دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

به زبان ساده می توان گفت که سئو، تلاش برای نمایش وب سایت های مناسب برای افراد مناسب است. حالا كه همه ي تكنيك ها و استراتژي هاي لازم براي نوشتن يك محتواي مناسب برای سئو را در اختیار دارید، وقتش است كه محتوا را توليد كنيد. هميشه از خودتان بپرسيد كه چطور می توانید با توجه به منابع و زمانی که در اختیار دارید، محتوایی تولید کنید که از رقبایتان بهتر باشد. حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”. جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر. سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم.

  • شما باشید روی کدام‌یک کلیک می‌کنید؟ به علت URL بهتر و مربوط‌تر به محتوا انگیزه‌ها برای کلیک روی اولی بیشتر است.
  • آپدیت محتوا یک استراتژی خوب برای افزایش رتبه صفحات شما در گوگل است.
  • ازآنجایی‌که کدهای اسکیما بسیار گسترده هستند و برای توضیح کامل آن باید یک مقاله جدا نوشت، پیشنهاد می‌کنم راجع به آن به تحقیقات مفصلی بپردازید.
  • در کنار سئو محتوا وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد، دارای رابط کاربری عالی باشد و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می شود نیز باید پوشش داده شود.
  • هدف بعدی از لینک دهی داخلی در سایت، افزایش اعتبار صفحات دیگر است.
  • اگه هم صاحب کسب‌وکار باشی، می‌تونی خودت مو رو از ماست بیرون بکشی و کارشناس تولید محتوا رو بگیری تو مشتت که یه وقت راه رو اشتباه نره!

به این فکر کنید که متن محتوا مفید باشد و به آن سوالی که مخاطب با آن به پست شما رسیده است پاسخ دهد. بعد از انجام این کار متوجه می‌شوید که سایت شما به صورت طبیعی برای کلیدواژه‌های مهم بهینه شده است. موتورهای جستجو عاشق مقالاتی هستند که موضوع را با جزئیات عالی پوشش می دهند.

پاراگراف اول

لیستی که در بالا خدمتتان ارائه کردم تعدادی از انواع محتوا است که در استراتژی‌های تولید محتوای خودتان می­توانید استفاده کنید. نکته مهم این است که شما تنها به محتواهای بالا محدود نیستید و می‌توانید هر خلاقیتی از خودتان به خرج بدهید. با اینکه در این مقاله تمام سعی ما در این است که تا حد ممکن اطلاعات کامل باشد، اما در اینجا نمی‌خواهم هر چیزی که برای بهینه‌سازی محتواها برای موتورهای جستجو نیاز دارید را به شما بگویم. اگر از محتوای ویدیویی استفاده می کنید حتما از نوشته در توضیحات استفاده کنید . توضیحات می تواند خلاصه ای کوتاهی از ویدیو و یا فایل صوتی باشد و یا هر محتوایی مرتبط با فایل ویدیویی. این امر هم از نظر سئو محتوایی ارزشمند هست و هم اینکه محتوای ارزشمندی تولید شده است .

دیدگاه دربارهٔ «سئو محتوا چیست؟ 0 تا 100 بهینه سازی و سئو محتوای متنی سایت»

الگوریتم فرشنس گوگل دقیقا برای این آمده تا محتواهای تازه را بالاتر از بقیه در نتایج جست و جو نمایش دهد. از لیست کشویی و لینک های لنگری برای تیترهای داخل مقاله استفاده کنید. با اینکار می توانید مخاطب را دقیقا به همان قسمتی از محتوا که نیاز دارد ارجاع می دهید. با کلیک روی عنوان آن مستقیما به همان بخش از صفحه ارجاع داده می شود.

مرحله 11# : برای سئو محتوا ساختار سایت را بهینه کنید

يكي از روش هاي خيلي خوب براي اينكه محتواهايتان عميق تر باشند، استفاده از case study یا آموزش های پروژه محور با اطلاعات منحصر به فرد خودتان است. ابتدا شما می توانید case study را بنویسید و به طور متناوب آن را آپدیت کنید و به منابع معتبر ارجاع دهيد. هركدام از اين متدها، به سئو محتوای سایت شما کمک می کند و آن را يك سطح ارتقا می دهد. اما به یک نکته توجه داشته باشید، شما قرار است که یک بانک از کلمات کلیدی داشته باشید، بنابراین سعی کنید تا آنجایی که می شود، در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید کلمه پیدا کنید. بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند.

اینکه یک محتوا با رعایت کلیه نکات و قوانین سئو داشته باشید، نیازمند یک متخصص حرفه ای در این زمینه می باشد و خودتان به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید. در این مقاله سعی کردیم نکات و اصول سئو نویسی را به‌ صورت کامل بیان کنیم. باهم دیدیم که برای سئو متن محتوا باید هم به موتورهای جستجو توجه کنیم و هم به نیازهای کاربران. فراموش نکنید که تحقیق کلمه کلیدی بخش مهمی از فرایند سئو و تولید محتوا است.