دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

بعد از بهینه سازی محتوا برای کاربر، باید سعی کنیم از کلمات کلیدی به ‌درستی در متن سئو شده استفاده کنیم. آخرین نیاز برای نوشتن محتوای با کیفیت بالا این است که مطمئن شوید محتوا برای موتورهای جستجو بهینه شده است. قابلیت یافتن با افزایش احتمال اینکه گوگل محتوای شما را برای صفحات نتیجه انتخاب کند ارتباط دارد. مهم است که این مرحله نهایی را پس از نوشتن یک پست اصلی و خواندنی بردارید. سئو یابهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فرآیند بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی کاربران در موتورهای جستجو است.

  • براي مثال، اگر رقبايتان با مقالات ٢٠٠٠ كلمه اي رتبه بندي شده اند، شما ميتوانيد با ايجاد يك منبع ١٠,٠٠٠ يا ٢٠,٠٠٠ كلمه اي ارزشتان را ٥ تا ١٠ برابر بالا ببريد.
  • در ابتدا من تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دادم و حدود 15 عبارت را حول عبارت “سئو محتوا” استخراج کردم.
  • بعد از اینکه در بخش‌های بالا از کلمه کلیدی استفاده کردیم، محتوای ما برای موتورهای جستجو هم بهینه شده و می‌توانیم محتوای خودمان را منتشر کنیم.
  • بهت قول می‌دم با استفاده از نکات تولید محتوای سئو شده که توی این دوره یاد می‌گیری، می‌تونی پیشرفت و نتیجه کارت رو خیلی خوب ببینی، فقط نیاز داره یکم صبور باشی و نکات رو رعایت کنی.
  • تولید محتوای سئو شده را هر فردی نمی تواند تولید کند، برای این منظور به افرادی نیاز است که هم در زمینه تولید محتوا و هم در زمینه سئو اطلاعات کاملی داشته باشند.
  • زمانی که با خوانندهٔ خود و نحوهٔ خرید او آشنا باشید محتوایتان می‌تواند چیزی از بیش از نیاز مخاطبتان را برآورده کند.

در سند استراتژی محتوا، تعیین می‌کنیم که برای دستیابی به اهداف کسب‌وکار و تأمین نیازهای مشتری، باید از چه محتواهایی و چطور استفاده کنیم. با وجودی که نمی‌توانید کار زیادی در زمینه متن نمایش داده شده انجام دهید اما باید بهینه‌سازی متا و مطلب خود را انجام دهید تا موتورهای جستجو بتوانند بهترین محتوای آن مطلب را نشان دهند. وقتی محتوایی کاربر پسند را با جانمایی طبیعی کلیدواژه‌ها ایجاد کنید، کار را برای گوگل در اثبات ارتباط مطلب خود برای صفحه نتایج موتور جستجو آسان کرده‌اید.

بهینه سازی با کلمات کلیدی

یعنی به جای این که کلمه به کلمه و خط به خط، کل متن را بخوانند، سعی می کنند به صورت کلی نگاهی به محتوا بیندازند و اگر بخشی از محتوا توجه آن ها را جلب کرد، آن بخش جذاب تر را مطالعه کنند. شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد.

دقیقا چه چیزایی توی دوره تولید محتوا و سئو آموزش داده می‌شه؟

عنوان مقاله، آدرس صفحه ، عنوان متا، توضیحات متا و همچنین بدنه اصلی محتوا از جمله بخش‌هایی هستند که باید از کلمات کلیدی در آن‌ها استفاده کنیم. بعد از اینکه در بخش‌های بالا از کلمه کلیدی استفاده کردیم، محتوای ما برای موتورهای جستجو هم بهینه شده و می‌توانیم محتوای خودمان را منتشر کنیم. معمولا برای اینکه یک کلمه کلیدی بسیار زیاد در محتوا تکرار نشود، باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود. این کلمات معمولا معنی همان کلیدواژه اصلی را دارند، اما از نظر ظاهری متفاوت هستند. با توجه به اینکه چگالی کلمه کلیدی مجاز از نظر سئو بین 0.5 الی 2.5 درصد از کل متن است، لذا برای یک محتوای 1000 کلمه ای میتوان حداقل 5 و حداکثر 25 بار از کلمه کلیدی اصلی استفاده کرد. در این مقاله سعی داریم تا به هر آنچه که در مورد تولید محتوای سئو شده چیست بپردازیم.

ما دی‌ ام روم را راه اندازی کردیم تا قوت قلب کسب و کارهای اینترنتی باشیم. این مثال به خوبی نشان می‌دهد که طیف مخاطب مشابه نیاز به اطلاعات مفید، تخصصی و در عین حال خلاصه دارند. لحن محتوا نیز باید تا حدودی رسمی نوشته شود و از آوردن توضیحات اضافی خودداری شود. هزینه طراحی سایت در شرکت¬های مختلف متفاوت بوده و تابع عوامل مختلفی است.

اهداف محتوای سئو شده

بخش های اصلی باید دارای تگ h2 باشند و زیربخش ها باید h3 باشند. بسیاری از مردم فکر می کنند که محتوای بهینه شده برای سئو نمی تواند کاربر پسند باشد. این در واقع یک تصور اشتباه است زیرا محتوای بهینه شده و با کیفیت بالا اساساً شانس شما را برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو افزایش می دهد. خوانایی یکی از عوامل مهم در بهینه سازی موتورهای جستجو است.