتبه‌های اول برسند و برای مدت زمان محدودی به چنین چیزی نیاز دارند. سئو نه تنها به افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند، بلکه از یک دیدگاه دیگر هم حائز اهمیت است. هنگامی که کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارد یا حداقل علاقه‌مند است.

  • تفاوت نتایج ارگانیک و پولی در گوگلتبلیغات پولی برای سایت‌هایی مفید است که به‌دنبال نتیجه‌گیری در کوتاه‌مدت هستند و یا نتوانستند با منابع موجود خود، رتبه خوبی در گوگل به‌دست‌آورند.
  • اکنون می دانید که یک شرکت سئو چیست و چگونه کار کردن با آن می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.
  • اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است.
  • علاوه بر متخصصین و فعالان سئو در ایران باید به نظر و تعریف افرادی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند نیز توجه کنیم.

“برای سفارش و مشاوره جهت سئو سایت و دیده شدن در رتبه‌های بالای گوگل با پایدار تماس حاصل نمایید.” پس ما باید با استفاده از ابزارهای مربوطه روی وب‌سایت‌مان عملیات و شاید تغییراتی انجام دهیم که سایت ما نیز مشابه این سایت‌ها شده و گوگل، سایت ما را هم در رتبه‌های بالاتر قرار دهد. سئو کلاه خاکستری در چند سال اخیر مود شده است و تازه بر سر زبان ها افتاده است. به طوری که اگر درسئو تکنیکالشما مشکلاتی وجود داشته باشد، احتمالاً تلاش‌های سئوی شما نتایج مورد انتظار را ایجاد نخواهند کرد. البته هر سئو کار یک ترفندی دارد و نسبت به نیازش و رقبای سایت های مورد نظر ، درصد بندی هارا تغییر میدهد.

Below the Fold چیست و چه تفاوتی با Above the Fold دارد؟

اما در‌مقابل، عبارت “اهمیت بهینه سازی موتور‌های جستجو” نمونه مطلوبی از یک محتوای همیشه سبز است و هرگز کارایی خودش را از دست نخواهد داد. نکتۀ دیگری که در خصوص بهینه سازی تصاویر سایت وجود دارد، انتخاب نام مناسب برای آن‌ها و استفاده از تگ Alt است. تگ Alt به موتورهای جستجو کمک می‌کند متوجه موضوع عکس و ارتباط آن با متن شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تگ alt می‌توانید به مقالۀ تگ آلت چیست در وبلاگ ما مراجعه کنید.

شاید نزدیک ترین جمله برای سئو مدرن این جمله باشد؛ مجموعه راهکارهای بهبود کارایی سایت و تولید محتوای با کیفیت که در راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف گذاری می شوند. در چنین شرایطی میتونید به دنبال بلاگ هایی بگردید که حداقل تاکنون چند مطلب مرتبط با زمینه کسب و کار شما منتشر کردن. این بلاگ ها اغلب با آغوشی باز و با دریافت هزینه ای مناسب از شما میتونن به شما در مطالبشون لینک بدن. یا اینکه مطلب مناسبی رو تحت عنوان رپورتاژ آگهی تولید و در اختیارشون قرار بدید تا همراه با لینک در دسته بندی مرتبط منتشر کنند. سلام، خرید رپورتاژ و گذاشتن بک لینک در صفحات مرتبط و سایت های معتبر (و صد البته مرتبط با زمینه کاری سایت شما) در سئو و افزایش رتبه میتونه تاثیرگذار باشه. هر چند باید دقت باشید که این کار بسیار حساسیه و بهتره با آگاهی کامل دست به اقدام بزنید.

حتی اگر محتوای یک صفحه را بروز‌رسانی کنید، این لینک‌ها بی‌تغییر باقی خواهند ماند. اگر به مقدار زیادیKeyword Staffing کنید و یک کلمه رو به تعداد زیاد در یک صفحه خاص تکرار کنید، برای اینکه به گوگل بفهمانید این صفحه برای این کلمه سئو شده است. PHP برای ایجاد صفحات وب پویا که با پایگاه داده کار می‌کنند، طراحی و ساخته شد. از PHP همچنین در توسعه اپلیکیشن‌های موبایل نیز استفاده می‌شود.

Evergreen Content یا محتوا‌ی همیشه سبز چیست؟

این کار آسان نیست، اما این همان چیزیست که در بازاریابی و SEO انجام میشود. سئو فرآیندی برای کمک به رتبه بندی وب سایت یا بخشی از محتوا در Google است. با رعایت اصول سئو میتوان به رتبه های برتر گوگل راه یافت و در صفحات برتر گوگل حضور داشت. این نشان میدهد که تبلیغات سئو سایت میتواند کسب و کار شما را دگرگون کند اما همیشه تمایل گوگل سئو ارگانیک و کلاه سفید است و برای این نوع سئو ارزش بیشتری قائل است. دقت داشته باشید که برای رعایت سئو موبایل ریسپانسیو بودن و درست بودن طراحی تمامی صفحات سایت را چک کنید و مهمتر از همه سرعت سایت در موبایل را بررسی نمایید و به دنبال راهی برای بهبود سرعت سایت در حالت موبایل باشید. به عملیاتی که روی یکی از صفحات سایتمان انجام میدهیم تا رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورد، سئو seo می گوییم.

اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

به همین دلیل برخی از متخصصان سئو هزینه دریافتی خود را با توجه به میزان فروش سایت که به دلیل سئو آن ها بوده است، تعیین می کنند. زمانی که بدانید سئو چیست یکی از مهم ترین اصطلاحاتی که باید بدانید، بک لینک است. به تمامی لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود را بک لینک می گویند. ما در دوره آموزش ساخت بک لینک، به طور کامل انواع آن ها، روش های ساختن و… را برای شما بررسی کردیم. به این پروسه که طی آن مشکلات فنی سایت مورد تحلیل قرار گرفته و مرتفع می شوند، سئو تکنیکال یا فنی می گویند.

لینک‌های داده شده به سایت شما

از جمله فاکتورهای سئو می توان به تعداد بک لینک ها، کیفیت محتوا، بروزرسانی محتوا، قدمت دامنه، میزان رقابت در کلمات کلیدی و غیره اشاره کرد. از جمله این فاکتورها می توان به استفاده صحیح از کلمات کلیدی، سرعت بارگذاری وب سایت، زمان حضورکاربران در وب سایت، تعداد بک لینک ها، نمایش صحیح وب سایت در دستگاه های موبایل و غیره اشاره کرد. گوگل و سایر موتورهای جستجو از صاحبین وب سایت ها می خواهند که با استفاده از سئو موجب یافتن آسانتر محتوا توسط کاربران شوند. اما بایست دقت داشت که در این کار از قوانین آنها بایستی تبعیت کنید. در صورت تخطی از قوانین، موتورهای جستجو این حق را برای خود قائل هستند که وب سایت شما را از ایندکس و نتایج جستجویشان حذف کنند.

پس می بینید که در جستجوی صوتی، کلمات کلیدی طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرند. چون که به صورت طبیعی، عبارات گفتاری طولانی تر هستند و بیشتر حالت سوالی دارند. پس اگر می خواهید بدانید که کلمات کلیدی سئو چیست، در ابتدا باید مشخص کنید که منظور از آن کلمه کلیدی، به صورت صوتی است یا متنی. وقتی شما از سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر شما درخواستی را به سرور آن سایت ارسال می‌کند و سپس سرور به درخواست مرورگر با یک کد سه رقمی پاسخ می‌دهد. به عبارت دیگر، این کد‌های وضعیت، مکالمه بین سرور سایت و مرورگر شما هستند.