دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2022 نردبان

اگر با خواندن ادامه مطلب باز هم سوالی ذهن شما را درگیر کرده بود میتوانید در قسمت نظرات سوالتان را بیان کنید تا کارشناسان سئو ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند. یعنی شما نمیتوانید دقیقا از تکنیک هایی که برای سئو سایت فروش لباس استفاده کرده اید به همان صورت برای سئو سایت فروش لوازم صنعتی استفاده کنید زیرا مخاطبان و رقبا این سایت ها با هم فرق میکنند. اما بک لینک، لینکی است که یک سایتی غیر از سایت خودمان، به یک صفحه از سایت ما میدهد. موتورهای جستجو بعد از خزیدن و پیدا کردن محتوا، آنها را ایندکس یا جمع آوری میکنند. پس شبکه های اجتماعی و اثر گذار بودن آنها را در سئوی خارجی دست کم نگیرید و در آنها فعالیت مناسبی را داشته باشید. برای مثال، اگر شما سایتی دارید، و من در این صفحه به شما یک لینک بدهم، شما از من یک بک لینک گرفته اید.

  • در صورتی که در مورد اسپم بودن وب سایت لینک شده شک دارید، آن لینک را نوفالو کنید.
  • ضروری نیست، اما اگه تعداد صفحات سایتتون زیاده، حتما پیشنهاد میشه که سایت مپی ایجاد و اونو در گوگل سرچ کنسول Submit کنید.
  • اهمیت سئو نیز در همین است و اگر می‌خواهید که در نتیجه‌ی جستجوی یک کلمه، یکی از لینک‌های اول باشید باید به اصول و قواعد سئو احترام بگذارید و رعایت اصول آن را از واجبات بدانید.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
  • پیشنهاد میکنم مقالات و کتاب های تخصصی سایت را به دقت مطالعه کرده و موارد آموزش داده شده را در سایت خود رعایت کنید.

کم نیستند کسانی کهموتور جستجو وگوگل را به عنوان واژه‌های مترادف به کار می‌برند. کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت. برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو کارهای زیادی می بایست انجام شود. همه این ابزارها زمانی یک لینک را شناسایی میکنند که ربات یا افزونه مرورگر آنها به صفحه ای شامل آن لینک وارد شود. بعنوان مثال اگر تولبار MOZbar را نصب کنید ربات های Moz صفحاتی که بازدید میکنید را بررسی میکنند. هر کارگاه طی یک روز و در 4 ساعت برگزار میشود و فاصله میان برگزاری دو کارگاه حداقل یک هفته است.

Text to HTML Ratio چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

در این صورت شانس بهتری برای رقابت به سایت های قدیمی و معتبر موجود در این حوزه خواهد داشت. البته اگر سایت شما با آدرس https باز میشود به چهار حالت نیاز دارید در غیر اینصورت همان دو حالت مربوط به http کفایت میکند. برای دریافت خدمات در حوزه سئو پیشنهاد میکنیم در ساعات اداری با بخش مشاوره وبسیما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

قیمت سئو‌ی یک وب سایت چگونه برآورد می‌شود؟

ممکن است در یک حوزه با رقابت کم در ۳ ماه بتوان به نتیجه رسید و در یک حوزه با رقابت شدید نیاز به بیش از یکسال وقت و انرژی و سرمایه گذاری بلند مدت روی سئوی سایت باشد. سه نتیجه برتر بیش از ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند و با رفتن به رتبه ۹، نرخ کلیک به ۳٪ کاهش می‌یابد. از آنجا که هر موتور جستجو الگوریتم رتبه‌دهی متفاوتی دارد، پوشش دادن همه آنها در این مقاله غیرممکن است. بنابراین همانگونه که پیش از این نیز گفته شد ما تنها فاکتورهای رنکینگ در گوگل را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی موفق‌تر می‌شوند که به خوبی در این بخش عمل کنند.

تفاوت سئو و تبلیغات در گوگل (Google Ads) چیست؟

روش های سئو کلاه سیاه در سال های دورتر مورد توجه بودند، اما گوگل با شناسایی آنها و خلق الگوریتم هایی توانسته نتایج حاصل از این گونه روش ها را از نتایج جستجو دور کند. بنابراین حتی اگر شما تکنیک کلاه سیاهی را پیدا کردید که در حال حاضر نتیجه می دهد، مطمنن باشید که در آینده بسیار نزدیک گوگل متوجه آن خواهد شد. حقیقت این است که به عنوان یک وب سایت جدید، به سادگی نمی توانید برای کلمات کلیدی پر جستجو و اصلی در زمینه کسب و کار خود، رتبه خوبی کسب کنید. البته این گفته بدان معنا نیست که پس از تثبیت خود در بازار و به دست آوردن اعتبار، تلاشی نکنید.