دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

تعیین قیمت بر اساس رتبه کلمات کلیدی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین روش های قیمت گذاری برای سئو است. در این روش کارفرما لیستی از کلمه های کلیدی ای که می خواهد رتبه بهتری داشته باشند را به متخصص سئو می دهد و بر اساس میزان رشد آن ها، قیمت تعیین می کند. به همین دلیل مشتریان شما هم برای یافتن پاسخ سوالات و یا تحقیق در رابطه با محصولات یا سرویس های مختلف، از اینترنت و موتورهای جستجو استفاده می کنند.

  • برای آشنایی بیشتر با تیم وبسیما و مدل کاری ما به صفحه خدمات سئو سایت مراجعه کنید.
  • لازم به ذکر است که زبان Java Script با زبان Java هیچ ارتباطی ندارند.
  • هیچ معیار رسمی توسط گوگل وجود ندارد که نشان دهنده اعتبار یک صفحه باشد، اما معیارهای زیادی توسط ابزارهای تجاری وجود دارند که می تواند به شما در برآورد این معیار کمک کند.
  • استفاده‌ی بیش از حد از کلمه‌ی کلیدی در متن (تراکم بیش از حد بالا)، بهره بردن از تگ‌های غیرمرتبط با محتوا، استفاده از مطالب کپی و امثال آن از جمله تکنیک‌های رایج در سئوی کلاه سیاه محسوب می‌شود.

الگوریتم رنک برین کاری میکند که جایگاه خود را در نتایج جستجو از دست بدهید. به جرات میتوان گفت که مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتور برای موفقیت یک سایت توجه به استانداردهای سئو هنگام طراحی و کدنویسی آن است. گوگل برای درک محتوای صفحه باید پیش از هر چیز به آنها دسترسی داشته باشد و این نحوه دسترسی وابستگی مستقیم به ساختار سایت شما و نحوه کدنویسی آن خواهد داشت. وب سایتی که در هاست با کیفیتی باشد، چه در داخل چه در خارج، از نظر سئو امتیاز خوبی کسب می کند. منتها چون درصد هاستای ضعیف در ایران نسبت به خارج بیشتر است، به همین دلیل هاست های خارجی از طرف خیلی از متخصصین سئو پیشنهاد می شود.

فعالیت در فروم‌ها و تاثیر آن بر سئو خارجی

اگر نمیدانید چطور باید استراتژی سئو داشته باشید و چه ناتی را باید در نظر بگیرید حتما مقاله استراتژی سئو را مطالعه کنید. اگر نمیدانید تبلیغات سئو چیست باید به زبان ساده بگوییم که تبلیغات سئو یا گوگل ادز قابلیت گوگل است که هر سایتی میتواند در ازای پرداخت هزینه تعیین شده سایتش را در صفحات برتر تبلیغ کند. در واقع نمیتوان یک نسخه کلی برای سئو همه سایت ها نوشت و این گونه بیان کرد که مراحل سئو سایت به این ترتیب است که ابتدا فلان کار را انجام دهید و در مرحله دوم کار دیگری را انجام دهید. اول فکر کردم ی مقالهست مثل بقیه مقالاتی که قبلاً خوندم، اما واقعاً سئو به زبان ساده رو متوجه شدم و متوجه شدم که سئو چیه و دقیقاً چه کاربردی داره، تشکر از اثر خاص. کافیه کلید واژه Schema Markup رو توی گوگل سرچ کنی، میتونی مطالب زیادی راجع بهش مطالعه کنی. مثلا لینکی با عنوان “مدیر‌وب” به صفحه‌ای در سایت مدیر‌وب داده شود.

🔵 من می دانم سئو چیست و کار بهینه سازی هم کرده ام؛ حال چگونه سئو سایت خود را بهبود بخشم؟

سئو مفهومی به ظاهر ساده است ولی در بیان آن پیچیدگی های بسیاری وجود دارد. دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند مطالعه مداوم خواهیم بود. تنها کافیست که محتواها رو در سایت جدید قرار داده و آدرس های قبلی رو به آدرس های جدید ریدایرکت 301 کنید. پیج رنک گوگل سالهاست که بروزرسانی نشده و گوگل نیز برنامه ای برای بروزرسانی آن ندارد. طبق شنیده ها پیج رنک گوگل جزیی از الگوریتم پیچیده گوگل شده و قرار نیست که به عنوان پارامتری مجزا به آن نگاه شود.

رباتهای گوگل، با توجه به لینک های داخلی در وبسایت شما، ارتباط صفحات سایت شما را با هم دیگر درک میکنند. سوم، هرچند استفاده از کلمات انگلیسی یا فارسی بر یک دیگر هیچ ترجیحی ندارند اما، برخی اوقات با توجه به رقابتی که بر سر کلمه کلیدی شما وجود دارد، میتواند این امر نیز برای سئوی داخلی شما مهم باشد. سئوی داخلی یا (On-Page SEO) خود شامل تمامیه بهینه سازی هایی میشود که شما باید در وبسایت خود انجام دهید. این مفهوم میانه در بهینه سازی را سئوی کلاه خاکستری میگویند، از این مدل با رعایت جانب احتیاط میتوانید استفاده کنید.

واقعا هدف شما از سئو کردن سایت چیست

خیلی خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و این نظرات مهم رو جمع کردین. سئو سایت رو تبدیل به تنها توت فرنگی روی کیک خامه‌ای میکنه که همه دنبالش هستن. هرکس بهتر حرف دل کاربر و نیاز اصلیش رو بفهمه و اون رو به بهترین شکل ممکن برطرف کنه، برنده مسابقه است. این کار از طریق گزارش دادن این تغییر در خود نقشه گوگل امکان پذیر است ولی مراحل بررسی و تایید آن ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

وقتی می توانیم رضایت را جلب کنیم که به شناخت کافی از هر دو رسیده باشیم. برای رسیدن به شناخت از رفتار موتور های جستجو و کاربران باید به طور مستمر به یادگیری و تحلیل و آنالیز بپردازیم. برای آنکه مفهوم سئو را به خوبی درک کنید پیشنهاد میکنیم نظرات متخصصین این حوزه را در پاسخ به سوال سئو چیست؟ مطالعه نمایید. طراحی وب سایت هنر ساخت یک سایت زیبا و کاربردی برای کاربران است. بله، استفاده از کلمات کلیدی در عنوان صفحه و متا دیسکریپشن هنوز دارای اهمیت زیادیست.

به همین دلیل است که در تمامی تکنیک های این راهنما، صحبت از سئو برای گوگل به وسط می آید. در عین حال جالب است بدانید که اغلب تکنیک های سئو شکل عمومی دارند و بر روی همه موتورهای جستجو کار میکنند. تاریخچه سئو به دهه 90 برمیگردد، یعنی زمانی که موتورهای جستجو پا به عرصه اینترنت گذاشتند. امروزه سئو یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی و صنعتی رو به رشد محسوب می شود. اما با ورود جستجوگر گوگل به این عرصه، اصول سئو با رنگ و بویی جدید به کاربران وب ارائه شد. جستجوگر گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین در سال 1998 ساخته شد و توانست در مدت کمی نظر مخاطبان و کاربران زیادی را به خود جلب کند تا کاربران بفهمند سئو چیست .