دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا by Marieke van de Rakt

AMP نامی است که اگر اهل دنیای دیجیتال و طراحی صفحات وب باشید، حتما شنیده‌اید. زبان استایل دهی CSS می تواند به زیبایی و خوانایی محتوای شما کمک کند. تصاویر متن‌های طولانی را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنند و خواندن مطلب را آسان‌تر می‌کنند. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

  • این یعنی مقاله ما می‌تواند پاسخ بهتری از محتواهای کوتاه به مخاطبان بدهد و رضایت آن‌ها را جلب کند.
  • كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است.
  • وقتی تعداد سیلابس های عبارت کلیدی از 3 تا بیشتر میشود، آن کلمه کلیدی لانگ تیل کیورد محسوب میشود.
  • همانطور که عرض کردم این آمار فقط مربوط به وردپرس است و آمار کلی تولید محتوا خیلی بیشتر از این است.
  • آیا انجام این کار ممکن هست که از نظر سئو به ما آسیب بزنه؟ چون ما دقیقا همین کار رو برای ویدئو محصولاتی که خودمون داریم انجام میدیم.

هنگامی‌که شما استراتژی سئو خودتان را به راه می‌اندازید و زحمت‌های زیادی نیز برای آن متحمل می‌شوید، حداقل بین ۳ تا ۶ ماه زمان نیاز است تا نتایج کارهایی که انجام داده‌اید را دریافت کنید. طبق این گزارش که در وبلاگ Moz منتشر شده است، نرخ کلیک ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی گوگل است. درسته که هنوز هم وجود کلمات کلیدی در محتوا برای سئو مهم است، اما کافی نیست. 3 راه زیر به شما در انتخاب موضوع در سئو محتوا کمک می کند. گوگل حتی به طور واضح اعلام کرده که محتوا یک بخش فوق العاده مهم برای موفقیت در سئو است.

مرحله 1#:  انتخاب موضوع

اگر از عنوان محتوای خود در URL استفاده کنید اینکار خیلی دشوار نخواهد بود. محتوایی است که بصورت طبیعی در عناوین آن از کلمات کلیدی استفاده شده است. اگر برای بار اول است که برای مردم می‌نویسید از کلمات کلیدی هدفمند در عناوین خود استفاده کنید.

محتوايتان را طوري طراحي كنيد كه كاربر با خواندن آن به هدفش برسد يا مشكلش بر طرف شود. اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد. اگر بيشتر نتايج، پستهاى وبلاگ بودند، می فهمید كه لازم است شما هم پست وبلاگى بسازيد.

ترفندهای جستجوی حرفه ای در گوگل

این تشبیه صرفا برای درک بهتر قدرت سئو و تأثیر شگفت انگیز رعایت اصول سئوی محتوا بر نمایش سایت شما در صفحه اول سرچ گوگل است. بنابراین شما می‌توانید انواع محتوا برای سایتتان را تولید کنید که رتبه‌های خوبی در موتورهای جستجو کسب کند. شیوه‌های نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او می‌باشد. تحقیق کلمات کلیدی بخش بسیار بزرگ و مهمی از فرایند سئو و بهینه سازی محتوا است. در این مقاله نمی‌توانیم به‌ صورت کامل به تحقیق کلمات کلیدی بپردازیم اما برخی از تکنیک‌های آن را مرور می‌کنیم.

این کلیدواژه در توضیحات متا به صورت برجسته نشان داده می‌شود و به خوانندگان کمک می‌کند که ارتباط بین هدف جستجو و نتایج را در یابند. عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد. اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید. تقسیم آن به قسمت های مختلف می تواند نوشتن شما را آسان تر و سریع تر کند.

تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی چند مرحله‌ای است که باید برای تهیه لیست کلمات و عباراتی که برای شما مهم است انجام شود. این لیست در واقع شامل کلماتی است که کسب رتبه در آنها در گوگل منجر به افزایش بازدید و افزایش فروش سایت شما خواهد شد. اگر به هریک از دلایل بالا اقدام به تولید محتوای متنی می‌کنید هرچه زودتر باید روند خود را اصلاح کنید. بسیار اهمیت دارد که در عنوان اصلی از اعداد و صفات توجه برانگیز استفاده کنید. برای مثال در تیتر همین محتوا از عبارت «اصول سئو محتوا در 6 گام» استفاده شده که باعث می‌شود نرخ کلیک و تبدیل بیشتر باشد.