دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد

افزونه Yoast SEO تنها ابزاری کمکی برای پیاده سازی بهتر و آسانتر بخش کوچکی از سئو در وب سایت های وردپرسیست و تنها با نصب آن نبایست انتظار داشت که همه چیز درست شود. چه بسا دیده شده که وبمستران زیادی با پیاده سازی اشتباه همین افزونه از جهات بسیاری متضرر شده اند. بسته به علاقه شما به یادگیری و پیچیدگی وب سایت می توانید برخی از مبانی سئو را خود نیز در آن پیاده سازی نمایید.

  • هر پیامی که در بخش coverage مشاهده می‌کنید لزوما یک خطا یا مشکل در سایت شما نیست.
  • این نوع سایت‌ها، دانش و اطلاعات گروهی از مردم را برای ساخت بهترین منبع اطلاعاتی ممکن بکار می‌گیرند.
  • سئو داخلی شامل تمام چیزهایی می شود که کاربران شما آن ها را در سایت مشاهده می کنند.
  • مهران منصوری فر تجربه سئو بیش از کلمه را در دوره‌ای به اسم جادوی سئو آموزش می‌دهم و بیش از 100 نفر از شرکت‌کنندگان دوره جلوی دوربین رفتند و رضایت خود را در پایان دوره اعلام کردند.
  • بعضی افراد برای یادگیری سئو نیاز به حضور استاد دارند که برای این افراد شرکت در کلاس های آموزش سئو بهترین گزینه است.

باید در وبسایت و مطالبی که در آن قرار میدهیم چیزهایی را رعایت کنیم که گوگل، ما را به عنوان بهترین نتیجه، و یا به عنوان یکی از بهترین نتایج نشان دهد. سایت‌های تبلیغاتی که نگران این الگوریتم هستند باید دقت کنند که اگر محتوای صفحاتشان از استاندارد یا کیفیت لازم برخوردار باشد، با وجود لینک دادن به سایت‌های خارجی جریمه نخواهند شد؛ پس اولویت با کیفیت محتواست. یک منبع عالی برای درک فکر و سیاست‌ها موتور جستجوی گوگل، کتابی است به نام «راهنمای ارزیاب‌های گوگل» این که این کتاب چیست و چه فایده‌ای دارد را در صفحه توضیحاتش بخوانید. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست. چرا؟ چون این کار باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند و به گوگل این پیام را برسانند که سایت شما را دوست دارند، پس این فرایند به طور خود به خود باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود. گوگل اعلام کرد که تعداد کاراکترهای توضیحات متا به طور متوسط کمی کمتر شده، اما اینکه گوگل چه تعداد از آن‌ها را نمایش دهد بستگی به محتوای صفحه و توضیحات نوشته شده در متا دیسکریپشن (توضیحات متا) دارد.

آنها از نرم افزاهارهایی که تحت نام پایشگر یا بات شناخته می شوند استفاده کرده و از طریق لینک ها به کشف صفحات جدید می پردازند. همچنین به صورت مستمر نیز صفحات پیدا شده را مجددا برای بروزرسانی چک می کنند. اگرچه این این اصطلاحات از دید عملی اهمیتی ندارند، اما خوب است معنای آنها را بدانیم. این راهنمای سئو به قدری سادست که حتی برای مادربزرگا هم به هیچ وجه پیچیده نیست. کالکشنی از ابزارهای لازم و ضروری که هر مدیر سایت یا طراح سایت حرفه‌ای باید داشته باشه رو از ما هدیه بگیرید. موفقیت در سئو باعث میشود شما به شدت از رقبای خودتان فاصله بگیرید.

Page Rank چیست؟

وقتی یک صفحه در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، ممکن است برچسب عنوان آن دیده شود. متنی که به عنوان توصیف کننده تصویر برای بازدیدکنندگان کم بینا و پایشگرها استفاده می‌شود. شما باید از آن در عناصر اصلی صفحه استفاده کنید، اما هرگز خود را مجبور به استفاده از آن نکنید. در صورت کسب نمره 100% از این آزمون، گواهینامه سئو برایتان ارسال می شود.

مزایای استفاده از یک شرکت SEO

در عوض بدون تأمل وارد لینک اول می‌شوید و با یک محتوای بد مواجه می‌شوید و سریع صفحه را ترک می‌کنید. بنابراین اگر تعداد کاربرانی که سریع صفحه را ترک می‌کنند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را تنزل می‌دهد. برای مثال می‌توان به هدرها ، فوترها و سایت‌بار اشاره کرد که تاثیر خاصی در سئوی یک وب سایت نخواهند داشت. Breadcrumb به لینک‌هایی در یک وبسایت گفته می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهند تا صفحه‌ای که در‌حال حاضر در آن هستند را، مسیر‌یابی کرده و بدانند چقدر از صفحه اصلی وبسایت فاصله دارند. احتمالا داستان هنسل و گرتل را شنیده‌اید که برای آنکه در جنگل گم نشوند و بتوانند راه برگشت به خانه را پیدا کنند، تکه نانی که به همراه داشتند را خرد کرده و پشت سرشان به زمین می‌ریختند. Wiki سایتی است که طراحی شده تا کاربران محتوا‌ی آن را ایجاد یا بروز رسانی کنند.

سئوی داخلی سایت چیست؟

انتشار بی‌هدف محصولات در توئیتر و پینترست نتیجه‌ای جز هدر رفتن زمان شما نداشته و در درازمدت تاثیر مثبتی بر سئو سایت ندارد. از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد. ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود. یعنی شما باید انواع تکنیک ها رو در یک رالی سرعت که خط پایان هم نداره به کار ببندی تا بتونی حداقل جزو ده تای اول باشی. تکنیک هایی مثل تولید محتوای کاربردی، لینک بیلدینگ (چه داخلی، چه خارجی) و استاندارد سازی کد.