دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا Content Seo چیست؟ + آموزش سئو محتوا مهدی عراقی

همین کلمات کلیدی زمانی که ترکیب می ­شوند و چند سیلابسی می­ شوند عبارت ­های کلیدی شما را می ­سازند. بعد از اینکه محتوای شما نوشته شد، به یک تیم حرفه‌ای و کارکشته سئو تحویل داده می‌شود تا تمامی دانش خود را روی محتوای شما پیاده سازی کنند. زیرا در چنین شرایطی چون گوگل سایت موردنظر را می‌شناسد، با خود می‌گوید این سایت هم احتمالاً می‌تواند مثل آن باکیفیت باشد و درنهایت با توجه بیشتری به شما نگاه خواهد کرد.

  • همچنین این کار تجربه خوبی را هم برای خواننده به همراه ندارد.
  • یادتان باشد محتوایی که به منظور جذب ترافیک تولید شده باشد و نتواند در گوگل رتبه بگیرد هیچ سودی برای شما ندارد!
  • مثلا عنوان “افزایش بازدید سایت؛ 8 روش برای افزایش ترافیک سایت در سال جدید” دارای دو کلمه کلیدی اصلی یعنی “افزایش بازدید سایت” و “افزایش ترافیک سایت” است.
  • فرقی نداره صاحب کسب‌وکار باشی یا بخوای تو زمینه تولید محتوا با سئو یه شروع قوی داشته باشی و وارد بازار کار شی.
  • برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است.

همینطور باید عبارات مشابه به مفهوم اصلی که به آن ها LSI می گویند را هم پیدا کنیم. آموزش‌های رایگان ما شامل مقالات، پادکست و فیلم‌های آموزش سئو است. آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است. برای تولید محتوا به‌ویژه محتوای متنی روش‌های مختلفی وجود دارد.

شما باید تعداد بسیاری از این کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید تا بتوانید محتوای کاملی را برای کاربران بنویسید. البته نباید سعی کنید آن ها را در متن خود به صورت نامفهوم و نامربوط جایگذاری کنید. عنوان بهتر است بیشتر از 60 کاراکتر نداشته باشد، زیرا در نتایج جستجوی گوگل، تنها 60 کاراکتر نمایش داده میشود. کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد.

سئو و بهینه سازی محتوا را با تحقیق کلمات کلیدی شروع می کنیم

شما می‌توانید در یک مطلب از بیش از یک کلیدواژه استفاده کنید اما بهتر است تمرکز خود را محدودتر کنید و زمان بیشتری را به بهینه‌سازی تنها یک یا دو کلیدواژه اختصاص دهید. 8- از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید. گاهی اوقات نیاز است یک مطلب را عینا و یا ترجمه یک متن که به زبان دیگری در سایت های دیگر منتشر شده را بر روی سایت انتشار داد. این کار اگر با ذکر منبع و قرار دادن لینک منبع انجام نشود، کپی شناخته میشود. با یه سرچ ساده، کلی سایت و ویدیو رو سرت خراب می‌شه که بیا و محتوات رو اینجوری سئو کن.

لینک داخلی

در ادامه اومدم دسته ها رو به برگه های متناظر ریدایرکت 301 کردم. به مجموعه فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت سئو صفحات سایت انجام میدهیم سئو محتوا گویند. افزونه های ضروری و کاربردی سئو بسیار در این راه به ما کمک می کنند که یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت سرفصل در ابتدای نوشته ها، افزونه table of content هست ، که در اینجا آموزش آن را قرار دادیم. پس به صورت جداگانه در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، روش های مختلف آن + یک تمرین عملی خواهیم پرداخت. همچنین اگر هنوز فکر میکنید به طور کامل با کلمات کلیدی lsi آشنا نشده اید ، مقاله کلمات کلیدی lsi فرین آکادمی را بخوانید.

بهینه سازی عنوان یا تیتر محتوا

شما در ویکی دمی میتوانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید. اينها فقط نمونه هايي از استراتژی H&W بود كه ميتوانيد با استفاده از آنها کاربران را به سمت وبسایتتان بکشانید. حالا اگر شما با پروژه اي كه راه انداخته ايد آن قدر آشنايي نداشته باشيد كه بتوانيد در راستايش داستان بسازيد چه؟ نگران نباشيد؛ داستان، داستان است. شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد.

اما در این مطلب یک سری تکنیک فوق العاده که در تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می کند را آورده ایم. برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل هیچ رازی وجود ندارد، محتوای با کیفیت کلید اصلی موفقیت در این موضوع است. در مواقعی که قرار است چندین ویژگی یا مورد را پشت سر هم بیان کنیم، بهتر است از لیست‌های شمارشی یا فهرست‌های گلوله‌ای (بولت پوینت) استفاده کنیم. استفاده از لیست‌ها و بولت پوینت‌ها باعث می‌شوند که خوانایی متن سئو شده بالاتر باشد و کاربر سریع‌تر محتوای مورد نظر خود را پیدا کند. به این خاطر که قرارگیری کامل محتوای جدید شما در صفحه نتایج موتور جستجو و کسب اعتبار زمان بیشتری می‌خواهد در حالیکه می‌توانید بخشی از محتوای موجود را بروزرسانی کنید و فوراً از مزایای آن بهره ببرید. وقتی قرار است مقاله یا مطلبی را برای وبلاگ خود بنویسید حتماً دقت کنید که محتوای شما همیشگی باشند.

با توجه به اینکه 92 درصد جستجوهای روزانه در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود، ما از این موتور جستجو به‌ عنوان نماینده موتورهای جستجوی دیگر استفاده کردیم. پس با ما همراه باشید تا اصول تولید محتوای سئو شده مناسب برای سئو را بیاموزید. اجازه بدهید از مفاهیم پایه شروع کنیم و اول به‌ سراغ تعریف محتوای سئو شده برویم.

برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید. تولید محتوای سئو شده به فرایندی برای بهینه سازی و SEO وب سایت ها گفته می شود و حضور در نتایج موتور های جستجو مثل گوگل میباشد . در این مقاله 14 نکته اساسی برای تولید محتوای سئو شده را برای شما بیان کردیم و عنوان کردیم که برای بهینه سازی و سئو محتوا به چه مواری نیاز دارید.