دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص

تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک (مانند LinkMiner) است که به شما کمک می کند بک لینک های رقبای خود را پیدا کنید. بک لینک با انکر تکست مرتبط با صفحه لینک شده از لینکی که دارای انکر تکست نامربوط یا عمومی است، ارزشمندتر است. یک لینک با کیفیت لینکی است که می تواند برای شما ترافیک نیز به ارمغان بیاورد. طبیعتا اگر بک لینک نزدیک به ابتدای صفحه باشد، احتمال کلیک بر روی آن افزایش می یابد.

  • توی بخش اعضای پلاتینیوم، سعی میکنم ساختن لینک در سایتهای معتبر رو آموزش بدم که اگر دوست داشتی میتونی اونجا عضو بشی.
  • به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد.
  • لینک سازی تنها بخشی از فرایند سئو محسوب میشه و شما نبایست سایر مسائل مهم تر سئو رو نادیده بگیرید.
  • وقتی یک صفحه در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، ممکن است برچسب عنوان آن دیده شود.

از آموزش فردی و سازمانی گرفته تا اجرای کامل پروژه و مشاوره حرفه‌ای. برای آشنایی بیشتر با تیم وبسیما و مدل کاری ما به صفحه خدمات سئو سایت مراجعه کنید. برای سازمان‌هایی با بیش از 100 کارمند که معمولا در حوزه‌های رقابتی مثل گردشگری، ارز دیجیتال و … فعالیت می‌کنند و سئو مجرای مهمی در بازاریابی آنها محسوب می‌شود؛ تشکیل یک تیم داخلی کافی نیست.

الگوریتم پاندا (Panda) گوگل (

البته گوگل، تمام پارامترهای خود را معرفی نکرده اما در طی سالها تجربه و تلاش متخصصان سئو و اشاره‌های گوگل، پارامترهای اصلی شناسایی شدند. گوگل هم هر بار که الگوریتم‌های خود را آپدیت می‌کند، تغییرات پارامترها و اولویت‌های خود را اطلاع‌رسانی می‌کند. ساز و کار سئو برای موتورهای جستجوی مختلف، شبیه هم است و مهم‌ترین موتور جستجو مخصوصا در ایران، گوگل می باشد چرا که بالاترین میزان کاربر را دارا می باشد.

به عنوان مثال طبق تحقیات انجام شده تنها 2.8% کاربران آمریکایی بر روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند. به طور خلاصه سئو فرصت کسب ترافیک 20 برابری نسبت به تبلیغات کلیکی در موبایل و گوگل ایجاد می کند. گوگل آنالیتیکس محبوب ترین ابزار برای کسب آمارهای ابتدایی و نظارت بر روی ترافیک وب سایت است. در نهایت قطعه محتوای جدیدی ایجاد کنید که روی آن کلمه کلیدی تمرکز داشته و آن محتوا را را در آن صفحه قرار دهید. یک استراتژی مستحکم لینک سازی باید همیشه شامل روش‌های مختلفی برای دریافت لینک باشد، backlink profile شما را تا حد امکان متنوع نگه دارد و از بک لینک ها را از سایت های مرتبط دریافت کند.

سئو چیست | SEO چیست | آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

میلیون‌ها کاربر هر روز به دنبال پاسخ سؤالات خود یا به دنبال حل مشکلات خود هستند و این کار را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌دهند. اهمیت سئو نیز در همین است و اگر می‌خواهید که در نتیجه‌ی جستجوی یک کلمه، یکی از لینک‌های اول باشید باید به اصول و قواعد سئو احترام بگذارید. بنابراین اگر به دنبال برندسازی، کاهش هزینه‌های بازاریابی و یافتن مشتری‌های هدفمند هستید، به هر نحوی که شده، موضوع SEO را جدی بگیرید. شما به کمک بهینه‌سازی صفحات سایت خود می‌توانید در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو در رتبه عالی قرار بگیرید. سئو بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج ارگانیک (طبیعی و نه پرداختی) متمرکز است. اگر شما یک سایت داشته باشید و بخواهید ترافیک بیشتری کسب کنید، سئو باید بخشی از تلاش‌های بازاریابی شما باشد.

سئو کلاه خاکستری :

یکی دیگر از بحث‌های رایج در تحلیل سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقه‌بندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید مطرح می‌کنند. مثال اولی که زدیم را به خاطر بیاورید، میلیون‌ها کاربر هر روز به دنبال پاسخ سوالات خود یا به دنبال حل مشکلاتشان هستند و این کار را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌دهند. اگر شما یک وب‌سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و شما را به اهدافتان برساند. اهمیت سئو نیز در همین است و اگر می‌خواهید که در نتیجه‌ی جستجوی یک کلمه، یکی از لینک‌های اول باشید باید به اصول و قواعد سئو احترام بگذارید و رعایت اصول آن را از واجبات بدانید.